XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Je geeft weer een perfect voorbeeld van hoe links in elkaar steekt, andersdenkenden krijgen rode kaarten of een ban, hoef je me niet te vertellen want heb ik zelf meegemaakt door wat linkse mod's.

Bedankt dat je het even post, weet derest dat ook weer.

Heeft niks met links of rechts te maken. Je moet je mening gewoon niet opdringen aan anderen. Niemand hier heeft gevraagd om jouw bijdrage. Je komt enkel om te provoceren.

Idd. hij is gefrusteert dat hij dmv kuren al niet groeit, dat hij de drugsgebruikende dbb leden die wel groeien maar gaat irriteren :D

Ik ken de jongens ook wel die af en toe wat gebruiken, ze vragen zich af hoe het komt dat ze niet aankomen.

Ik gebruikte ook, en ben groter en sterker dan jouw held.
En kom dit topic nu niet vernken, het was hier leuker zonder jouw, doei

Je geeft weer een perfect voorbeeld van hoe links in elkaar steekt, andersdenkenden krijgen rode kaarten of een ban, hoef je me niet te vertellen want heb ik zelf meegemaakt door wat linkse mod's.

Huh? Ik moet jou wat niet vertellen? Ik vind dat het regime hier veel te streng is en moest ik hier mod zijn, ik zou jou hier ook laten. Maar er zijn hier tientallen members buiten gevlogen die veel minder over de schreef zijn gegaan dan jij. Moet toch zijn dat de rechtse uitspattingen hier beter getolereerd worden dan de linkse.

Achja, waarom doe ik hier nog moeite voor. Mensen die zo kortzichtig zijn als jij, kunnen toch niet meer tot inkeer komen want ze staan toch voor niets open.

Allee, kom jongens. Vanaf nu gaan we niet meer in op wat Arnoldfan zegt. Hij heeft zijn mening die onveranderlijk blijft, en wij de onze. We kunnen zo nog 20 pagina's verder gaan met "drugs zijn slecht" - "nee, drugs zijn niet slecht".
En besides, arguing on the internet is like running the paralympics, en je kent de rest wel hé.

Heeft iemand ervaringen met kleine dosissen ketamine? Dus niet de zoektocht naar het K-gat maar gewoon een sleutelpuntje, wat geeft dat?

Dinsdag voor het eerst serieus gedaan. Heb nu eindelijk echte kristallen gevonden dus de fun kan beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat zijn om er op uit te gaan.

AS en recreatieve drugs liggen heel dicht bij elkaar. Als je eens goed nadenkt wat ons drijft in deze sport snap je ook waarom coke hier nauw bij aansluit en waarom het populair is onder zwaar kurende BBers.

De natural moet er veel meer doen om zichzelf in z'n anabole staat te houden. Een stevige juicer zal niet in catabole staat raken als hij 's weekends wat lijntjes en biertjes wegtikt. Al betekend het niet dat het geen nadeel heeft.

Ik ben het ermee eens dat je AS en drugs sterk gescheiden moet houden. Maar dat betekend zeker niet dat het in de praktijk 2 gescheiden werelden zijn. Je bent nu eenmaal bereid om gezondheid aan te breken.

Het is ook wel logisch want als BBer verdien je geen reet, het kost veel en als je dan ook nog alleen maar sober op de bank it te eten heb je geen leven.

Een voetballer ploft na z'n 30ste op de bank neer met miljoenen in kas. Dan kan ik me voorstellen dat je bereid bent veel te laten.

Maar goed, toen ik 19 was was m'n motivatie ook scherp en gedreven. Op den duur zie je wel in hoe relatief die spiermassa is en dat het leven ook om leven gaat. Kuren en drugs KAN allebei wel en het gebeurd ook. Maar je moet wel duidelijk een grens trekken want ondanks je veel kunt maken, houd vergevingsgezindheid van je gezondheid ergens een keer op.

ff geen zin om hier te volgen.
Eergisteren Dex-amfetamine gehad. Is echt behoorlijk goed spul.
Gisterenavond 2CB eerste keer , behoorlijk geflashed
nu weer 2CB, zit hier weer te hallucineren.
moet me ff bseffen dat ik hier met zwaar spul bezig ben :D

ff geen zin om hier te volgen.
Eergisteren Dex-amfetamine gehad. Is echt behoorlijk goed spul.
Gisterenavond 2CB eerste keer , behoorlijk geflashed
nu weer 2CB, zit hier weer te hallucineren.
moet me ff bseffen dat ik hier met zwaar spul bezig ben :D

gebruik jij niet wat veel ? las jij nooit eens een rustperiode in ?

