Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

hebben ze in België geen smartshops? Zal wel niet nee, maar is toch wel een trip naar Nederland waard dan, voor de 5htp.

nu vergeet ik het nog te vermelden maar ik neem zelf altijd piracetam of nog beter aniracetam een uur voor ik speed of pillen neem, je voelt alles veel sterker en de afkick is zo goed als weg
zonder aniracetam ben ik een vrak de week nadien (moe, slecht voelen) maar met ani is er geen sprake meer van afkick, of dan wel erg miniem

piracetam kan je laten voorschrijven door een dokter is een nootropic dus dat krijg je onmiddelijk mee

5HTP kan je normaal ook in zo'n winkels kopen waar ze massas van die middeltjes hebben, (muren vol flesjes enzo) int shopping center vna wijnegem was der volgens mij ook zo een

Haha, 'k kwam deze fototjes tegen net :p laundry day & summefest :p mn haar was wel belachelijk lang toen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zie je der uit na een dagje zwaar gaan ^^

Iemand een idee van een betrouwbare winkel waar ze dat verkopen en kwalitatief spul hebben?

Haha, 'k kwam deze fototjes tegen net :p laundry day & summefest :p mn haar was wel belachelijk lang toen :D

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Zo zie je der uit na een dagje zwaar gaan ^^

De foto's worden niet getoond omdat je lid moet zijn van Windows Live Storage.

nu vergeet ik het nog te vermelden maar ik neem zelf altijd piracetam of nog beter aniracetam een uur voor ik speed of pillen neem, je voelt alles veel sterker en de afkick is zo goed als weg
zonder aniracetam ben ik een vrak de week nadien (moe, slecht voelen) maar met ani is er geen sprake meer van afkick, of dan wel erg miniem

piracetam kan je laten voorschrijven door een dokter is een nootropic dus dat krijg je onmiddelijk mee

5HTP kan je normaal ook in zo'n winkels kopen waar ze massas van die middeltjes hebben, (muren vol flesjes enzo) int shopping center vna wijnegem was der volgens mij ook zo een

Als jij het op doktersvoorschrift kan krijgen, kan je mij dan geen potje fixen?:D

De foto's worden niet getoond omdat je lid moet zijn van Windows Live Storage.

oei :D

5vvgjl.jpg

21o0bgw.jpg

Als jij het op doktersvoorschrift kan krijgen, kan je mij dan geen potje fixen?:D

ga gwn langs de dokter lol, dat geld trek je toch terug, gwn verhaaltje verzinnen dat het mss helpt bij te leren en het goed meegenomen is dat het gezond is

life of a junk :( :)

the good and the bad life :D

Je zit hier op duchtbodybuilding.com niet drugsforum.nl

Ok, Maiskorrel. Zal eraan denken. ;)

Waar zijn de tijden dat er in smartshops illegale dingen van onder de toonbank werden verkocht?

pddos mogen we niet meer verkopen:d die herbal xtc shit werkt voor geen meter...maar kheb wel genoeg whey en supps liggen:D

loopt het nog wel een beetje dan? Lijkt me lastig voor een smartshopeigenaar om nu rond te komen... behalve als je natuurlijk wat er naast doet ;)

Terug
Naar boven