MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ja, begrijp ik ook niet. Als ik coke of speed doe is het enige waaraan ik kan denken: "shit shit, straks ga ik me k*t voelen". Daarom doe ik het ook niet meer.

Tegenwoordig durf ik bijna geen ghb meer nemen omdat de dopamine rebound zo ambetant geworden is.

Haha, het perfecte recept voor een k*ttrip. Als je al tijdens het spacen gaat bedenken hoe k*t je je gaat voelen, verneuk je je hele trip.
Ik heb dat ook wel eens, dan denk ik: k*t, het is bijna afgelopen. Als ik nog uurtje te gaan heb (denk ik), en dan begin ik me al k*t te voelen.
Nu probeer ik dat soort gedachten zoveel mogelijk te vermijden.

Edit: Daarnaast vind ik het bij xtc nog meevallen. De trip-kater ratio is prima. De trip is geweldig en de kater is te doen, wel k*t maar ok. Bij alcohol vind ik de 'trip' k*t en de kater nog k*ter.

Haha, het perfecte recept voor een k*ttrip. Als je al tijdens het spacen gaat bedenken hoe k*t je je gaat voelen, verneuk je je hele trip.
Ik heb dat ook wel eens, dan denk ik: k*t, het is bijna afgelopen. Als ik nog uurtje te gaan heb (denk ik), en dan begin ik me al k*t te voelen.
Nu probeer ik dat soort gedachten zoveel mogelijk te vermijden.

Edit: Daarnaast vind ik het bij xtc nog meevallen. De trip-kater ratio is prima. De trip is geweldig en de kater is te doen, wel k*t maar ok. Bij alcohol vind ik de 'trip' k*t en de kater nog k*ter.

Eens je hoge dosissen XTC gaat nemen is de kater ook niet al te geweldig hoor :) Hangt natuurlijk ook af wat er precies inzit, maar zelfs van enkel XTC zonder mcpp of whatever kan je je de dag erna heel k*t voelen.

shizofrenie van xtc is bullcrap je kan idd wel depressief worden maar wanneer dit gebeurd is voor iedereen verschillend, sommige mensen kunnen 2 keer per week xtc nemen zonder probleem en anderen worden al depri als ze het meer dan 2 keer per jaar nemen, je kan nooit zeggen je mag het zoveel nemen dat moet je zelf aanvoelen

verliefd van pillen hebbek ook nog nooit gehad, ik vind gwn iedereen veel toffer maar das iets anders dan verliefd zijn op iedereen

ik kan me ook nog altijd amuseren op de aftereffects van xtc, wel bennek dan iets rustige maar je voelt het toch nog altijd wel

Ik ken een kerel die toch schizo is onder de pillen. Ie zit constant tegen zichzelf te praten, Hij noemt dus evert ff een dialoog / monoloog ???

" Seg Evert 'k ga nog een pilleke pakken e "
" Nee evert das ni goe voor u, ge hebt al veel te veel pillekes binnen "
" Jama eentje nog da kan toch gene kwaad, gewoon voort plezier een laatste"
' Nee evert tis genoeg geweest voor vandaag, ge gaat slecht gaan"
" jama 'k luister tch ni naar u zenne en tpilleke gaat binnen '

Die kerel is echt compleet wacko soms :p oke hoeveel drugs ie in zn leven al heeft binnengehad :p daar kan hier niemand aan tippen.
@ medieval : Die kerel is erger als dimi :p

soms echt creapy om hem bezig te zien :D

Stoer

Leipe shit man:mad:

Ik ken een kerel die toch schizo is onder de pillen. Ie zit constant tegen zichzelf te praten, Hij noemt dus evert ff een dialoog / monoloog ???

Die kerel is echt compleet wacko soms :p oke hoeveel drugs ie in zn leven al heeft binnengehad :p daar kan hier niemand aan tippen.
@ medieval : Die kerel is erger als dimi :p

soms echt creapy om hem bezig te zien :D
als je raar doet onder de pillen heb je toch nog geen shizofrenie

Eens je hoge dosissen XTC gaat nemen is de kater ook niet al te geweldig hoor :) Hangt natuurlijk ook af wat er precies inzit, maar zelfs van enkel XTC zonder mcpp of whatever kan je je de dag erna heel k*t voelen.

gwn wat ghb nemen, kater weg

Tegenwoordig durf ik bijna geen ghb meer nemen omdat de dopamine rebound zo ambetant geworden is.

Rebound is bij gbl echt 10x zo erg als bij ghb. Bij gbl heb ik al rebound als ik langer dan 6 uur onder invloed ben, bij ghb totaal niet. Ik neem daarom echt geen gbl meer, dat is ff leuk en dan ben je aant bijnemen om de rebound uit te stellen, die ook echt naar is.

