- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
2hard2die zei:Wat wordt dit een irritant topic.
Ach, dat Coreoné drugs gebruikt maakt mij niets uit, dat heb ik ook gedaan.
En dat veél langer en véél meer als corleoné.
Maar de trots waarmee over drugsgebruik post, heeft als ondertoon de boodschap:"Drugs is cool" en dat vind ik niet alleen erg naief , maar vooral gewoon dom en infantiel van Coreoné.
Verder is hij in de veronderstelling dat hij op deze manier veilig gebruikt en hij weinig tot geen schade oploopt.
Ik vind dat erg dom van hem, maar wat veel erger is, is het gevaar dat er mensen zullen zijn, die zijn post voor waarheid aannemen.
Met deze posts geeft Corleoné de boodschap mee dat drugs geen kwaad kan en dat zijn manier van gebruiken zonder gevaar is.
Corleoné, blijkt erg onwetend op het gebied van drugs en middelen
en toch is corleone zo vreselijk trots op zijn ontdekking dat hij het graag wil promoten aan de rest van dit board.![]()
Ik ben inderdaad zeer trots en fier over mijn drugsgebruik. Drugs gebruiken vind ik echter niet cool, maar eerder geestverruimend, ja bijna zelfs een noodzakelijkheid, want ik heb echt de indruk dat ik 3 maanden geleden pas het echte leven heb ontdekt, en een onvergetelijke tijd aan het beleven ben. Ik zeg er wel bij: gebruik met mate, dus niet meer dan 1 keer om de 2 weken!
Mijn posts voor waarheid aannemen? Ik heb hier nog nooit een woord gelogen over mijn ervaringen of mening hoor. Ik ben helemaal niet onwetend, en ben 100% op de hoogte van alle risico's, maar ik zit nu eenmaal in een levensfase waar ik aan het experimenteren ben, en tot nog toe heb ik slechts weinig nadelen ondervonden. Na 76 bollen te hebben geslikt in 3 maand tijd, ben ik nog altijd zoals vroeger: even gelukkig en lustvol. Na een geheugentest te hebben afgelegd tijdens de lessen psychologie blijkt zelfs dat mijn korte termijngeheugen nog steeds dik in orde is, dus waarom dan stoppen of kwaadspreken over genotsmiddelen die je in de 7de hemel brengen?

Dat zal vast gezond zijn...

) (toen geloofde men nog in een veilige dosis, was wss ook zeer weinig) Geen wonder dat die man altijd zoveel kracht en energie uitstraalde, en zo zelfzeker was tijdens zijn toespraken.