- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag opstap mijn ghb afgepakt door portiers
wat een eikels ware ze , mij ook nog aan het beledigen dat ik om de paar uur na buiten ging om te eten.
en hun kreeg je niet uitgelegd dat ik na buiten ging voor de honger omdat ik normaal om de 2 uur at.
had echt goesting om ze een pak rammel te geven, breed waren ze niet alleen maar dik.
ze hadden geluk dat mijn schouder verdoet is anders hadden ze het gekregen.
begrijp die portiers niet ,andere mensen uitlachen om hun bb gedrag en zelf spuiten zonder te trainen.
vandaag opstap mijn ghb afgepakt door portiers
wat een eikels ware ze , mij ook nog aan het beledigen dat ik om de paar uur na buiten ging om te eten.
en hun kreeg je niet uitgelegd dat ik na buiten ging voor de honger omdat ik normaal om de 2 uur at.
had echt goesting om ze een pak rammel te geven, breed waren ze niet alleen maar dik.
ze hadden geluk dat mijn schouder verdoet is anders hadden ze het gekregen.
begrijp die portiers niet ,andere mensen uitlachen om hun bb gedrag en zelf spuiten zonder te trainen.
tijdens uitgaan gewoon doorgaan met je voedingsschema? kan je toch beter ff een paar hamburgers en frikandellen eten voor je opstap gaat? zit je ook vol..tijdens uitgaan gewoon doorgaan met je voedingsschema? kan je toch beter ff een paar hamburgers en frikandellen eten voor je opstap gaat? zit je ook vol..
Ik snap niet waarom je 8.5 pil zou nemen.
Gekkenwerk.
Je moet haast wel een ecto worden als je dat doet.
Iemand hier wel eens pep + ghb samen gepakt (Marky? HAHA!)
Lees + hoor wel veel goede dingen erover en heb beide op voorraad, dus zou het best een keer in het weekend willen proberen.
Maar ben toch wel benieuwd naar ervaringen / doseringen van mensen die het al eens hebben probeerd.

Bedankt voor je uiterst nuttige bijdrage, hart verwarmend voor iedereen.
ach, hij reageert gewoon op de topictitel. niks mis mee toch ?