- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Peoples zei:speed rulz man.... super vette shit, je gaat helemaal naar de klote ermee....
/mong*len modus uit...![]()
Na speedgebruik ben je vooral moe en is de oplossing: slapen, maar na xtc-gebruik voelje je je meer dan 2 dagen in de week erg lusteloos, en is je geluksgevoel na een week nog altijd niet wat het moest zijn.

Corleoné zei:Ik heb al 3 maand geen druppel alcohol meer aangeraakt.![]()

Leviathan zei:Coke vindt ik alleen fijn in combo met alcohol (voorkeur: baco).

Dit werkt serieus heel goed he...Marky zei:Wordt 't dan niet eens tijd om weer te beginnen dan? De dempende werking van alcohol is een uitkomst na een nacht met bijv. veel speed, omdat speed de spierspanning bevorderd is slapen er vaak niet meer bij, whisky of rum zou in een dergelijk geval voldoen om toch tot een nachtrust te komen. Heb je je al vergrepen aan de meth? Basen met sterke drank erbij geeft een top of the world gevoel. Bijkomende voordeel is, dat de behoefte aan XTC verdwijnt. Dus die hersensschade ontloop je dan.
Verder Corleone, moet ik je meegeven dat je spelling en leestekens vlekkeloos toepast, punten, komma's, hoofdletters. Wat mij verteld dat je die hersensschade met een korrel zout moet nemen.![]()

Ik gebruikte zelf altijd oxazepam en/of lormetazepam om weer te slapen als ik iets te veel had gebruikt... maar of dit een goed advies...EricR zei:Met een beetje GGB er bij slaap je nog beter. Als het meezit, veel beter.