AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Balboa18 zei:
Op partyflock heb je ook een paar topics met pillehoofden :D

Maar over die psychoses..Een maat van mij heeft dat tijdens carnaval gehad..
Zag de schilderijen van de wand komen en meer van zulke vage shit :eek:
Niet door drugs, maar door alchohol.
Heeft toen een paar dagen int ziekenhuis gelege..

Delirium......

Alcohol is naar mijn mening de grootste troep ooit. Het is maatschappelijk aanvaardt om te drinken en wanneer je zegt dat je geregeld in het weekend dronken bent kijkt men je ook niet gauw vreemd aan.

Toch vallen er door alcohol, direct en indirect, de meeste doden op jaarbasis.

Alcohol is trouwens ook 1 van de giftigste stoffen die je tot je kunt nemen.

Helemaal met je eens, het kan je idd helemaal stuk maken, alleen die ernstige katers al die je er van kunt hebben.
Nee aan drugs beginnen ze niet maar wel elk weekend helemaal lazerus thuis komen :rolleyes:

Mars zei:
Helemaal met je eens, het kan je idd helemaal stuk maken, alleen die ernstige katers al die je er van kunt hebben.
Nee aan drugs beginnen ze niet maar wel elk weekend helemaal lazerus thuis komen :rolleyes:

Als ik een Zaterdagavond/nacht flink aan de zuip ga, kom ik de volgende dag praktisch mn bed niet uit, en voel me dan sMaandags nog brak.

Als ik Zaterdagsavonds een pil vreet, is de kans dat ik een oog dicht doe zeer klein, maar behalve een mentale dip de dagen erna heb ik verder geen last.

Flink drinken beperk ik dan ook tot maximaal 2 keer per jr, waarvan 1 keer Oudjaarsdag/nacht.

Bovendien kan je lekker heel de avond water zuipen, ideaal.
Drank is de rotzooi hier.

De grootste drugshaters zuipen zichzelf ieder weekend klem. Zelfde als de niet-bodybuilders die kritiek op anabolen hebben, zelf zitten ze in de kroeg te roken.

De wereld zit vol met hypocrieten :)

Idd je zou ze toch he.

delguy zei:
De grootste drugshaters zuipen zichzelf ieder weekend klem. Zelfde als de niet-bodybuilders die kritiek op anabolen hebben, zelf zitten ze in de kroeg te roken.

De wereld zit vol met hypocrieten :)

Ik heb zelf ook de grootste hekel aan tikkels en de gebruikers. Echter als men toch zo graag een tikkel wilt slikken doe het dan thuis zodat niemand er last van heeft. Evenals je helemaal klem zuipen uiteraard.

Thuis een "tikkel" slikken :rolleyes:

M-TRAXX zei:
Ik heb zelf ook de grootste hekel aan tikkels en de gebruikers. Echter als men toch zo graag een tikkel wilt slikken doe het dan thuis zodat niemand er last van heeft. Evenals je helemaal klem zuipen uiteraard.

Owja, wat heb je dan gedaan met die kilo dope die ik je heb gegeven :p .

Misschien eens een enkele joint per jaar, maar dat is het dan ook. Moet niks van pillen hebben ;) .

Jinsu zei:
Owja, wat heb je dan gedaan met die kilo dope die ik je heb gegeven :p .

Misschien eens een enkele joint per jaar, maar dat is het dan ook. Moet niks van pillen hebben ;) .

Die was puur voor de handel ;) . En ik had het volste vertrouwen erin dat jij goeie dope levert zodat ik het niet zelf moest uitproberen :cool: :p

M-TRAXX zei:

Waarom heb je de grootste hekel aan de gebruikers dan?

M-TRAXX zei:

Als je eens gaat stappen, vraag de portiers voor de grap maar eens wat ze liever tegenkomen; iemand die n pil achter de kiezen heeft, of iemand die teveel gezopen heeft.

Precies, Mtraxx houdt het liever bij cola :rolleyes:

Ik snap die mensen niet die problemen hebben met pillengebruikers, is toch zoveel netter dan dronkaards...

Bij pillen ben je tenminste nog ten volle bij je verstand, enkel dat je overloopt van liefde en geluk... Nja, sommige mensen worden blijkbaar niet graag geknuffeld :rolleyes:

Mensen weten eigenlik niet waar ze over praten, ze denken dat je van (zuivere) xtc (mdma) op je kop staat en agressief word, Terwijl je eigenlijk soft van word. Ik denk als je alcohol drinkt je eerder de neiging hebt om (zeer) rare dingen te doen.

Corleoné zei:
Ik snap die mensen niet die problemen hebben met pillengebruikers, is toch zoveel netter dan dronkaards...

Bij pillen ben je tenminste nog ten volle bij je verstand, enkel dat je overloopt van liefde en geluk... Nja, sommige mensen worden blijkbaar niet graag geknuffeld :rolleyes:
Als ik op stap ben ik heb geen zin om een of ander sjaak met grote ogen aan me te hebben....

Nu ik weet niet hoeveel jullie zuipen maar zelfs als ik helemaal van de kaart ben heb ik er de volgende dag weinig last van, behalve dan die nadorst. Pillen of andere drugs daarintegen, daar ben ik een hele week depressief van en ik wil gewoon slapen dus...voor iedereen anders zeg maar...

Heb eigenlik nog niet veel gemerkt van die dip.
Niet dat ik iedere week neem.

Terug
Naar boven