Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Maar kom, vandaag voel ik me dus zoals altijd prima... na-effect. De dip die normaal morgen en overmorgen komt zal ik nu eens trachten op te vangen met sint-janskruid, wie weet voel ik me wel super.

Corleoné zei:Nu begrijp ik waarom da kans op AIDS drastisch toeneemt bij het slikken van drugs (meerbepaald Methamphetamine), je denkt de wereld aan te kunnen, je staat geil en wat moet je dan in godsnaam met een condoom aanvangen.![]()

Het enige wat je ervan krijgt is enorme, maar irritante kriebels in je benen.
Toen ik in m'n bed lag voelde ik me dus zo depressief als iemand maar kan zijn. Tijd om het effen een paar weken zonder te doen 
Ga je dit ook echt doen?Corleoné zei:haha
Gisteren heb ik dus een negatieve ervaring gehad. 6 witte Mishu's, niets aan de hand, goed gevoel. Maar dan: 3 groene Mishu'sHet enige wat je ervan krijgt is enorme, maar irritante kriebels in je benen.
Toen ik in m'n bed lag voelde ik me dus zo depressief als iemand maar kan zijn. Tijd om het effen een paar weken zonder te doen
![]()

bartp zei:

Waarom vind je dat?Corleoné zei:Wat XTC betreft hou ik het voor bekeken. Eventueel nog 1 keer per maand, zeker niet meer. Ik ben trouwens van mening dat XTC veel schadelijker is dan Speed, tenminste voor de hersenen en de kans om depressief te worden. Gistern zo'n 10 gram besteld, dat wordt bokken![]()