XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Krijg je van overmatig harddrugs gebruik je pik nog omhoog?

dan ben ik bij deze overtuigd

Ok, gaan we voor die 100 paginas of niet? :D

Nu begrijp ik toch wat het woord verslaving betekent. Dit weekend ga ik voor het eerst in 2 maand clean blijven en dat wordt dus een immens lastige opgave. Ik kan bijna aan niets anders meer denken dan aan XTC en speed :o. Maarja, als ik dit weekend volhoudt zal het effect volgende week nog zo sterk zijn en zal ik me nog zo goed voelen :p .

zullen we een keer een dbb slik/snuif meeting houden?

Corleoné zei:
Ok, gaan we voor die 100 paginas of niet? :D

Nu begrijp ik toch wat het woord verslaving betekent. Dit weekend ga ik voor het eerst in 2 maand clean blijven en dat wordt dus een immens lastige opgave. Ik kan bijna aan niets anders meer denken dan aan XTC en speed :o. Maarja, als ik dit weekend volhoudt zal het effect volgende week nog zo sterk zijn en zal ik me nog zo goed voelen :p .

Ik kan je verzekeren dat je meer vrouwtjes aantrekt als je nuchter bent, of met n paar glaasjes alcohol op.

Probeer maar eens n lekker gesprek met een leuke dame aan te knopen als je pupillen als schoteltjes hebt en zo onrustig van de speed/xtc als de pest.

Die onrust straal je op dat moment ook uit.

zo is dat

Anders moet je met een heroine sl*t in bed kruipen

Hmm, wel volgens mij ben ik veel vrouwenversierdelijker met een paar pillen op!!!!!!!! :cool: Dan kan ik immer alles aan, alles gaat vlot, gesprekken, aanraking... Bij alcohol zit de drempel er nog altijd torenhoog in.

EricR zei:
Teveel speed en je krijgt een 'speed d*ck', wordt lastig om een erectie te krijgen in dat geval.

Maar als deze eenmaal hard is, kun je maar doorgaan. Ook het orgasme is om U tegen te zeggen..

KaLe zei:
Maar als deze eenmaal hard is, kun je maar doorgaan. Ook het orgasme is om U tegen te zeggen..

Als deze eenmaal hard is ja, dat moment kan uren op zich laten wachten is mijn ervaring.

Corleoné zei:
Hmm, wel volgens mij ben ik veel vrouwenversierdelijker met een paar pillen op!!!!!!!! :cool: Dan kan ik immer alles aan, alles gaat vlot, gesprekken, aanraking... Bij alcohol zit de drempel er nog altijd torenhoog in.

De ellende is dat jij dat zo ervaart, maar de dame die tegenover je staat en geen pil/speed heeft gebruikt kijkt heel anders tegen je aan.

Die ziet een nerveus mannetje (ondanks dat ie zichzelf heel relaxed voelt), met grote ogen, als een gek kauwend op zn kaugom.

Hoe dan ook, als je aan de drugs(of zelfs alcohol) vind zul je onwaarschijnelijk een treffelijk meisje aantrekken. Tenzij het ook'n drugsslet is :D

Santino88 zei:
Hoe dan ook, als je aan de drugs(of zelfs alcohol) vind zul je onwaarschijnelijk een treffelijk meisje aantrekken. Tenzij het ook'n drugsslet is :D

Dat wil ik ook niet zeggen. Toen ik als 17 jarig jochie nog erg veel speed gebruikte, ben ik voor het eerst echt verliefd geworden op een meisje die zelf (behalve een enkele joint of alcohol) verder geen drugs gebruikte.

Maar is vaak een kwestie van tijd voor ze er schoongenoeg van je gebruik krijgen.

zo is dat ;)

Vind het nog altijd een hele prestatie dat je er zo bent uitgekomen!

Santino88 zei:
zo is dat ;)

Vind het nog altijd een hele prestatie dat je er zo bent uitgekomen!

Thanks bro.

Ik kwam toevallig zojuist een ouwe maat van me tegen in de gym. Ik wist niet eens dat ie er ook trainde.

Hij komt ook uit mn ouwe gebruikersgroep en hij en ik zijn vrijwel de enigen die het achter ons hebben gelaten en er goed zijn uitgekomen.

De rest zat volgens hem nog steeds aan de basepijp.

Wat is er mis met de crackpipe Leviathan?

Terug
Naar boven