Kan hier geen slotje op ?

Bodybuilders die alles van drugs afweten en elkaar advies geven over hoe te gebruiken maakt je geen bodybuilder meer, al je spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon met die rotzooi.

Ik denk dat drugs.nl ofiets wat meer geschikt is voor de spammers in dit topic.

Wat kom je doen in dit topic?

Optieven, ****ing ezel.

gebruik jij niet wat veel ? las jij nooit eens een rustperiode in ?

Jawel hoor.
Van maandag tot donderdag doe ik normaal gezien niets. Had donderdag net mn nieuwe dextro-amfetamine en kon er natuurlijk niet afblijven :D
Had ook die 2CB, maar voelde me vrijdag echt slecht van de speed, wat trouwens echt straf spul is dees, dus heb ik de 2CB capsule maar voor de helft gepakt. Dag erna verveelde ik me savonds en dacht dan doe ik de rest nog maar. Alles is zoveel intenser, geluid, smaak en SEXXX heerlijk onder dat spul, nog nooit zo geweest :D

Haha, examens zullen super gaan dus. :p

In het weekend voor de verandering maar weer wat GHB gepakt. Het word een rage in onze vriendengroep om op de wc in slaap te vallen :D

In het weekend voor de verandering maar weer wat GHB gepakt. Het word een rage in onze vriendengroep om op de wc in slaap te vallen :D

in mijn vriendegroep neemt nu ook iedereen vloei in plaats van pillen, kan ze geen ongelijk geven ben pillen ook meer dan beu, vant weekend had ik er nog 6 gepakt en ik begon alleen maar te zweten

maar gaat idd wel te veel man nok, vant weekend een maat van mij in een discotheek nog, maar we kregen hem nog bij bewustzijn

ghb is eigenlijk zowel de beste als de slechtste drug...

Moest de kwaliteit van de XTC even goed zijn als die van de GHB zou veel man het ng steeds blijven nemen, het is gewoon al het prul in omloop dat mensen andere dingen willen.

Wat er in de nabije toekomst aan moet komen is ketamine en die gbl zal'k ook maar eens moete bestellen. :)

De pillen van tegenwoordig zijn pure rotzooi. Je hebt er 2 nodig om een beetje te gaan.
In het weekend 3/4 flugelflesje erdoorheen gejaagd. Moet wel eerlijk zeggen dat ik op het einde ook in slaap viel. Maar het fijne van drugsgebruikers is dat ze op elkaar letten en voor elkaar zorgen!(tenminste in mijn vriendengroep).

De pillen van tegenwoordig zijn pure rotzooi. Je hebt er 2 nodig om een beetje te gaan.
In het weekend 3/4 flugelflesje erdoorheen gejaagd. Moet wel eerlijk zeggen dat ik op het einde ook in slaap viel. Maar het fijne van drugsgebruikers is dat ze op elkaar letten en voor elkaar zorgen!(tenminste in mijn vriendengroep).

Ja inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat ik vrienden heb die "voor de lol" iets in mijn drank gooien.
Ik hoor het genoeg van andere gasten, hoor.

Linkse mods die rode kaarten geven :roflol: Ben volgens mij de enige linkse mod en ik heb jou nooit een rode kaart gegeven.

Laatst bewerkt:
pillen waar je van 2 al van gaat? dat noem ik juist superpillen, al moet ik 8 pillen nemen voor ik goed ga dan zou ik ze nog goed vinden

pillen waar je niets van voelt hoeveel je ook neemt of pillen met mcpp dat noem ik rotzooi

Terug
Naar boven