Rebound is bij gbl echt 10x zo erg als bij ghb. Bij gbl heb ik al rebound als ik langer dan 6 uur onder invloed ben, bij ghb totaal niet. Ik neem daarom echt geen gbl meer, dat is ff leuk en dan ben je aant bijnemen om de rebound uit te stellen, die ook echt naar is.
totaal geen last van met GBL, ging altijd slapen als het was uitgewerkt

als je raar doet onder de pillen heb je toch nog geen shizofrenie

Hij heeft echt 2 persoonlijkheden dan ... tis niet gewoon raar doen. Onder de pillen heeft ie gewoon altijd 2 persoonlijkheden. En ie speelt het niet hoor :) wnt zelfs niet onder invloed als je hem iets wilt vragen begint ie nee te roepen alsof je hem niet kent .. ???

Hij heeft echt 2 persoonlijkheden dan ... tis niet gewoon raar doen. Onder de pillen heeft ie gewoon altijd 2 persoonlijkheden. En ie speelt het niet hoor :) wnt zelfs niet onder invloed als je hem iets wilt vragen begint ie nee te roepen alsof je hem niet kent .. ???
die gast kan best gwn met alles stoppen, heeft shizofrenie in zich wat er nog niet uitgekomen is, wss komt het nu later in zen leven te voorschijn maar kan door drugs veel sneller gebeuren

alle ik ben geen dokter he maar stuur die gast is naar een psychiater ofzo

Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar bij alcohol heb je altijd een ****ed up kater, en je krijgt er zo weinig voor terug. Dronken zijn vind ik nou niet bepaald super spacend of wat dan ook, ben liever nuchter. Spacen van xtc daarentegen is best een kater waard.

Zo snel krijg ik nou ook weer geen kater van alcohol. Als je genoeg vocht binnen krijgt is een kater makkelijk te verhelpen.

:roflol: Meer van dat!

er was vroeger zo'n aflevering van Jambers van een gast die schizofreen geworden is door een speedtrip-verslaving (amfetamines + lsd). ben er al lang naar op zoek, maar kan het nergens vinden... was anders wel eens de moeite geweest om hier te posten. die kerel is uiteindelijk ergens in een gesloten instelling geraakt nadat hij aan z'n vader in een psychotische bui verteld had dat hij z'n moeder ging vermoorden. die gast praatte echt ook heel raar, precies alsof hij constant onder invloed was, freaky shit.

Eeuwige karma voor wie die uizending vindt!

http://www.uitzendinggemist.nl/inde...92dceb14641ab7f6ae2c420a38b48d&sq=Nieuwslicht

Uitzending van 14 jan!

Ook wel cool, gast gaat autorijden met MDMA op, wel grappig om te zien.

leuke reportage. ben er allerminst trots op, maar ben vroeger nog een aantal onder invloed van xtc naar huis gereden... ging wat mij betreft perfect, reed voorzichtiger, trager en geconcentreerder dan anders. alcohol is met z'n vermoeidheid, draaierigheid en wazig zicht als slechtste bijwerkingen in dat opzicht 100 keer slechter imo. op enkel xtc blijf je meer bij de zaak dan met een halve bak bier in je lijf.
wil het absoluut niet goed praten, wil enkel verduidelijken dat het niet erger is dan alcohol zoals dat idee wel bij het gros vd bevolking leeft. net zoals met alcohol zal er zeker wel een meerderheid zijn die z'n verstand er helemaal niet bij heeft onder invloed en daarom is het ook evident dat beiden in het verkeer niet thuis horen.

shizofrenie van xtc is bullcrap je kan idd wel depressief worden maar wanneer dit gebeurd is voor iedereen verschillend, sommige mensen kunnen 2 keer per week xtc nemen zonder probleem en anderen worden al depri als ze het meer dan 2 keer per jaar nemen, je kan nooit zeggen je mag het zoveel nemen dat moet je zelf aanvoelen

verliefd van pillen hebbek ook nog nooit gehad, ik vind gwn iedereen veel toffer maar das iets anders dan verliefd zijn op iedereen

ik kan me ook nog altijd amuseren op de aftereffects van xtc, wel bennek dan iets rustige maar je voelt het toch nog altijd wel

:orly:

Kennis van mij is shrizofreen geworden van blowen, die kwam in een inrichting met allemaal van die mafkezen die door de drugs paranoia zijn geworden.
Er zaten tallozen jongeren die door xtc helemaal zijn doorgedraaid.
Drugs maakt je niet shrizofreen, maar het kan onderliggende psychische problematiek wel triggeren. m.a.w drugs kan net het zetje geven.

En ik heb het zelf ondervonden, ik ben weleens helemaal paranoïa geworden na zwaar overmatig xtc-gebruik. Ik zal er niet verder op ingaan maar het was niet grappig. Sindsdien pas ik wel op, ik zal ook nooit aan de paddo's of lcd gaan. Ik wil het risico niet lopen...ik heb teveel mafkezen gezien die zijn doorgedraaid door de dope.

Terug
Naar boven