XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Wat voor soort gevoel geeft ketamine dan?

Voor mij blijft alcohol het leukste, derest is verleden tijd. Vind er nix meer aan, gelukkig...

Nee alcohol is alles :rolleyes:

Ik heb al 3 maand geen druppel alcohol meer aangeraakt. :woot:

@ levi, iedere dag GHB??? Dat zal vast gezond zijn...

@ Mars: wat nu alcohol is alles???

Hij bedoeld dat je alcohol niet moet onderschatten.

Idd volgens mij ontstaan er veel eerder problemen door alcohol dan door drugs, bovendien heb ik een hekel aan katers.

Corleoné, je begint echt serieus mijn keel uit te hangen...
Je cowboyverhalen hebben deze hele thread verziekt. Wil je ze kwijt ga aub, zoals eerder aangegeven, naar een gepast forum zoals daar zijn Partyflock of bepaalde drugs related websites maar ik vind het echt zonde dat er vd 64 pagina's ongeveer de helft doordrenkt zijn van je nonsens.
Iedereen weet momenteel waar je voor staat, iedereen weet spijtig genoeg ook dat je van Kortrijk bent (heb er 4jaar gestudeerd, welke univ zit je eigenlijk?). K'vind het persoonlijk een schande op welke manier je je uitdrukt, tis welletjes geweest.
//Negeer fase engaged//

Ontopic:
Bij de juiste party wel eens een pilletje (4x per jaar).
Waarom? Trainen en muziek zijn immers mijn passie.
Uitgaan...op de juiste muziek vind ik persoonlijk sowieso een vereiste als ik een zaterdag of vrijdag nog eens de bloemetjes wil buiten zetten.
Het koppelen van muziek en een pilletje geeft me zoveel voldoening op dat moment, dit kan duren tot vele weken erna. Voor mezelf beschouw ik het als ideale beloning voor 3 maanden keurig werk en trainingsinspanning... Hemels gevoel :)
Spieren afbreken? Wel volgens mij droogt het vooral het lichaam uit, de tijdsduur is niet lang genoeg voor echt destructief te zijn voor je spieren. Als ik na een dergelijk nachtje stappen voor de spiegel sta merk ik het verschil, ik sta een stuk droger. 2 dagen later terug met dezelfde motivatie aan de gewichten en alles is een 5dagen later net weer zoals vroeger. Ik gebruik geen AAS, zal het nooit doen. Ik sta mooi genoeg. Alles kan beter natuurlijk.

So:
Roken: Not
Drinken: Not
AAS: Not
Pilletje: eeuh, yes!

Laatst bewerkt:
Progus, ik heb al een heleboel mensen kunnen amuseren en overhalen met mijn verhalen, jij zal er beslist niet aan ontsnappen. ;)
Als je een tekort zou hebben aan serotonine, raad ik je L-Trypfofaan aan. :D

Ik vraag me eigenlijk af wat jullie voorkeur geniet: xtc of speed? Ik begin steeds meer en meer van het 2de te houden. Reden: je bent volledig bij je verstand (van bollen ben ik dat minder), het is minder schadelijk (minder hersenschade), je bent zelfverzekerder, put je serotonine niet uit, en snuiven vind ik persoonlijk leuker dan slikken. Tegenargumentatie is welkom :)

ik ga corleone gewoon karma geven. als ik me minder goed voel door bv. griep lezen ik ff dit topic voel ik me weer helemaal goed,
top corleone, dat je nog lang door mag gaan met mij amuseren!

speed rulz man.... super vette shit, je gaat helemaal naar de klote ermee....

/mong*len modus uit...:rolleyes:

Peoples zei:
speed rulz man.... super vette shit, je gaat helemaal naar de klote ermee....
/mong*len modus uit...:rolleyes:

Als je het 2 keer per maand gebruikt (veilig dosis + er treedt geen gewenning op), is het toch echt wel niet schadelijk hoor, navolgens ik gelezen heb. Ja tuurlijk, als je iedere dag wat neemt, of zelfs 1 keer per week (je bent juist helemaal uitgerust en je neemt alweer) help je je lichaam kapot.

