XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Van Speed is de hersenschade veel beperkter. Enkel dat je na hevig speedgebruik wel vlugger agressief wordt, maar dat is dan ook het enige. Van speed heb je je afkick de dag erachter en voelje je in de week terug goed, terwijl XTC :rolleyes:
Ik ben het niet met je eens... Ik hoopte eigenlijk dat je het argumenteren, maar ik zie dat het meer een gevoel is dan dat je het echt kan onderbouwen.

Zeg dan eens waarom jij vind dat XTC minder schadelijk is dan Speed? ???

Dan betwijfel ik of je wel goeie speed hebt gehad. Goeie speed ben je dagen erna nog niet van hersteld (zowel lichamelijk als geestelijk).

Corleoné zei:
Van Speed is de hersenschade veel beperkter. Enkel dat je na hevig speedgebruik wel vlugger agressief wordt, maar dat is dan ook het enige. Van speed heb je je afkick de dag erachter en voelje je in de week terug goed, terwijl XTC :rolleyes:

Ach jongen toch, :nope:

suc6 met je experimenteerfase,:twitch:

Ik weet uit ervaring dat preken niet helpt en dat ik hier vroeger zelf ook niet naar luisterde, maar behalve dat...
als je dan toch besluit om middelen uit te proberen, zorg dan iig dat je weet waar je over praat.

Leviathan zei:
Dan betwijfel ik of je wel goeie speed hebt gehad. Goeie speed ben je dagen erna nog niet van hersteld (zowel lichamelijk als geestelijk).
Word! Speed is vieze troep. De high is al lang en breed over, maar je kan nog steeds niet slapen of een hap door je keel krijgen. Vieze bende.

Na 2 pakketjes weg gesnoven te hebben (ik heb een hoge tolerantie :D) tijdens een gabber feest in de Vechtse banen wilde ik op de vuist met een uitsmijter. Ik was dik onder de 80 kg (+- 77 kg ofzo bij 1,95m :eek: ), en de uitsmijter was een menselijke tank. Hij moest erg om me lachen. Achteraf besefte ik me pas hoeveel mazzel ik had gehad (hij had me helemaal ziek kunnen stompen :D). en toen ik ook nog eens de hele nacht wakker lag en geen hap door m’n strot kreeg wist ik het zeker: NOOIT meer speed. Vieze troep

Wees gerust, ik weet perfect waarover ik praat en heb alle mogelijke kennis tot mij genomen die ik ook maar kon vinden op het internet. (zelfs de engelse sites)

Ik zeg ook niet dat je moet snuiven tot je compleet doordraait. Dat je dan 2 dagen wakker ligt... :rolleyes:

Als ik 2 weken speed neem (1 gram zal volstaan voor die 2 nachten), en daarna terug XTC, dan zal het effect terug beter zijn, misschien niet optimaal, maar toch zo goed als. Binnen een maand zal ik dit dan ook bevestigen!

JEEEEEEEZUS Corleoné, leef jij nog!?

Ga eens trainen, man.

Wees gerust, ik train nog altijd, en met succes :cool:

Maar goed, lachen jullie maar, de uitzondering zal de regel bevestigen! :rocknana:

En nogmaals, als je je na 2,5 maand drugsgebruik nog steeds fantastisch voelt, wie zou er dan in godsnaam overwegen te stoppen? Idd.

Corleoné zei:
Wees gerust, ik weet perfect waarover ik praat en heb alle mogelijke kennis tot mij genomen die ik ook maar kon vinden op het internet. (zelfs de engelse sites)

Ik zeg ook niet dat je moet snuiven tot je compleet doordraait. Dat je dan 2 dagen wakker ligt... :rolleyes:

Als ik 2 weken speed neem (1 gram zal volstaan voor die 2 nachten), en daarna terug XTC, dan zal het effect terug beter zijn, misschien niet optimaal, maar toch zo goed als. Binnen een maand zal ik dit dan ook bevestigen!
:study:

Gewoon doorgaan kerel, drugs gebruiken is cool!

Je lijkt het nog te menen ook :rolleyes:

Dat jullie dit nog serieus nemen. :rolleyes: Het klinkt als klinklare O l i taal of een gelijkvormig figuur die dezelfde attitude heeft.

[joins the complot]

Hey Corleone, ik wil wel eens wat poses van je zien. Ik neem aan dat ''t bulken nu goed verloopt dus show off your mass! :)

Marky zei:
Dat jullie dit nog serieus nemen. :rolleyes: Het klinkt als klinklare O l i taal of een gelijkvormig figuur die dezelfde attitude heeft.

Kan ik eigenlik persoonlijk bevestigen, ik ken hem namelijk. Niet dat z'n theorieen kloppen maar wel dat hij zoveel binnenspeelt:D

& Marky hier heb je een foto.

[Link niet meer beschikbaar]

Als die cowboy verhalen in dit draadje op waarheid berusten en hij idd pas 8 maanden traint en ook nog eens zonder voedingsschema, dan zit er met voedingsschema en zonder 't snoepgoed zeker potentieel in. En dit is dan niet sarcastisch bedoelt.

Santino88 zei:
Kan ik eigenlik persoonlijk bevestigen. Niet dat z'n theorieen kloppen maar wel dat hij zoveel binnenspeelt:D

& Marky hier heb je een foto.

[Link niet meer beschikbaar]

haha, das die kneus die 100 supplementen pillen per dag naar binnen stouwde :roflol:

Post Nr : 1001

Dit onderwerp blijft toch wel boeien :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven