Corleoné zei:
Ik ben inderdaad zeer trots en fier over mijn drugsgebruik. Drugs gebruiken vind ik echter niet cool, maar eerder geestverruimend, ja bijna zelfs een noodzakelijkheid, want ik heb echt de indruk dat ik 3 maanden geleden pas het echte leven heb ontdekt, en een onvergetelijke tijd aan het beleven ben. Ik zeg er wel bij: gebruik met mate, dus niet meer dan 1 keer om de 2 weken!
Ik hoop niet dat je het idd een noodzakelijkheid vind, en dat je ook andere zaken zonder drugs interessant blijft vinden.
Zodra je het noodzakelijk vind, heb je eigenlijk al een (geestelijke) afhankelijheid opgebouwd. (lees: verslaving)
Dit zal je natuurlijk niet toegeven voor jezelf, maar ook dit verschijnsel kennen ze bij de hulpverlening; de ontkenningsfase!
Dat je vind dat je een onvergetelijke tijd aan het beleven bent, ben ik met je eens. Ik weet nog steeds mijn eerste XTC-pil te herrineren. Voor mij evengoed een onvergetelijke ervaring.
ps. om de twee wkn gebruiken is niet écht ,met mate. Ook in dit geval loop je onvermijdelijk hersenschade op.
1 maal om de drie maanden is redelijk veilig te noemen ivm herstel en aanvullen van neurotransmittors in de hersenen.
Corleoné zei:
Ik ben helemaal niet onwetend, en ben 100% op de hoogte van alle risico's,
Je vraagt ofdat je ephedrine kunt stacken met speed of pillen?
Je snuift een hele gram speed in een half uur?
Je slikt 8 tot 12 "smarties".
En vraagt of het kwaad kan als je ze per twee slikt?
Je vraagt je af of je out kan gaan van pillen en wat er dan gebeurt?
Tja, idd... je heb je goed laten voorlichten...... NOT!
Corleoné zei:
maar ik zit nu eenmaal in een levensfase waar ik aan het experimenteren ben, en tot nog toe heb ik slechts weinig nadelen ondervonden. Na 76 bollen te hebben geslikt in 3 maand tijd, ben ik nog altijd zoals vroeger: even gelukkig en lustvol. Na een geheugentest te hebben afgelegd tijdens de lessen psychologie blijkt zelfs dat mijn korte termijngeheugen nog steeds dik in orde is, dus waarom dan stoppen of kwaadspreken over genotsmiddelen die je in de 7de hemel brengen?
Ten eerste spreek ik geen kwaad over middelen of gebruik hiervan, maar vraag ik om te stoppen met het promoten van onverantwoord gebruik!
En om behalve de voordelen te benadrukken, ook de risico's en negatieve kanten in acht te nemen!
Verder is het zo dat je de negatieve gevolgen pas op de langere termijn merkt.
en deze laten zich niet zo simpel meten zoals het maken van een testje of even simpel te kijken hoelang het duurt voordat je je "weer terug goed voelt".
ach maar dit wist je natuurlijk allemaal al, gezien het feit dat je van alles 100% op de hoogte bent.
Prettig weekend.