XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Sos is kk chill, alleen jammer dat je meest mannelijke trots in waarde weer teruggaat naar kinderformaat.

Duur? Je moet 't uiteraard ook niet snuiven, slechts 5 tot 10 mg is nodig bij een intramusculaire injectie voor effect.

D. zei:
Niet rustiger aan doen. Je hebt coke nodig. Dat is een volwassen drugs, voor echte mannen.

nope je hebt het verkeerd D.
hij doet het zelfs dan nog te rustig aan
ik zou zeggen ga voor heroine
ik weet namelijk dat je het wilt
dat goedje dat lekker door je aderen heen brand
kun je het al voelen?
die heerlijke extase
doe het DOE HET

spiertje16 zei:
nope je hebt het verkeerd D.
hij doet het zelfs dan nog te rustig aan
ik zou zeggen ga voor heroine
ik weet namelijk dat je het wilt
dat goedje dat lekker door je aderen heen brand
kun je het al voelen?
die heerlijke extase
doe het DOE HET
Ik moet eerlijk zijn dat ik best benieuwd ben hoe het is... Ik ben alleen te zwak om het bij uitproberen te laten...

ik had een vraagje over paddos..

een maat en ik gaan dat morgen doen. heeft verder geen catabole effecten heb ik begrepen( of ik heb het verkeerd begrepen).

Alleen voor een goede trip moet je 3 uur van te voren niks meer eten en tijdens de trip ook niet! dat vind ik dan wel weer k*t:( Maar goed.. carbs en dan vooral snelle verminderen de trip.. Maar hoe zit het met eiwitten? Kan ik tussendoor wel een bakkie kwark doen??

zitten ook carbs in en volgens mij breekt zuivel ook af dus raad aan het niet et doen

Balboa18 zei:
ik had een vraagje over paddos..

een maat en ik gaan dat morgen doen. heeft verder geen catabole effecten heb ik begrepen( of ik heb het verkeerd begrepen).

Alleen voor een goede trip moet je 3 uur van te voren niks meer eten en tijdens de trip ook niet! dat vind ik dan wel weer k*t:( Maar goed.. carbs en dan vooral snelle verminderen de trip.. Maar hoe zit het met eiwitten? Kan ik tussendoor wel een bakkie kwark doen??

De trip verminderen valt reuze mee hoor! Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen dan neem je het gewoon niet. Kwark kan je gewoon nemen of een wheyshake!

Om je trip heftiger te maken kan je ook mao remmers nemen of tussendoor een snuifje poppers nemen!

bouwens62 zei:
De trip verminderen valt reuze mee hoor! Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen dan neem je het gewoon niet. Kwark kan je gewoon nemen of een wheyshake!

Om je trip heftiger te maken kan je ook mao remmers nemen of tussendoor een snuifje poppers nemen!

Sorry maar ik moet mensen echt afraden om mao-remmers te nemen i.c.m hallucigenen middelen! Levensgevaarlijke combinatie, mischien wel leuk als je een zenuwinzinking, uitvallen van hersenfuncties, of blijvende wanen (wel kostenbesparend, want de rest van je leven wordt één lange trip, red) een stoer idee vindt!

bouwens62 zei:

heeft iemand daar mischien een artikel over ofzo?
kga dan geen carbs eten..maar kwil dan wel snel ff bakkie kwark doe.. haha ziek die kwark in 20 kleure ofzo:p

2hard2die zei:
Sorry maar ik moet mensen echt afraden om mao-remmers te nemen i.c.m hallucigenen middelen! Levensgevaarlijke combinatie, mischien wel leuk als je een zenuwinzinking, uitvallen van hersenfuncties, of blijvende wanen (wel kostenbesparend, want de rest van je leven wordt één lange trip, red) een stoer idee vindt!

Dat valt reuze mee hoor! Ik trip al meer dan 10 jaar en combineer dan vaak met de passiebloem(een mao remmer) Ik heb jaren als bijbaantje in een smartshop gewerkt en 10-tallen boeken en onderzoeken gelezen

Zie hier een link!

http://www.azarius.nl/productinfo.php?productmain=256

En hier de lijst van voedingsmiddelen,drugs,medicatie die je niet moet nemen (ervoor tijdens erna) van mocht je het willen combineren met paddo's.

http://www.spores.nl/showpage.php?page=maoinhibitors.html

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:

een maat van mij (en ik zelf) zijn al jaren gewent om wreed aan te pillen te gaan met alle hallucinaties van dien;

af en toe werden we zo loco dat we steigers met met mensen die elkaar als kruiwagen gebruikte??? zagen, en dat we door de zaal over kabels en (drang)hekken moesten stappen, en dat we om bartafels moesten lopen, en dat iedereen een zonnebril droeg, of een donald duck gezicht kreeg.

dus die maat van mij dacht; paddo's dat stelt geen reet voor.

Nou, hij is nog nooit zo gek geweest. Hij draaide helemaal door, hij verdween uit zijn eigen lichaam, dacht dat z'n eigen maten hem aan het uitlachen waren, en dat ze hem iets aan wilden doen.
Hij werd helemaal gek, ondanks dat hij in een zeer vertrouwde omgeving was.

paddo's; nee bedankt!

