Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Ik ben inderdaad zeer trots en fier over mijn drugsgebruik. Drugs gebruiken vind ik echter niet cool, maar eerder geestverruimend

Drugs die jij neemt zoals speed en coke staan juist bekend als geestvernauwend!

Wil je echt geestverruimende drugs nemen dan moet je toch gaan denken aan paddo's,ayahuasca of mescaline bevattende heilige cactussen!

Leviathan zei:
Daarnaast heeft het de naam een daterape drug te zijn. IMO geheel onterecht. Ik wil niet zeggen dat er geen idioten zijn die het spul niet bij anderen in het drinken fl*kkeren, maar de smaak is dusdanig smerig dat je het zelfs in de meest zoete drankjes nog kunt proeven.
Stel dat iemand een buisje in mn safari-jus gooit (of bacardi cola). Dat zijn sterksmakende dranken, maar die GHB proef je zeker wel.

Ja GHB heeft de naam rapedrug te zijn maar in 90% van de gevallen waar GHB als boosdoener genoemd wordt is in het echt rohypnol gebruikt door de verkrachters.

bouwens62 zei:
Drugs die jij neemt zoals speed en coke staan juist bekend als geestvernauwend!
Wil je echt geestverruimende drugs nemen dan moet je toch gaan denken aan paddo's,ayahuasca of mescaline bevattende heilige cactussen!

Geestvernauwend? Hoe dan? Tijdens de werking of erna? Het is idd zo dat als je een bepaalde tijd "erg veel" gebruikt, je als het ware gevoelloos wordt, aggresiever...

Ik ben al lange tijd op zoek naar paddo's en LSD, maar nog steeds zonde resultaat. :mad:

bouwens62 zei:
In nederland kan je gewoon paddo's in de smartshop kopen! Hier kun je ze online bestellen! Volgens mij sturen ze ook naar belgie! En als je dan toch op die site bent kijk ook gelijk bij ayahuasca!
http://www.azarius.nl/product1_2_1_psil_cubensis_freshbox.html

Bedankt! ;) Zijn paddo's dan eigenlijk zo onschuldig?, als het bij jullie bij smarshops legaal te verkrijgen is? ???

Wat is het verschil eigenlijk tussen paddo's en LSD, is LSD zoveel deftiger dan?

Persoonlijk vindt ik paddo's leuker dan LSD!

LSD werkt langer en gaat aan 1 stuk door! Paddo's komt meer als een soort golfbeweging.

Verkijk je niet op paddo's het is vrij heftig spul! Lees er eerst meer over zorg dat je uitgerust bent en je goed voelt! Doe het in een vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen waarvan er 1 nuchter blijft/ of ervaren is!

Het zou zonde zijn als je fout zou gaan en het hierdoor niet meer wilt doen! Want het kan heel mooi zijn!

LSD heeft net zoals de meeste middelen een piek en plateaufase. De piekfase of rush verschilt wel iets per gebruiker, maar de top houd zo'n uur tot anderhalf uur aan. Althans zo voelt het aan, in feite is de top korter maar kan je onder goede omstandigheden redelijk lang genieten van de echte rush. De plateau's er na duren gemiddel ook een uur, afnemend in intensiteit.

Bij Paddo's heb je niet zo'n heftige rush, eerder een mellow werking. Het 'out of control' gevoel zal ook niet snel optreden. Overdoseren van paddo's maakt ziek, dus voordat je 'out of control' gaat lig je al te kotsen. De duur van de trip is ook korter dan bij LSD, evenals de nawerking. Na een LSD-trip ben je leger dan na een paddotrip.

Corleoné zei:
Bedankt! ;) Zijn paddo's dan eigenlijk zo onschuldig?, als het bij jullie bij smarshops legaal te verkrijgen is? ???
Wat is het verschil eigenlijk tussen paddo's en LSD, is LSD zoveel deftiger dan?

De werkzame stoffen in paddo's psilocybine en psilocine zijn wel illegaal. Een chemische variant daarvan zou dus verboden zijn. Ook bewerkte paddo's zijn verboden: gedroogde paddo's of paddorepen (mijn favoriet).