2 keer per maand speed of 2 keer per maand XTC?, ik denk dat hier toch niet over te twijfelen valt. ??? Na speedgebruik ben je vooral moe en is de oplossing: slapen, maar na xtc-gebruik voelje je je meer dan 2 dagen in de week erg lusteloos, en is je geluksgevoel na een week nog altijd niet wat het moest zijn. :(

@ Dennis: bedankt voor die karma, ik voel me terug helemaal top en gelukkig, mijn serotonine is volgens mij in speedtempo aangevuld. :D

Corleoné zei:
Ik heb al 3 maand geen druppel alcohol meer aangeraakt. :woot:

Wordt 't dan niet eens tijd om weer te beginnen dan? De dempende werking van alcohol is een uitkomst na een nacht met bijv. veel speed, omdat speed de spierspanning bevorderd is slapen er vaak niet meer bij, whisky of rum zou in een dergelijk geval voldoen om toch tot een nachtrust te komen.

Heb je je al vergrepen aan de meth? Basen met sterke drank erbij geeft een top of the world gevoel. Bijkomende voordeel is, dat de behoefte aan XTC verdwijnt. Dus die hersensschade ontloop je dan.

Verder Corleone, moet ik je meegeven dat je spelling en leestekens vlekkeloos toepast, punten, komma's, hoofdletters. Wat mij verteld dat je die hersensschade met een korrel zout moet nemen. :)

Marky zei:
Wordt 't dan niet eens tijd om weer te beginnen dan? De dempende werking van alcohol is een uitkomst na een nacht met bijv. veel speed, omdat speed de spierspanning bevorderd is slapen er vaak niet meer bij, whisky of rum zou in een dergelijk geval voldoen om toch tot een nachtrust te komen. Heb je je al vergrepen aan de meth? Basen met sterke drank erbij geeft een top of the world gevoel. Bijkomende voordeel is, dat de behoefte aan XTC verdwijnt. Dus die hersensschade ontloop je dan.
Verder Corleone, moet ik je meegeven dat je spelling en leestekens vlekkeloos toepast, punten, komma's, hoofdletters. Wat mij verteld dat je die hersensschade met een korrel zout moet nemen. :)
Dit werkt serieus heel goed he... :)

Met een beetje GGB er bij slaap je nog beter. Als het meezit, veel beter.

EricR zei:
Met een beetje GGB er bij slaap je nog beter. Als het meezit, veel beter.
Ik gebruikte zelf altijd oxazepam en/of lormetazepam om weer te slapen als ik iets te veel had gebruikt... maar of dit een goed advies... :o

Whisky dronk ik vroeger altijd voor een party, en als het inderdaad waar is, zal ik dringend nog eens een fles moeten kopen. :) Als je nu idd teveel gebruikt hebt, en niet kan slapen, is enkele joints roken dan geen goede oplossing? ??? (op dat katergevoel van whisky ben ik immers niet zo dol).

Wat wordt dit een irritant topic.
Ach, dat Coreoné drugs gebruikt maakt mij niets uit, dat heb ik ook gedaan.
En dat veél langer en véél meer als corleoné.
Maar de trots waarmee over drugsgebruik post, heeft als ondertoon de boodschap:"Drugs is cool" en dat vind ik niet alleen erg naief , maar vooral gewoon dom en infantiel van Coreoné.
Verder is hij in de veronderstelling dat hij op deze manier veilig gebruikt en hij weinig tot geen schade oploopt.
Ik vind dat erg dom van hem, maar wat veel erger is, is het gevaar dat er mensen zullen zijn, die zijn post voor waarheid aannemen.
Met deze posts geeft Corleoné de boodschap mee dat drugs geen kwaad kan en dat zijn manier van gebruiken zonder gevaar is.
Corleoné, blijkt erg onwetend op het gebied van drugs en middelen
en toch is corleone zo vreselijk trots op zijn ontdekking dat hij het graag wil promoten aan de rest van dit board. :spaz:

Ik heb één keer een pilletje genomen. En toen ging ik meteen zo gruwlijk hard dat ik van Leiden naar Rotterdam ben gefietst. Daarna heb ik het nooit meer gedaan.

Ik gebruik zo'n 3 keer per jaar paddo's, de leukste drug die er is imo. Een trip voelt als een week vakantie.
En verder ik houd wel van een paar biertjes en/of een jointje op zijn tijd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven