Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Adolf just got PWND!

Kan hier geen slotje op ?

Bodybuilders die alles van drugs afweten en elkaar advies geven over hoe te gebruiken maakt je geen bodybuilder meer, al je spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon met die rotzooi.

Ik denk dat drugs.nl ofiets wat meer geschikt is voor de spammers in dit topic.
:roflol: Zegt de man die al kuurt sinds die uit de baarmoeder gesleurd is.

Vergelijk jezelf maar met een pro. Ik snap het persoonlijk ook niet echt zoveel troep als jullie gebruiken. Maarja moet je allemaal zelf weten. Dit is meer wat voor jullie misschien:
http://afkicken.startbewijs.nl/

Moeten alle mensen hier op het forum die zich elke weekend lam zuipen ook maar wegblijven dan? Kaal forumpje zal het worden dan.

Heeft iemand ervaringen met kleine dosissen ketamine? Dus niet de zoektocht naar het K-gat maar gewoon een sleutelpuntje, wat geeft dat?

ja maar was wel in afkick van MDMA, had toen een lijntje gesnoven en voelde me wel goed, je beweegt een beetje raar en zag overal "mist" in mn kamer, toen ik de tijd wou aflezen waren de wijzers van de klok aant rondtolle :roflol: ma vond het wel prettig;)

Trouwens adolffan, wat waren alweer je stats? Bodybuilding en kracht op grote 3. Ik meen mij te herinneren dat die voor een juicer echt belachelijk waren. Dan moet je hier geen hardtrainende mensen afzeiken die in het weekend ghb / keta / lsd / ... gebruiken op een verantwoorde manier.
Ik denk dat er maar enkele uitzonderingen in dit topic zitten die te veel aan de anti-bodybuildingdrugs zitten. Maar dat verschil ken jij waarschijnlijk niet eens.

Trainen jullie maar goed hard, spieren krijg je toch niet met die drugs van jullie, daar moet je andere drugs voor gebruiken.

Maar ik zou snel weer gaan want ik voel me niet op mijn gemak tussen een stel junks.:D

look who's talking... 19 en kuren... en dan hier een beetje komen preken... rot toch op !

Jullie zijn wel erg grappig als jullie denken dat je doordeweeks lekker kunt trainen en in het weekend wat pilletjes kunt slikken.

Laat duidelijk zijn dat je dan geen spieren krijgt.Dus vraag ik me af wat je dan op een bodybuildingforum doet.

En het topic is nog zo beschamend lang ook :o

Ik zeg helemaal niet dat jullie niet mogen gebruiken..tuurlijk mag dat.Graag zelfs als je het lekker vind.

Maar vind het zo grappig dat beesten zich uitputten in de sportschool en de kilo's eraf smijten met wat harddrugs, wie is er dan pwnd dan ?

Jullie zijn wel erg grappig als jullie denken dat je doordeweeks lekker kunt trainen en in het weekend wat pilletjes kunt slikken.

Laat duidelijk zijn dat je dan geen spieren krijgt.Dus vraag ik me af wat je dan op een bodybuildingforum doet.

En de buitenlanders zijn de schuld van alles wat mis is in dit land!

Bodybuilding en kracht op grote 3.

Ik heb niet gezegd dat de grote 3 niet nodig zijn, maar het gewicht hoeft niet monsterhoog te zijn omdat ik dan nog niet het lichaam en de juiste vormen heb.Dat jou doel nou zware gewichten zijn moet jij weten maar het lichaam dat je wilt zul je niet alleen krijgen door met zware gewichten te gooien.

Trainen jullie maar goed hard, spieren krijg je toch niet met die drugs van jullie, daar moet je andere drugs voor gebruiken.

Maar ik zou snel weer gaan want ik voel me niet op mijn gemak tussen een stel junks.:D

Ik zeg helemaal niet dat jullie niet mogen gebruiken..tuurlijk mag dat.Graag zelfs als je het lekker vind.

Maar vind het zo grappig dat beesten zich uitputten in de sportschool en de kilo's eraf smijten met wat harddrugs, wie is er dan pwnd dan ?

