Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Gisteren was ik dus van plan om speed te nemen, tevergeefs, heb alles gedaan wat ik kon, maar er niet aangeraakt. Dus maar mentos genomen, eerst 2 smileys en daarna nog 9 Mishubishi's verdeeld over de nacht. Ik heb echt terug de beste avond van mijn leven meegemaakt, zelfs al was het bewustzijnsveranderende effect er niet en was ik grotendeels opgepept. Kwas thuis om 8u, in slaap geraakt rond 11 :mad: . Maar kom, vandaag voel ik me dus zoals altijd prima... na-effect. De dip die normaal morgen en overmorgen komt zal ik nu eens trachten op te vangen met sint-janskruid, wie weet voel ik me wel super. :D

2 maand aan een stuk iedere week is genoeg geweest, vanaf nu zal ik mijn gebruik dus beperken tot 1 maal om de 2 weken. Het zal zwaar zijn, maar ik zie het als een uitdaging, lukt het niet dan zie ik dit alsof ik mijn ziel aan de duivel heb verkocht en dus niet meer kan beweren dat ik niet verslaafd ben. ;)

Heb afgelopen Zaterdag ook wel 2 snoepies gehad tijdens uitgaan. Was perfecte avond, nog sjans gehad met een zeer leuke dame, maar omdat ik al n vriendin heb kon ik dr niks mee. :cool:

Das dan weer jammer als je zo geil bent als de pest, ik kreeg al een harde knop toen ze dr strakke buikje liet zien. Maar vreemdgaan is not done IMO.

Eenmaal thuis een heel klein stukje hasj gerookt om moe te worden, en ik viel als een blok in slaap.

Het niet kunnen slapen en eten door drugs is de grootste boosdoener voor je spiermassa.

Gisteren hele dag normaal kunnen eten.

Nu begrijp ik waarom da kans op AIDS drastisch toeneemt bij het slikken van drugs (meerbepaald Methamphetamine), je denkt de wereld aan te kunnen, je staat geil en wat moet je dan in godsnaam met een condoom aanvangen. :cool:

Daar heb je vast veel ervaring mee Corleone :p :p :p

:help: :shoot:

Corleoné zei:
Nu begrijp ik waarom da kans op AIDS drastisch toeneemt bij het slikken van drugs (meerbepaald Methamphetamine), je denkt de wereld aan te kunnen, je staat geil en wat moet je dan in godsnaam met een condoom aanvangen. :cool:

Ze liet dr buikje zien niet dr schaamlippen ;) :D

Alhoewel ik daarvoor ook niet zou weglopen :banana:

Corleone is stil de laatse tijd, hij ligt ergens stoned in de goot zeker:p

Nee, vanavond terug lagoaaaaaa. Heb spijtig genoeg niet aan speed kunnen geraken, dan maar snoepies :D

Ben benieuwd naar zijn verhaal vandaag:p

Laatst bewerkt:
hm lagoa :) Ben er 3 weken geleden nog geweest met de trein en dan bij familie blijven slapen in kortrijk.

In de heenreis wel in Komen afgestapt, blijkbaar 2 stations te ver en dan 16 km moeten stappen :( gelukkig had die gast bij me net een lijn op en hebben we ons wel nog geamuseerd.

haha

Gisteren heb ik dus een negatieve ervaring gehad. 6 witte Mishu's, niets aan de hand, goed gevoel. Maar dan: 3 groene Mishu's :kots: Het enige wat je ervan krijgt is enorme, maar irritante kriebels in je benen. :rolleyes: Toen ik in m'n bed lag voelde ik me dus zo depressief als iemand maar kan zijn. Tijd om het effen een paar weken zonder te doen :D

Corleoné zei:
haha

Gisteren heb ik dus een negatieve ervaring gehad. 6 witte Mishu's, niets aan de hand, goed gevoel. Maar dan: 3 groene Mishu's :kots: Het enige wat je ervan krijgt is enorme, maar irritante kriebels in je benen. :rolleyes: Toen ik in m'n bed lag voelde ik me dus zo depressief als iemand maar kan zijn. Tijd om het effen een paar weken zonder te doen :D
Ga je dit ook echt doen? :rolleyes:

bartp zei:

Wat XTC betreft hou ik het voor bekeken. Eventueel nog 1 keer per maand, zeker niet meer. Ik ben trouwens van mening dat XTC veel schadelijker is dan Speed, tenminste voor de hersenen en de kans om depressief te worden. Gistern zo'n 10 gram besteld, dat wordt bokken :D

Corleoné zei:
Wat XTC betreft hou ik het voor bekeken. Eventueel nog 1 keer per maand, zeker niet meer. Ik ben trouwens van mening dat XTC veel schadelijker is dan Speed, tenminste voor de hersenen en de kans om depressief te worden. Gistern zo'n 10 gram besteld, dat wordt bokken :D
Waarom vind je dat?

Van Speed is de hersenschade veel beperkter. Enkel dat je na hevig speedgebruik wel vlugger agressief wordt, maar dat is dan ook het enige. Van speed heb je je afkick de dag erachter en voelje je in de week terug goed, terwijl XTC :rolleyes:

Ik dacht dat je nog geen speed had genomen

Terug
Naar boven