- Waardering
- 2
Leviathan zei:Enigste medicatie die ik nu nog gebruik is zelfmedicatie en daar wordt je lichamelijk een stuk sterker van![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Enigste medicatie die ik nu nog gebruik is zelfmedicatie en daar wordt je lichamelijk een stuk sterker van![]()

bartp zei:

bartp zei:Onzin, als je de juiste connecties hebt kan je gewoon aan pure coke en xtc komen. Geen probleem...

acidreign zei:pure coke bestaat niet, een mespuntje echte colombiaanse coke daar liggen wij al plat van... en zelfs die is niet 100% puur.
Leviathan zei:Ik ga nu voor maximaal 1 keer per maand. Mede omdat ik na 1 goeie pil mn slaap al wel kan vergeten, en dat moet niet te vaak voorkomen.
Maar mn ervaring is ook wel, dat naar mate je het een tijd niet meer doet, je het ook niet snel mist.
bartp zei:Ik kan er zelf weinig over vertellen hoe het voelt, het is gewoon een bepaald gevoel wat erg raar is. Ook kan ik me er niet al te veel meer van herinneren. Ik vind het onderstaande stuk wel redelijk kloppen, sommige dingen heb ik anders of niet ervaart maar psychoses zijn bij iedereen anders en zijn afhankelijk van verschillende factoren.
Veel rustgevers, anti-depressiva en anti-psychotica geven die emotielose blik. Ligt denk ik vooral aan het feit dat ze pas begonnen zijn met de medicatie of dat de dosering omhoog is geschroeft.Gekke Gijs zei:Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en daar had je ook een speciale afdeling met mensen die in een psychose zaten.(een gesloten afdeling) en soms zag ik die mensen daar lopen en ze keken allemaal precies hetzelfde?heel dwaas en echt emotieloos die blik ging dwars door je heen komt dat door de medicijnen?
Gekke Gijs zei:Ben jij niet bang dat het ooit weer eens verkeerd zou kunnen gaan?
Leviathan zei:Nee, juist vanwege mijn ervaringen.
Iemand die net begint te experimenteren kent het gevaar van verslaving niet, en kan pas zeggen dat ie verslaafd is als het te laat is.
Ik kan een stadium daarvoor al zeggen of ik (of een ander) op weg is om verslaafd te raken. Daarvoor moet je de herkenningspunten weten.

builderB zei:djeez, heftige verhalen hiero, respect voor jullie dat jullie eruit zijn gekomen!![]()
, maar is uiteindelijk toch met glans geslaagd''Goed man.Leviathan zei:What doesnt kill you, makes you stronger zeg ik altijd.
Heb trouwens mad respect gekregen van mn onderwijzers toen ik afstudeerde.
Directeur in microfoon voor volle kantine (ouders,vrienden,afgestudeerden):
"Wegens persoonlijke omstandigheden is ***** een tijd afwezig geweest, en heeft tijdens zn stage het laboratorium bijna opgeblazen, maar is uiteindelijk toch met glans geslaagd''

bartp zei:Goed man.
Zolang je van je fouten leert is er niet al te veel aan de hand vind ik zelf.

Mars zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha i love this one.