AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:orly:

Kennis van mij is shrizofreen geworden van blowen, die kwam in een inrichting met allemaal van die mafkezen die door de drugs paranoia zijn geworden.
Er zaten tallozen jongeren die door xtc helemaal zijn doorgedraaid.
Drugs maakt je niet shrizofreen, maar het kan onderliggende psychische problematiek wel triggeren. m.a.w drugs kan net het zetje geven.

En ik heb het zelf ondervonden, ik ben weleens helemaal paranoïa geworden na zwaar overmatig xtc-gebruik. Ik zal er niet verder op ingaan maar het was niet grappig. Sindsdien pas ik wel op, ik zal ook nooit aan de paddo's of lcd gaan. Ik wil het risico niet lopen...ik heb teveel mafkezen gezien die zijn doorgedraaid door de dope.

ja iets onderliggend kan het altijd triggeren, met LSD ofzo ga je nu wel geen extra risico lopen ofzo hoor, is onzin dat je daar kan blijven insteken

overmatig gebruik kan altijd problemen veroorzaken, ik word altijd paranoia van weed dus ik smoor amper of nooit, xtc heeft nog nooit problemen veroorzaakt of GHB ook niet met mn gebruik, alsek nu ineens ga overdrijve dan wel natuurlijk:p zoals de eerste weken dat ik pillen nam is een keer een week aan een stuk elke dag :roflol: heb ook wel paar keer depri geweest ma nu dak minder gebruik en minder pillen neem geen probleem meer

volgens mij kan je wel aanvoelen hoeveel je van wat kan nemen, maar de vraag is natuurlijk of je je daar aan kan houden;)

nog iemand altijd moe als ghb is uitgewerkt? heb zelf eigenlijk geen last van dopamine rebound, integendeel eigenlijk

raar gaat het soms vandaag zat ik 's ochtend aan 1 buisje en toen was ik 2 uur hyper wel van de gbl

later op de dag nog een paar op toen werd ik wel duf

Goede GHB moet dit effect toch echt niet geven denk ik. GBL wel stuk sneller. Ik denk als je dit effect hebt van GHB dat je eens bij je bron moet kijken of het wel degelijk spul is. Meet de PH eens, die moet toch echt tussen de 7 en 8 zitten.

Goede GHB moet dit effect toch echt niet geven denk ik. GBL wel stuk sneller. Ik denk als je dit effect hebt van GHB dat je eens bij je bron moet kijken of het wel degelijk spul is. Meet de PH eens, die moet toch echt tussen de 7 en 8 zitten.

Aan de ghb zal het niet liggen hoor. Ik gebruik al een jaar van dezelfde batch (en ja, ph zit tussen 7 en 8).
Waarschijnlijk gewoon te veel gebruikt. En die week waarin ik mixte met veel sterke drank en benzo's zal er ook niet veel goed aan gedaan hebben, denk ik. :(

wtf werd ik hier vanmorge wakker int ziekenhuis, blijkbaar wat te veel gedronken

Kan hier geen slotje op ?

Bodybuilders die alles van drugs afweten en elkaar advies geven over hoe te gebruiken maakt je geen bodybuilder meer, al je spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon met die rotzooi.

Ik denk dat drugs.nl ofiets wat meer geschikt is voor de spammers in dit topic.

Bodybuilders die alles van drugs afweten en elkaar advies geven over hoe te gebruiken maakt je geen bodybuilder meer, al je spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon met die rotzooi.

waarom blijf jij niet gewoon uit dit topic weg?

hoho de held arnoldfan zal het hier ook eens gaan zeggen

Ja inderdaad. De pro's worden nooit gelinkt aan drugs hé. :rolleyes:

Vergelijk jezelf maar met een pro. Ik snap het persoonlijk ook niet echt zoveel troep als jullie gebruiken. Maarja moet je allemaal zelf weten. Dit is meer wat voor jullie misschien:
http://afkicken.startbewijs.nl/

Trouwens adolffan, wat waren alweer je stats? Bodybuilding en kracht op grote 3. Ik meen mij te herinneren dat die voor een juicer echt belachelijk waren. Dan moet je hier geen hardtrainende mensen afzeiken die in het weekend ghb / keta / lsd / ... gebruiken op een verantwoorde manier.
Ik denk dat er maar enkele uitzonderingen in dit topic zitten die te veel aan de anti-bodybuildingdrugs zitten. Maar dat verschil ken jij waarschijnlijk niet eens.

Heeft iemand ervaringen met kleine dosissen ketamine? Dus niet de zoektocht naar het K-gat maar gewoon een sleutelpuntje, wat geeft dat?

Onze kurende ridder op het witte paard.

Terug
Naar boven