AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Over dat rape-drugs GHB, wat ze zo noemen...

Ik hoor van veel vrouwen dat als ze G op hebben los zijn en vaak veel geiler als ze bij kerels in de buurt zijn. Op zo'n moment hebben ze dus echt zin om coïtus te hebben, veel meer lust dus. Net zoals mannen. Die daar dan natuurlijk in meegaan.

Vaak is het niet 100% verkrachting, maar geven ze zich over en doen ze seksueeldus veel meer waar ze achteraf spijt van hebben. En als kerels natuurlijk het idee hebben te gaan nken, willen ze daar dus niet meer vanaf en worden wat opdringerig.

'tis meer een combinatie van dingen, want als je puur iemand wilt verdoven om dat soort handelingen uit te voeren, zijn er veel geschiktere middelen en spierverslappers.

En btw, wees je bewust dat tripmiddelen heftig kunnen zijn, ookal is 't softdrugs. Coke vind ik qua werking ook softdrugs, behalve de verslavingsfactor. Paddo's vindt ik qua werking harddrugs, maar na een trip heb je een lange tijd ook geen behoefte meer.

En 't is wat complexer om er prettigere ervaringen mee te hebben, omgeving, mensen, vrijwel alles wat je zintuigen prikkeld moet prettig zijn. Heel kleine dingen die je normaal niets doen kunnen een negatieve lading krijgen.

Heb tijdens een paddo trip hardcore geluisterd, klonk heel lelijk en had 't gevoel alsof iemand me in een 'greep' hield. Voelde als ware een mes in m'n keel. Duister gevoel. Daarna, trance, en dat klonkt magisch zuiver en haarscherp. Terwijl ik nuchter van hardcore hou en niet van trance.

Marky zei:
Heb tijdens een paddo trip hardcore geluisterd, klonk heel lelijk en had 't gevoel alsof iemand me in een 'greep' hield. Voelde als ware een mes in m'n keel. Duister gevoel. Daarna, trance, en dat klonkt magisch zuiver en haarscherp. Terwijl ik nuchter van hardcore hou en niet van trance.

Zo zie je maar hoe hard je achteruit kan gaan door de drugs.

Marky zei:
'tis meer een combinatie van dingen, want als je puur iemand wilt verdoven om dat soort handelingen uit te voeren, zijn er veel geschiktere middelen en spierverslappers.

Geef zo'n chick een intramusculaire ketamine injectie en je hebt een klein half uur vrij spel.

Daarom hangen die 'boemansverhalen' over de ghb mn keel ook uit. Het is net als met alle middelen (alcohol inclusief), als je dr niet normaal mee om weet te gaan is het gevaarlijk.

Marky zei:

Zie hier de negatieve effecten van drugs! :D :D :D

Als je een goeie overdose G wegtikt, kun je wel zó hard out gaan dat ze een tros bananen in je hol kunnen stoppen, zonder dat je er iets van merkt.
Theoretisch gezien zou je vrouwen in die staat kunnen verkrachten, maar de hoeveelheid G die daarvoor nodig is krijg je nooit stiekem in hun drankjes.

D. zei:
Als je een goeie overdose G wegtikt, kun je wel zó hard out gaan dat ze een tros bananen in je hol kunnen stoppen, zonder dat je er iets van merkt.
Theoretisch gezien zou je vrouwen in die staat kunnen verkrachten, maar de hoeveelheid G die daarvoor nodig is krijg je nooit stiekem in hun drankjes.
Ligt er aan of de dame in kwestie zelf helemaal nuchter is. Van dichtbij meegemaakt dat een meid aardig aan het spacen was en een slok cola nam waarvan ze achteraf zei dat ie wel heel raar smaakte maar dat ze dacht dat dat aan haar lag. Was wel degelijk mee geknoeid. Nuchter is idd een ander verhaal, dat spul is zo allejezus goor, dat proef je direct.

Nog even over die paddos he..

Werkt dat katabool?

Absoluut niet. Paddo's is samen met GHB de minst schadelijke drug. Lichamelijk doet 't niets, het is puur geestelijk.

Na een paddotrip voel je je 100% normaal, zei het dat je de inzichten die je had moet verwerken en het nog even over moet denken.

Het enige is, dat je je sneller vergrijpt aan suikers, maar dat heeft niets te maken met de stof zelf. Ik vond 't zelf motiverend, zag heel goed in hoe belangrijk trainen en gezondheid is.

GHb = vloeibare xtc?
hier kennen we dat niet precies

ghb wordt weleens vloeibare x genoemd maar komt er niet bij in de buurt vind ik. g is veel beter, geen kater, geen massa verlies

Ik heb laatst spuiten en slikken zitten kijken toen die filemon paddos nam in het bijzijn van één of andere hippie in een tipi. :D dat was echt keilachen.
Als je jezelf een beetje kent dan zijn paddo’s echt heel leuk.
Als je jezelf niet zo goed kent qua weggestopte angsten & fobieën dan zorgen paddo’s ervoor dat die angsten en fobieën niet meer zo weggestopt zijn :eek: :D

Ik heb gisteren met 2 kameraden afgesproken om lekker trippend de finale van Paradise hotel te kijken.
De vorige keer hebben we trippend de finale van temptation island zitten kijken, de volgende dag had ik spierpijn in mijn buik van het lachen :D echt briljant :D

Corleone's afwezigheid schiet me onderhand schikbarend in 't verkeerde keelgat, zou ie GHB en alco... het zal toch niet!?

Marky zei:
Corleone's afwezigheid schiet me onderhand schikbarend in 't verkeerde keelgat, zou ie GHB en alco... het zal toch niet!?

Je weet toch hoe die junks zijn?

Ze zeggen dat ze weer terugkomen en dan zie je ze niet meer.... :D

Leviathan zei:
Je weet toch hoe die junks zijn?
Ze zeggen dat ze weer terugkomen en dan zie je ze niet meer.... :D

Wrong! :D ;)

Ik heb alles hier aandachtig gevolgd, en ik heb besloten om binnekort eens een reisje nar Nederland te maken, en tijdens mijn stadsbezoek effen vlug in een smartshop wat paddestoelen zal kopen. :D

Ik nu al van vorige week maandag (xtc) niets genomen (al bijna 2 weken) dus dit weekend is het terug feest! Ik heb hier een blauwe pil liggen die dubbel zo dik is als een xtc-pil, en er staat een chineesachtig teken op. Mijn dealer zei dat het een speedpil is, is dit goed mogelijk?, zo ja, wat is de werking ervan? Hopelijk is het niet heviger dan 1 gram speed, want ik zou niet graag terug 3 dagen wakker liggen. :(

Voor de rest is alles nog goed met mij, behalve dan dat kortetermijngeheugen, waar ik de laatste week toch merkbaar veel last van heb. Vb: steeds kijken of de koelkast wel dicht is, of ik mijn pc op het aanmeldingsscherm heb gezet (ivm met zaken die niemand mag zien), steeds opnieuw controleren of het vuur in de badkamer wel uit is... Mja, dit is idd enorm vervelend, maar weegt niet op tegen het genot dat je ervoor in de plaats krijgt.
Nu ik maar 1 keer om de 2 weken meer gebruik, voel ik me overigens de 2de week veel beter, wat overigens de reden is van mijn vermindert gebruik.

O ja, de 2 de week gaat het trainen ook veel beter, zowel kracht als groei.

the_ur zei:
hoe de **** kan je nou in een week zien of het goed gaat met de groei ????

Wel de dagen nadat ik gebruikt zie ik er gewoon veel minder gespierd uit. M'n armen meten dan bijvoorbeeld nog 38 centimeter. Vandaag bijvoorbeeld (na bijna 2 weken niets te hebben gebruikt), ben ik 2 repetities vooruit bij het bandrukken (anders ofwel achteruitgang (bij speed) of positieve stagnatie (xtc)), en mijn armen meten nu 39,5 centimeter. :woot: Enfin, ik zal er nog even van genieten, want morgenavond zullen ze terug krimpen. :p Ik weet dat velen dit echt verschrikkelijk zouden vinden, maar ik leer er mee leven. Ik vind persoonlijk dat ik voldoende toegewijd ben aan m'n lichaam.

Corleoné zei:
Ik nu al van vorige week maandag (xtc) niets genomen (al bijna 2 weken) dus dit weekend is het terug feest! Ik heb hier een blauwe pil liggen die dubbel zo dik is als een xtc-pil, en er staat een chineesachtig teken op. Mijn dealer zei dat het een speedpil is, is dit goed mogelijk?, zo ja, wat is de werking ervan?

Heroine is veeeel lekkerder. Wordt je lekker chilled van, niets raakt je meer, alle zorgen glijden van je af.

Moet je eens proberen joh....

Ik kan aan morfine geraken, is dat wat? ???

Terug
Naar boven