MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Sow wat een verhalen. Van BartP had ik het natuurlijk allemaal al gehoord toen hij met me mee reed naar de BBQ, iig erg goed van onze Bart vriend dat hij nu weer op het rechte pad is, en ook Levithian natuurlijk.

Ik zelf gebruik max 3 a 4 keer per jaar XTC, dan vind ik het nog leuk. Als er minder tijd tussen zit is het gewoon niet tof. Snuiven zal ik nooit aan beginnen, zie om me heen wel hoe alle gasten daar aan onderdoor gaan (of arrogante lullen worden door coke). Op deze manier gaat het al een jaar of 5 goed en is het altijd nog leuk en heb ik ook genoeg aan max 3 pillen voor een hele lange nacht.

Ik ga nu voor maximaal 1 keer per maand. Mede omdat ik na 1 goeie pil mn slaap al wel kan vergeten, en dat moet niet te vaak voorkomen.

Maar mn ervaring is ook wel, dat naar mate je het een tijd niet meer doet, je het ook niet snel mist.

bartp zei:
Onzin, als je de juiste connecties hebt kan je gewoon aan pure coke en xtc komen. Geen probleem...

pure coke bestaat niet, een mespuntje echte colombiaanse coke daar liggen wij al plat van... en zelfs die is niet 100% puur.

Ik gebruik overigens regelmatig coke: enkel als ik uitga anders vind ik er niets aan.
Wat ik er zo heerlijk aan vind is dat je veel kan zuipe en dag erna geen kater hebt, heerlijk is dat :)

acidreign zei:
pure coke bestaat niet, een mespuntje echte colombiaanse coke daar liggen wij al plat van... en zelfs die is niet 100% puur.

100% zuivere coke is basecoke, dat is zonder de HCL groep eraan. Daarom geeft dat ook zo'n explosief effect als je het rookt.

Ook flakes zijn niet altijd 100% puur. Er zijn ook grappenmakers die de coke in Holland iets versnijden en dan weer tot brokken persen, zodat men denkt dat ze pure coke te pakken hebben.

Ouwe kennis/maat van me dealt erin, en hij heeft me wel eens echte n grammetje flake gegeven die ikzelf nog iets versneden heb.

Dan praat je pas over zuivere zooi, heb ikzelf 9+ van gemaakt. En dan slaap je ook niet na n paar lijntjes, ook al drink je de nodige biertjes erbij.

Maar coke vindt ik alleen leuk met alcohol erbij, paar lekkere baco's. Alleen drink ik niet graag meer vanwege de enorme kater de dag erna, dus die combinatie neem ik alleen oudjaarsdag/nacht.

Leviathan zei:
Ik ga nu voor maximaal 1 keer per maand. Mede omdat ik na 1 goeie pil mn slaap al wel kan vergeten, en dat moet niet te vaak voorkomen.

Maar mn ervaring is ook wel, dat naar mate je het een tijd niet meer doet, je het ook niet snel mist.

Ben jij niet bang dat het ooit weer eens verkeerd zou kunnen gaan?

bartp zei:
Ik kan er zelf weinig over vertellen hoe het voelt, het is gewoon een bepaald gevoel wat erg raar is. Ook kan ik me er niet al te veel meer van herinneren. Ik vind het onderstaande stuk wel redelijk kloppen, sommige dingen heb ik anders of niet ervaart maar psychoses zijn bij iedereen anders en zijn afhankelijk van verschillende factoren.

Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en daar had je ook een speciale afdeling met mensen die in een psychose zaten.(een gesloten afdeling) en soms zag ik die mensen daar lopen en ze keken allemaal precies hetzelfde?heel dwaas en echt emotieloos die blik ging dwars door je heen komt dat door de medicijnen?

Gekke Gijs zei:
Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en daar had je ook een speciale afdeling met mensen die in een psychose zaten.(een gesloten afdeling) en soms zag ik die mensen daar lopen en ze keken allemaal precies hetzelfde?heel dwaas en echt emotieloos die blik ging dwars door je heen komt dat door de medicijnen?
Veel rustgevers, anti-depressiva en anti-psychotica geven die emotielose blik. Ligt denk ik vooral aan het feit dat ze pas begonnen zijn met de medicatie of dat de dosering omhoog is geschroeft.

Gekke Gijs zei:
Ben jij niet bang dat het ooit weer eens verkeerd zou kunnen gaan?

Nee, juist vanwege mijn ervaringen.

Iemand die net begint te experimenteren kent het gevaar van verslaving niet, en kan pas zeggen dat ie verslaafd is als het te laat is.

Ik kan een stadium daarvoor al zeggen of ik (of een ander) op weg is om verslaafd te raken. Daarvoor moet je de herkenningspunten weten.

Leviathan zei:
Nee, juist vanwege mijn ervaringen.

Iemand die net begint te experimenteren kent het gevaar van verslaving niet, en kan pas zeggen dat ie verslaafd is als het te laat is.

Ik kan een stadium daarvoor al zeggen of ik (of een ander) op weg is om verslaafd te raken. Daarvoor moet je de herkenningspunten weten.

Jah ok dat is natuurlijk helemaal waar.:)

djeez, heftige verhalen hiero, respect voor jullie dat jullie eruit zijn gekomen! :thumbs:

builderB zei:
djeez, heftige verhalen hiero, respect voor jullie dat jullie eruit zijn gekomen! :thumbs:

What doesnt kill you, makes you stronger zeg ik altijd.

Heb trouwens mad respect gekregen van mn onderwijzers toen ik afstudeerde.

Directeur in microfoon voor volle kantine (ouders,vrienden,afgestudeerden):

"Wegens persoonlijke omstandigheden is ***** een tijd afwezig geweest, en heeft tijdens zn stage het laboratorium bijna opgeblazen :D , maar is uiteindelijk toch met glans geslaagd''

Ik ben trots op je Leviathan.

Leviathan zei:
What doesnt kill you, makes you stronger zeg ik altijd.

Heb trouwens mad respect gekregen van mn onderwijzers toen ik afstudeerde.

Directeur in microfoon voor volle kantine (ouders,vrienden,afgestudeerden):

"Wegens persoonlijke omstandigheden is ***** een tijd afwezig geweest, en heeft tijdens zn stage het laboratorium bijna opgeblazen :D , maar is uiteindelijk toch met glans geslaagd''
Goed man. :D

Zolang je van je fouten leert is er niet al te veel aan de hand vind ik zelf.

bartp zei:
Goed man. :D

Zolang je van je fouten leert is er niet al te veel aan de hand vind ik zelf.

Das waar, ken dr genoeg die nooit zullen leren. Die sterven met de bierfles in de hand.

Maarre...tijd voor wat luchtigheid in dit topic. Wordt anders een beetje te zwaar op de hand:

200406defq046.jpg

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Willem ik hoop dat alweer beter gaat dan toen... :D :rolleyes:

Haha i love this one.

Aaah gekke foto's zijn altijd leuk! :P

Terug
Naar boven