Ik zou dan beschaamd zijn dat er mensen zijn die harddrugs nemen die sterker zijn dan jouw, een naïeve kuurder

Ik nam juist ghb ipv alcohol omdat alcohol te katabool is.
Je weet duidelijk weer niet waarover je praat "Arnoldfan", maar ja komt wel meer voor bij jouw

Ik heb niet gezegd dat de grote 3 niet nodig zijn, maar het gewicht hoeft niet monsterhoog te zijn omdat ik dan nog niet het lichaam en de juiste vormen heb.Dat jou doel nou zware gewichten zijn moet jij weten maar het lichaam dat je wilt zul je niet alleen krijgen door met zware gewichten te gooien.

Wat ik gezegd heb is dat jij beschamend zwak bent voor een juicer. Dan weet je sowieso dat iemand op bodybuildingvlak ook niet goed bezig is. Ik heb alle respect voor hardwerkende bodybuilders die groot en sterk zijn. Voor 19 jarige knulletjes die ondanks hun juice nog niets betekenen niet. Zeker niet als ze dag na dag bewijzen hoe bekrompen hun manier van denken niet is. Zowel op vlak van drugs, als op vlak van politiek. Je mag van geluk spreken dat het beleid hier op dbb zo rechts is, of je zou hier al lang buiten gevlogen zijn.

Of van die mensen die kuren en maar niet sterker en breder worden :roflol:

Wat ik gezegd heb is dat jij beschamend zwak bent voor een juicer. Dan weet je sowieso dat iemand op bodybuildingvlak ook niet goed bezig is. Ik heb alle respect voor hardwerkende bodybuilders die groot en sterk zijn. Voor 19 jarige knulletjes die ondanks hun juice nog niets betekenen niet. Zeker niet als ze dag na dag bewijzen hoe bekrompen hun manier van denken niet is. Zowel op vlak van drugs, als op vlak van politiek. Je mag van geluk spreken dat het beleid hier op dbb zo rechts is, of je zou hier al lang buiten gevlogen zijn.

:roflol: laat hem gewoon, hij heeft gewoon de genen niet meegekregen om sterk te worden, het is erg genoeg dat hij ook al zijn verstand niet mee heeft

Whaha, zo mooi om dit te lezen, dat jullie ook allemaal mekaar napraten en in mekaar gaan geloven als iemand mij belachelijk wilt maken om mijn stats.

Net een stel papegaaien, en nog geen foto van me gezien.Niet dat ik die ooit laat zien aan een stel junkie's die nu al geen fatsoenlijk woord kunnen posten.

Zo grappig dit, ik ga even mijn biceps bekijken in de spiegel, succes met jullie drugs vanavond.

En volgende week weer goed trainen he.... :roflol:

Je hebt gelijk arnoldfan, je bent de man

Whaha, zo mooi om dit te lezen, dat jullie ook allemaal mekaar napraten en in mekaar gaan geloven als iemand mij belachelijk wilt maken om mijn stats.

Net een stel papegaaien, en nog geen foto van me gezien.Niet dat ik die ooit laat zien aan een stel junkie's die nu al geen fatsoenlijk woord kunnen posten.

Zo grappig dit, ik ga even mijn biceps bekijken in de spiegel, succes met jullie drugs vanavond.

En volgende week weer goed trainen he.... :roflol:
jullie hebben het gehoord jongens, bodybuildvriendelijke drugs is een fabeltje, goed dat onze expert "arnoldfan" ons er op is komen wijzen

Kg's eraf smijten door 1x per maand een klein beetje drugs te gebruiken? Volgens mij heb je toch een verkeerde voorstelling van de zaken.

Je mag van geluk spreken dat het beleid hier op dbb zo rechts is, of je zou hier al lang buiten gevlogen zijn.

Je geeft weer een perfect voorbeeld van hoe links in elkaar steekt, andersdenkenden krijgen rode kaarten of een ban, hoef je me niet te vertellen want heb ik zelf meegemaakt door wat linkse mod's.

Bedankt dat je het even post, weet derest dat ook weer.

Kg's eraf smijten door 1x per maand een klein beetje drugs te gebruiken? Volgens mij heb je toch een verkeerde voorstelling van de zaken.

Ik ken de jongens ook wel die af en toe wat gebruiken, ze vragen zich af hoe het komt dat ze niet aankomen.

Terug
Naar boven