Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

EricR zei:
Gewoon doorgaan kerel, knal die serotonine levels lekker omlaag. Niet later zeuren als je zwaar depressief rondloopt.

Na zaterdag 10 pillen te nemen heb ik mij geen moment slecht gevoeld: oplossing: elke dag 10 pillen sintjanskruid en een half pakje alfavit :D

Ik heb Corleone postverleden eens ff snel doorgespit;

Hij heeft maar liefst 42 drugsgerelateerde posts geplaatst van de 100 posts totaal.

Ik denk dat je beter je heil op Partyflock kunt gaan zoeken :D

Daar hebben ze een complete drugssectie met heeeeel veeeel posts waar jij je prima aan kunt verlekkeren :P

Corleoné zei:
Ik denk dat jullie eens zullen moeten afzakken naar de lagoa... :rolleyes:

Nee, na 2 maand gebruik en nog steeds vooruit te gaan met BB, kunnen jullie me nu zeker niet meer overtuigen dat XTC de spieren afbreekt bij voldoende inname van eiwitten, water drinken, rustig blijven...

Ik weet heus wel dat elke week teveel is, daarom ook dat ik er deze week zal afblijven.

Trouwens: aids, aambeien, kanker van XTC??? Dit is ook wel het eerste dat ik daar van hoor ???

En nog iets, jullie zijn allemaal zo bezig met die afbraak van hersencellen enz.... vinden jullie dat dan zo belangrijk?

Jij weet niet eens meer wat je zegt. Volgens mij zijn je hersens al zover aangetast dat jij niet meer helder kan nadenken. Het bekende drugsleven he....lekker toch? Junkie

doe zelf nog wel is wat drinken en een joitn af en toe kan best lekker zijn.
Zolang je alles in mate doet merk ik niet zoveel verschil.
Alleen met carnaval ga ik helemaal los :P

haha, noem me Junkie of wat dan ook, ik heb de beste maanden van mijn leven meegemaakt, denken jullie nou echt dat ik XTC zal opgeven als ik hier zit (zelfs zonder pillen) als de gelukkigste mens ter wereld? :rolleyes:

Ik zit nu (denk ik) aan 38 pillen, als ik na 100 pillen nog zo gelukkig ben zie ik geen reden om te stoppen. Trouwens, vanaf nu zal ik mijn gebruik beperken tot 1x om de 2, 3 weken, als jullie dit nog erg noemen...

Leviathan zei:
Corleone's uitspraken doen me denken aan mezelf toen ik 15-17 was en he-le-maal vol over xtc en speed. Ik dacht aan weinig anders, en ik deed ook weinig anders.

Ik moest dan ook eerst zwaar naar de t*ring gaan voor ik ineens dacht: Nu is het genoeg geweest!
Dat overkomt iedereen die er geen maat mee weet, alleen duurt het vaak een paar jaartjes voor je rock bottom hebt geraakt.

Stats toen:

15-16jr
1.70-1.75 lang
48kg
Bp: 3-4 gr speed/week (toen had je de echte nog, waarvan je na 3 lijnen al op je kop stond)

Stats nu:

26jr
1.78
95kg
Bp: 140kg 1rep (en gelukkig geen 140kg speed :D )

Een pilletje kan nog wel n keer, maar speed is complete troep voor de bb-er, zelfs bij 1 avond per week.
Verschillende mensen hebben me gewaarschuwd ik heb er nooit wat omgegeven. Maar je moet gewoon een keer hard op je bek gaan wil je het zien. En bij de een is het op een paaz zitten met een IBS en de ander stoot zijn kop wel ergens anders.

Ik heb niet de indruk dat die jongen wil inzien wat voor schade hij aanricht...

ik slik ook wel eens een pilletje, maar dan wel sporadisch. De laatste keer was extrema (16 juli) en waarschijnlijk wordt de eerstvolgende keer i love techno (12 november) daar zit dus ruim 4 maanden tussen. En dan is en blijft het ook echt speciaal en super.

Toen ik voor het eerst gebruikte nam ik het ook vaker, zo rond de 2x per maand. Maar na enkele maanden werd het speciale gevoel erbij minder, en voelde ik me alleen maar depressiever na een avondje gebruiken.

Nu af en toe een jointje in het weekend en eens in de paar maanden een avondje slikken werkt perfect!

(ik heb nou nog 4 blauwe mitsu's liggen, dus dat is iniedergeval 2 avonden zwaar hard vlammen! :D)

Niemand interesse in een campagne die pleit voor een volledige legalisering van drugs? :D

Ok, we zullen hier over enkele maanden eens op terugkomen, misschien zullen je gelijk hebben, wat ik ten sterkste betwijfel!

Corleoné zei:
haha, noem me Junkie of wat dan ook, ik heb de beste maanden van mijn leven meegemaakt, denken jullie nou echt dat ik XTC zal opgeven als ik hier zit (zelfs zonder pillen) als de gelukkigste mens ter wereld? :rolleyes:

Ik zit nu (denk ik) aan 38 pillen, als ik na 100 pillen nog zo gelukkig ben zie ik geen reden om te stoppen. Trouwens, vanaf nu zal ik mijn gebruik beperken tot 1x om de 2, 3 weken, als jullie dit nog erg noemen...

En in hoeveel tijd heb je die genomen...ik d8 namelijk dat je er veel meer had geslikt. En dat je soms dagelijks gebruikte. (als dat niet zo is bied ik hierbij mn excuses aan, alhoewel je nog niet verantwoord bezig bent) Ik heb er zelfs nog veel meer gehad alleen dat was toen ik 14-16 jaar was. Tegewoordig doe ik het alleen op feesten....laatste keer dat ik gehad heb was in maart(in qontrol), en volgende keer is misschien qlimax.(verschil van 8 maanden :eek: ) Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd wat meer snuif, maar ook dat is maximaal 2x per maand, en richt naar mijn mening veel minder schade aan dan XTC.

:scratch: Bart gaat maar naar een ander topic... :scratch:

jongens, k begin nu een beetje in te zien wat drugs met mensen doet.....
dagelijks loop ik tegen de gevolgen aan, GIGANTISCH veel psychotische klachten hebben een onlosmakelijke verbinding met drugs gebruik...
k heb eigenlijk spontaan geen zin meer in blowen....

Ik gebruik dagelijks Coke. Meestal Coke Light. Coke is it. Enjoy!

50 Dollar zei:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd wat meer snuif, maar ook dat is maximaal 2x per maand, en richt naar mijn mening veel minder schade aan dan XTC.

Hoe weet je dat nou?

builderB zei:
jongens, k begin nu een beetje in te zien wat drugs met mensen doet.....
dagelijks loop ik tegen de gevolgen aan, GIGANTISCH veel psychotische klachten hebben een onlosmakelijke verbinding met drugs gebruik...
k heb eigenlijk spontaan geen zin meer in blowen....

Blowen is zo erg niet...maar er komen idd veel psychische klachten van veelvuldig HARDdrugsgebruik. Wanneer je met mate gebruikt zal dit echter niet gebeuren, maar veel mensen kunnen niet met mate gebruiken :(

bartp zei:
Verschillende mensen hebben me gewaarschuwd ik heb er nooit wat omgegeven. Maar je moet gewoon een keer hard op je bek gaan wil je het zien. En bij de een is het op een paaz zitten met een IBS en de ander stoot zijn kop wel ergens anders.

Ik heb niet de indruk dat die jongen wil inzien wat voor schade hij aanricht...

De psychische klap na jaren van excessief gebruik komt vaak pas nadat je gestopt bent. Vooral als je het al die tijd gebruikt heb om te ontsnappen aan de realiteit, en evt bestaande problemen minder te doen lijken.

Je vlakt af door overmatig drugsgebruik, je voelt minder, je doet minder.

Ik ben in begin '98 gestopt met overmatig speedgebruik en blowen, vervolgens gind ik een alternatief zoeken, en dat was alcohol.

Maar door de schade die ik door 3jr speed/xtc/wietgebruik had opgelopen, kwamen alle onderdrukte emoties ineens op me af.

Binnen 3-4 maand na gestopt te zijn, raakte ik in een depressie en kreeg zware antidepressiva voorgeschreven. Dit in combinatie met teveel drank heeft in no time voor een leuke psychose gezorgt. Ontzettend agressief en onvoorspelbaar, gevaarlijk destructief gedrag.

Dat heeft vervolgens geresulteerd in bezoekjes aan het RIAGG, en niet veel later een verplichte vakantie met aansluitend 4 maanden opname in een rehabilitatie/verslavingskliniek.

Terugkijkend ben ik blij dat het me is overkomen, kan navertellen en nog belangrijker; ervan geleerd te hebben.

Maar idd moeten de meesten eerst flink op de bek gaan.

Mars zei:

Ten eerste is dat aangetoond. Ten tweede XTC zit vol chemische troep, coke is soms bijna puur(als je fatsoenlijke hebt). Ten derde merk ik het verschil wel wanneer ik de volgende dag opsta.

Daarom weet ik dat nou.

50 Dollar zei:
Blowen is zo erg niet...maar er komen idd veel psychische klachten van veelvuldig HARDdrugsgebruik. Wanneer je met mate gebruikt zal dit echter niet gebeuren, maar veel mensen kunnen niet met mate gebruiken :(

Blowen zorgt bij heel veel mensen ook voor psychische klachten na lange tijd dagelijks gebruik. Sowieso komt er van de gemiddelde hardcore blower helemaal niets terrecht omdat het elke vorm van ambitie, doorzettingsvermogen en discipline weg vaagt.

Rob G zei:
Blowen zorgt bij heel veel mensen ook voor psychische klachten na lange tijd dagelijks gebruik. Sowieso komt er van de gemiddelde hardcore blower helemaal niets terrecht omdat het elke vorm van ambitie, doorzettingsvermogen en discipline weg vaagt.

Idd...ik heb destijds over een opleiding van 2,5jr bijna 4,5 jr gedaan.

Totaal geen zin om te leren, liever een jointje sochtends voor ik naar school ging. Donderdag t/m Zondag doorgaan op de speed, en dan vaak Dinsdag/Woensdag weer naar school omdat ik eerst bij moest komen.

Terug
Naar boven