Onbewerkte verse paddo's zijn niet verboden omdat ze ook in de vrije natuur voorkomen. Gelukkig maar! :cool:

Hier een hele goede informatieve site! Lees m goed door voordat je gaat gebruiken!

[Link niet meer beschikbaar]

Corleoné zei:
Ik ben inderdaad zeer trots en fier over mijn drugsgebruik. Drugs gebruiken vind ik echter niet cool, maar eerder geestverruimend, ja bijna zelfs een noodzakelijkheid, want ik heb echt de indruk dat ik 3 maanden geleden pas het echte leven heb ontdekt, en een onvergetelijke tijd aan het beleven ben. Ik zeg er wel bij: gebruik met mate, dus niet meer dan 1 keer om de 2 weken!
Ik hoop niet dat je het idd een noodzakelijkheid vind, en dat je ook andere zaken zonder drugs interessant blijft vinden.
Zodra je het noodzakelijk vind, heb je eigenlijk al een (geestelijke) afhankelijheid opgebouwd. (lees: verslaving)
Dit zal je natuurlijk niet toegeven voor jezelf, maar ook dit verschijnsel kennen ze bij de hulpverlening; de ontkenningsfase!
Dat je vind dat je een onvergetelijke tijd aan het beleven bent, ben ik met je eens. Ik weet nog steeds mijn eerste XTC-pil te herrineren. Voor mij evengoed een onvergetelijke ervaring.
ps. om de twee wkn gebruiken is niet écht ,met mate. Ook in dit geval loop je onvermijdelijk hersenschade op.
1 maal om de drie maanden is redelijk veilig te noemen ivm herstel en aanvullen van neurotransmittors in de hersenen.
Corleoné zei:
Ik ben helemaal niet onwetend, en ben 100% op de hoogte van alle risico's,
Je vraagt ofdat je ephedrine kunt stacken met speed of pillen?
Je snuift een hele gram speed in een half uur?
Je slikt 8 tot 12 "smarties".
En vraagt of het kwaad kan als je ze per twee slikt?
Je vraagt je af of je out kan gaan van pillen en wat er dan gebeurt?
Tja, idd... je heb je goed laten voorlichten...... NOT!

Corleoné zei:
maar ik zit nu eenmaal in een levensfase waar ik aan het experimenteren ben, en tot nog toe heb ik slechts weinig nadelen ondervonden. Na 76 bollen te hebben geslikt in 3 maand tijd, ben ik nog altijd zoals vroeger: even gelukkig en lustvol. Na een geheugentest te hebben afgelegd tijdens de lessen psychologie blijkt zelfs dat mijn korte termijngeheugen nog steeds dik in orde is, dus waarom dan stoppen of kwaadspreken over genotsmiddelen die je in de 7de hemel brengen? :D
Ten eerste spreek ik geen kwaad over middelen of gebruik hiervan, maar vraag ik om te stoppen met het promoten van onverantwoord gebruik!
En om behalve de voordelen te benadrukken, ook de risico's en negatieve kanten in acht te nemen!
Verder is het zo dat je de negatieve gevolgen pas op de langere termijn merkt.
en deze laten zich niet zo simpel meten zoals het maken van een testje of even simpel te kijken hoelang het duurt voordat je je "weer terug goed voelt".
ach maar dit wist je natuurlijk allemaal al, gezien het feit dat je van alles 100% op de hoogte bent.
Prettig weekend.;)

Dit weekend gebruik ik niet! ;)
Je hebt idd gelijk. Eigenlijk wist ik al die dingen wel, maarja, wil hier nog eens een soort van bevestiging krijgen van ervaren mensen zeker. :o
Maar wat meerdere mensen hier al zeiden: je merkt het wel op lange termijn! Wat precies zal je dan eigenlijk merken? Langdurige depressies, problemen met hart- en bloedvaten, dementie, ...?

1 maal om de drie maanden is redelijk veilig te noemen ivm herstel en aanvullen van neurotransmittors in de hersenen.
Bij XTC-gebruik is dat zo, ok, maar ik heb toch wel m'n twijfels ivm met Speed, Coke, paddo's... Ik heb immers op het drugsinfoteam en op andere sites gelezen dat speedgebruik bij 1 (maximum 2) keer per maand veilig was. ???

Corleoné zei:
Wat precies zal je dan eigenlijk merken? Langdurige depressies, problemen met hart- en bloedvaten, dementie, ...?
Bij XTC-gebruik is dat zo, ok, maar ik heb toch wel m'n twijfels ivm met Speed, Coke, paddo's... Ik heb immers op het drugsinfoteam en op andere sites gelezen dat speedgebruik bij 1 (maximum 2) keer per maand veilig was. ???

Je korte termijnsgeheugen krijgt sowieso een opdonder. Dat valt met coke en paddo's nog wel mee. Speed zorgt er ook voor dat je hersenen meer dopamine gaat aanmaken. Teveel aan dopamine is schadelijk voor de zenuwen.

De eerste die trouwens gecontroleerd speed kan gebruiken ( 1 a 2 avonden per maand) moet ik nog tegenkomen. Ik kon het in elk geval niet ;)

De volgende dag ben je gaar omdat je de hele nacht niet hebt geslapen en dan is het best makkelijk om een klein snuifje te nemen om je weer prima te voelen.

Daarnaast is het net als met xtc, dat je het gevoel toch wel gauw weer wilt ervaren. Dus in de praktijk zitten de mensen er het weekend erna gewoon weer flink aan.

jaja corleoné en niemand geeft een ****, voor mijn part spuit jij je plat met hero en ga je dood.

FF iets serieus nu: heb 2 dage geleden voor de eerste keer een pil genomen maar ik voelde er niets van ? kan dit?
vriend van mij heeft er 2 genomen en die was stevig weg, maar het was mijn eerste keer dus ik wou niets overhaasten.

Kan het zijn dat sommige mensen, net als bij coke, niet op xtc reageren?

acidreign zei:
jaja corleoné en niemand geeft een ****, voor mijn part spuit jij je plat met hero en ga je dood.
FF iets serieus nu: heb 2 dage geleden voor de eerste keer een pil genomen maar ik voelde er niets van ? kan dit?
vriend van mij heeft er 2 genomen en die was stevig weg, maar het was mijn eerste keer dus ik wou niets overhaasten.
Kan het zijn dat sommige mensen, net als bij coke, niet op xtc reageren?

:roflol:
Ik heb 2 weken lang niets gevoeld omdat ik bang was een overdosis te nemen... Je moet gewoon nemen tot je iets voelt, een pil meer of minder zal het verschil echt niet maken. Het is maar als je er bv. onmiddellijk 5 neemt, dat je je wel eventjes misselijk zou kunnen voelen (buikpijn, hoofdpijn -> overdosis). Ik ken mensen die nu al 6 avonden XTC geprobeerd hebben, maar die het slechts 2 keer hebben gevoeld, gewoon omdat ze bang zijn een overdosis te nemen en zo dus eigenlijk geld verspillen en een onvergetelijke avond missen... jammer. :)

Corleoné zei:
Dit weekend gebruik ik niet! ;)
Je hebt idd gelijk. Eigenlijk wist ik al die dingen wel, maarja, wil hier nog eens een soort van bevestiging krijgen van ervaren mensen zeker. :o
Het is prima om bevestiging te willen krijgen , maar sta dan iig open voor meningen van anderen en sluit je niet af voor de negatieve kanten van gebruik.
Corleoné zei:
Maar wat meerdere mensen hier al zeiden: je merkt het wel op lange termijn! Wat precies zal je dan eigenlijk merken? Langdurige depressies, problemen met hart- en bloedvaten, dementie, ...?
idd langdurige depressies slaan als donderslag bij heldere hemel in, na langdurig en overmatig xtc (maar ook speed) gebruik. Speed zal sneller voor zorgen voor wantrouwend en paranoïde gedrag. Tevens zullen beiden het korte termijn geheugen aantasten. (dit herstelt nimmer meer!)
Coke zorgt vooral voor dichtgeslipte bloedvaten, hartklachten en hersenbloedingen.
Bij gebruik van LSD ( en in minder mate paddo's) bestaat de kans op psychische problemen. (vooral indien hier aanleg voor bestaat, maar dit weet je pas als het te laat is)

Verder geef ik je mee, dat indien je doorgaat met deze frequentie van gebruik je onbewust maar zeker steeds iets meer zal gebruiken, omdat je steeds je grenzen gaat verleggen en ook omdat er gewoon gewenning optreedt.
Las langere pauzes tussen je gebruik in! Hoe vervelend je dit ook vind, dit is echt het beste, wil je zo lang mogelijk veilig en plezierig gebruiken!

bedankt voor de wijze raad, de volgende keer dat ik na 2 weken gebruik van iets niet voel zal ik de dosis verhogen!

serieuze reacties aub?

Het is net als bij alcohol: de ene kan er beter tegen dan de andere. Afhankelijk van je grootte en je gewicht zal je meer of minder MDMA nodig hebben om iets te voelen. Een ectomorf zonder spieren zal genoeg hebben aan 1 pil, maar iemand van bv 90 kilo zal er gemakkelijk 3 moeten hebben.

@ 2hard2die: bedankt voor die reacties. Het is idd verschrikkelijk verslavend, en zelfs als je je voorhoud 1 keer per week te gebruiken, kan je eigenlijk al spreken van een soort weekendverslaving... bovendien dat dat steeds meer en meer gebruiken tijdens het weekend ook al wijst op een vorm van verslaving :). Gelukkig doet XTC me nu niet zoveel meer, omdat ik er gewoon in te korte tijd teveel heb geslikt. Ik het er ook geen behoefte meer aan, omdat ik gewoon weet dat het gevoel toch zoveel minder is dan in het begin. Ik ben dus op zoek naar een vervangmiddel voor de komende maand(en), maar omdat speed ook zoveel risico's heeft, en enorm verslavend is, zal ik het bij alcohol en alfavit houden. ;)

ik heb alles gebruikt en geprobeerd wat er maar bestaat aan drugs geen spijt van gehad maar nooit verslaafd geraakt.
behalve dan aan anabolen daar ben ik wel aan verslaafd geweest
heb me er nooit voor geschaamt

2hard2die zei:
Bij gebruik van LSD ( en in minder mate paddo's) bestaat de kans op psychische problemen. (vooral indien hier aanleg voor bestaat, maar dit weet je pas als het te laat is)

Elke drugs kan een trigger zijn als je aanleg voor psychische problemen hebt!

Middelen zoals LSD, paddo's, cannabis (bij grote hoeveelheden) kunnen psychoses veroorzaken. De trip duurt het in algemeen niet langer dan de werking van het middel zelf. Soms is medische hulp nodig als men te heftig de weg kwijt is. Vaak komt er geen arts aan te pas en verdwijnt de psychose vanzelf. Er kan echter ook iets anders gebeuren. Mensen die aanleg hebben voor psychosen kunnen na gebruik van deze middelen langer durende psychosen krijgen. Als dat het geval is moet dat door een arts worden behandeld. Deze psychose gaat zonder medisch ingrijpen niet voorbij. Opwekkende middelen zoals cocaïne of amfetamine geven in het algemeen geen psychosen. Dit kan echter wel gebeuren indien men ZEER VAAK (corleone) dergelijke middelen gebruikt. De hersenen worden dan zou uit het evenwicht gebracht dat men in de war raakt en een psychose krijgt die medisch moet worden behandeld. XTC kan bij grotere doseringen ook tot psychose leiden. Drugspsychosen zijn goed behandelbaar indien deze het directe effect zijn van het middel dat je hebt ingenomen. Indien drugs een sluimerende psychose losmaken, is het wel behandelbaar maar vaak veel ingewikkelder voordat men een positief resultaat heeft.

bouwens62 zei:
Ja GHB heeft de naam rapedrug te zijn maar in 90% van de gevallen waar GHB als boosdoener genoemd wordt is in het echt rohypnol gebruikt door de verkrachters.

Ja dat lijkt me ook. Ik heb ook wel eens teveel GHB gehad en voelde me dan ook ontzettend slap en duizelig. Als ik ff mn ogen dichtdeed begon ik te draaien alsof ik in een draaimolen zat die steeds sneller en sneller ging.

Maar je maakt echt nog wel bewust mee wat er in je omgeving gebeurt.

Had niet zo kunnen zijn dat er een paar naakte dames bovenop me konden klimmen en tekeer konden gaan en ik er niks van meekreeg of me er niet tegen zou kunnen verzetten.

(was het maar waar :D )

Terug
Naar boven