- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
![]()
Kennis van mij is shrizofreen geworden van blowen, die kwam in een inrichting met allemaal van die mafkezen die door de drugs paranoia zijn geworden.
Er zaten tallozen jongeren die door xtc helemaal zijn doorgedraaid.
Drugs maakt je niet shrizofreen, maar het kan onderliggende psychische problematiek wel triggeren. m.a.w drugs kan net het zetje geven.
En ik heb het zelf ondervonden, ik ben weleens helemaal paranoïa geworden na zwaar overmatig xtc-gebruik. Ik zal er niet verder op ingaan maar het was niet grappig. Sindsdien pas ik wel op, ik zal ook nooit aan de paddo's of lcd gaan. Ik wil het risico niet lopen...ik heb teveel mafkezen gezien die zijn doorgedraaid door de dope.
ja iets onderliggend kan het altijd triggeren, met LSD ofzo ga je nu wel geen extra risico lopen ofzo hoor, is onzin dat je daar kan blijven insteken
overmatig gebruik kan altijd problemen veroorzaken, ik word altijd paranoia van weed dus ik smoor amper of nooit, xtc heeft nog nooit problemen veroorzaakt of GHB ook niet met mn gebruik, alsek nu ineens ga overdrijve dan wel natuurlijk
zoals de eerste weken dat ik pillen nam is een keer een week aan een stuk elke dag
heb ook wel paar keer depri geweest ma nu dak minder gebruik en minder pillen neem geen probleem meervolgens mij kan je wel aanvoelen hoeveel je van wat kan nemen, maar de vraag is natuurlijk of je je daar aan kan houden