- Waardering
- 525
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Maarja, als ik dit weekend volhoudt zal het effect volgende week nog zo sterk zijn en zal ik me nog zo goed voelen
.Corleoné zei:Dit weekend ga ik voor het eerst in 2 maand clean blijven

Teveel speed en je krijgt een 'speed d*ck', wordt lastig om een erectie te krijgen in dat geval.Buffster zei:Krijg je van overmatig harddrugs gebruik je pik nog omhoog?
Corleoné zei:Ok, gaan we voor die 100 paginas of niet?![]()
Nu begrijp ik toch wat het woord verslaving betekent. Dit weekend ga ik voor het eerst in 2 maand clean blijven en dat wordt dus een immens lastige opgave. Ik kan bijna aan niets anders meer denken dan aan XTC en speed. Maarja, als ik dit weekend volhoudt zal het effect volgende week nog zo sterk zijn en zal ik me nog zo goed voelen
.
EricR zei:Teveel speed en je krijgt een 'speed d*ck', wordt lastig om een erectie te krijgen in dat geval.
KaLe zei:Maar als deze eenmaal hard is, kun je maar doorgaan. Ook het orgasme is om U tegen te zeggen..
Corleoné zei:Hmm, wel volgens mij ben ik veel vrouwenversierdelijker met een paar pillen op!!!!!!!!Dan kan ik immer alles aan, alles gaat vlot, gesprekken, aanraking... Bij alcohol zit de drempel er nog altijd torenhoog in.
Santino88 zei:Hoe dan ook, als je aan de drugs(of zelfs alcohol) vind zul je onwaarschijnelijk een treffelijk meisje aantrekken. Tenzij het ook'n drugsslet is![]()
Santino88 zei:zo is dat
Vind het nog altijd een hele prestatie dat je er zo bent uitgekomen!
Mars zei: