MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

vroeger ook 2maal iets gelijkaardigs voorhad: er bleek achteraf poedersuiker oid in het pakje te zitten :mad:
dan ben je gewoon razend ipv high :shoot:

daarom koop ik alleen bij mensen die ik vertrouw.

vandaag opstap mijn ghb afgepakt door portiers
wat een eikels ware ze , mij ook nog aan het beledigen dat ik om de paar uur na buiten ging om te eten.
en hun kreeg je niet uitgelegd dat ik na buiten ging voor de honger omdat ik normaal om de 2 uur at.
had echt goesting om ze een pak rammel te geven, breed waren ze niet alleen maar dik.
ze hadden geluk dat mijn schouder verdoet is anders hadden ze het gekregen.
begrijp die portiers niet ,andere mensen uitlachen om hun bb gedrag en zelf spuiten zonder te trainen.

wat een eikels ware ze , mij ook nog aan het beledigen dat ik om de paar uur na buiten ging om te eten.
en hun kreeg je niet uitgelegd dat ik na buiten ging voor de honger omdat ik normaal om de 2 uur at.
had echt goesting om ze een pak rammel te geven, breed waren ze niet alleen maar dik.
begrijp die portiers niet ,andere mensen uitlachen om hun bb gedrag en zelf spuiten zonder te trainen.

Hoe hebben ze je ghb gevonden, moest je je laten fouilleren? En waar was het ergens?

:roflol: tijdens uitgaan gewoon doorgaan met je voedingsschema? kan je toch beter ff een paar hamburgers en frikandellen eten voor je opstap gaat? zit je ook vol..

ik drink geregeld alcohol.
en ik heb hardcore geblowd, maar nu afgezworen...

verder ben ik niet van plan H-D te gaan nuttigen, totaal geen behoefte aan!

grtz tymen

Gister hadden ze hier roze (ronde) pilletjes met een stempel van een hartje er op, weet iemand of dat wat is?

Heb het gisteren weer behoorlijk gek gemaakt. 8,5 snoeppie op, waren 130mg niet super sterk maar toch behoorlijk

Nog geen seconde geslapen en zie er nog steeds uit als een junk

maar wat was knock out vet gister :D

Ik snap niet waarom je 8.5 pil zou nemen.

Gekkenwerk.

Je moet haast wel een ecto worden als je dat doet.

Ik snap niet waarom je 8.5 pil zou nemen.

Gekkenwerk.

Je moet haast wel een ecto worden als je dat doet.

Ja vertel me wat. Denk er op zo'n avond ook nooit bij na ik hou er nooit rekening mee hoeveel ik er nog heb, gooi ze gewoon naar binnen -.-

Iemand hier wel eens pep + ghb samen gepakt (Marky? HAHA!)

Lees + hoor wel veel goede dingen erover en heb beide op voorraad, dus zou het best een keer in het weekend willen proberen.

Maar ben toch wel benieuwd naar ervaringen / doseringen van mensen die het al eens hebben probeerd.

Iemand hier wel eens pep + ghb samen gepakt (Marky? HAHA!)

Lees + hoor wel veel goede dingen erover en heb beide op voorraad, dus zou het best een keer in het weekend willen proberen.

Maar ben toch wel benieuwd naar ervaringen / doseringen van mensen die het al eens hebben probeerd.

Gasten die ik ken doen het weleens, nooit echt ervaringen erover gehoord maar ze leven nog, gezond en wel dus je kan het proberen :P

GHB + sos is een k*tcombi vind ik, zonde van de sos ( niet dat je erom vroeg maar ik zeg het alvast )

en als ik dan toch bezig ben:

pillen + sos is al helemaal niks. Als je eerst pillen doet en dan sos ben je in één klap nuchter, en het enigste wat je krijgt is energie. Dus ook hier zonde van je pillen (en serotine ) en zonde van je sos. Eerst sos en dan pillen is ook 3x niks want dan werken die pillen van geen ruk haha

alleen roken. voor de rest helemaal niet :D

Toevallig 1 x de combi GHB + Pep gehad. Zalige en vooral sociale combi, echt lekker ook. Alleen je orientatie is best wel zoek ondanks je alles vrij helder ziet. Ik denk zelfs dat ze in je hersenen een binding maken zoals cocaine + alcohol.

Maar gezond allerminst vermoed ik.

no dope for me

Mss een domme vraag, maar als je snuift, hoe ver moet je dat kokertje in je neus duwen?
Net eraan zodat de coke in je neusharen terechtkomt? Of een tweetal centimeter dieper?
En om de fail compleet te maken: is er een kant die de coke beter opneemt? Bijvoorbeeld kant van de neusvleugels of kant van het tussenschot?

Oh boy, hier krijg ik spijt van. :D

Erin duwen? Je hoeft niks erin te duwen, houd dat buisje gewoon dat het net in je neus ligt en snuif.

Terug
Naar boven