Loo zei:
een maat van mij (en ik zelf) zijn al jaren gewent om wreed aan te pillen te gaan met alle hallucinaties van dien;

af en toe werden we zo loco dat we steigers met met mensen die elkaar als kruiwagen gebruikte??? zagen, en dat we door de zaal over kabels en (drang)hekken moesten stappen, en dat we om bartafels moesten lopen, en dat iedereen een zonnebril droeg, of een donald duck gezicht kreeg.

dus die maat van mij dacht; paddo's dat stelt geen reet voor.

Nou, hij is nog nooit zo gek geweest. Hij draaide helemaal door, hij verdween uit zijn eigen lichaam, dacht dat z'n eigen maten hem aan het uitlachen waren, en dat ze hem iets aan wilden doen.
Hij werd helemaal gek, ondanks dat hij in een zeer vertrouwde omgeving was.

paddo's; nee bedankt!

Het gebruik van paddo's kan ook angsten met zich meebrengen dat is algemeen bekend! De fout die jouw maat gemaakt heeft is paddo's te onderschatten! Het effect was vele malen erger dan hij dacht en dat heeft een bepaalde angst opgeroepen! Ik wijt dit vooral aan een slechte voorbereiding! Als je je echt in de paddo's verdiept zou hebben dan had je kunnen weten dat het veel heftiger is dan coke,speed ,pillen,cannabis.

Trippen op paddo's kan zo mooi zijn! Maar door zijn eigen fout kan hij hier waarschijnlijk nooit meer van genieten!

Tip mocht je nog een keer experimenteren! Verdiep je in de drug die je gaat nemen! En zorg ervoor dat er een ervaren iemand mee doet!

Nou gister dus paddo's gedaan.. mooie ervaring.. we waren vlak bij een cafe dus wij gingen met onze dolle kop ff binnen kijken.

jezus dat was erg k*t..al die drukte.. we werden er helemaal gek van en zijn dus heeel snel weer weggegaan:D

Balboa18 zei:
Nou gister dus paddo's gedaan.. mooie ervaring.. we waren vlak bij een cafe dus wij gingen met onze dolle kop ff binnen kijken.

jezus dat was erg k*t..al die drukte.. we werden er helemaal gek van en zijn dus heeel snel weer weggegaan:D

En wat heb je er nou bij gegeten/gedronken? Ik zou ook helemaal gek worden van al die mensen in een cafe! Te druk en ze zitten op een heel ander level op dat moment!

Ga vanavond aan de paddo's is alweer te lang geleden! Gelukkig dit keer paddorepen die schuif ik wat makkelijker naar binnen:D

bouwens62 zei:
Dat valt reuze mee hoor! Ik trip al meer dan 10 jaar en combineer dan vaak met de passiebloem(een mao remmer) Ik heb jaren als bijbaantje in een smartshop gewerkt en 10-tallen boeken en onderzoeken gelezen

Zie hier een link!

http://www.azarius.nl/productinfo.php?productmain=256

En hier de lijst van voedingsmiddelen,drugs,medicatie die je niet moet nemen (ervoor tijdens erna) van mocht je het willen combineren met paddo's.

http://www.spores.nl/showpage.php?page=maoinhibitors.html

Passiebloem is een MAO-remmer. Wanneer je het met bepaalde psychoactieve middelen en etenswaren combineert, kan dit hoofdpijn en misselijkheid als gevolg hebben. In grotere hoeveelheden kan het zeer gevaarlijk zijn, zelfs dodelijk! Kijk op onze MAO-remmer pagina voor een lijst met producten die vermeden moeten worden in combinatie met MAO-remmers. ??? geintje zeker ?

bouwens62 zei:
En wat heb je er nou bij gegeten/gedronken? Ik zou ook helemaal gek worden van al die mensen in een cafe! Te druk en ze zitten op een heel ander level op dat moment!

Ga vanavond aan de paddo's is alweer te lang geleden! Gelukkig dit keer paddorepen die schuif ik wat makkelijker naar binnen:D

Helemaal niks..daar had ik op dat moment ook totaal geen behoefte aan. Wel bietje bier.
Maar is ckr voor herhaling vatbaar.

Ik slik snuif en drink maar als ik kuur(wat ik nog nooit gedaan heb maar binnenkort ga doen) stop ik ermee en daarna doe ik wel weer is wat.

2hard2die zei:
Passiebloem is een MAO-remmer. Wanneer je het met bepaalde psychoactieve middelen en etenswaren combineert, kan dit hoofdpijn en misselijkheid als gevolg hebben. In grotere hoeveelheden kan het zeer gevaarlijk zijn, zelfs dodelijk! Kijk op onze MAO-remmer pagina voor een lijst met producten die vermeden moeten worden in combinatie met MAO-remmers. ??? geintje zeker ?

Duidelijk geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt:D
Psychoactieve middelen zijn heel andere middelen dan Psychedelische middelen!

Ik heb een link bijgevoegd met de middelen en etenswaren die je moet vermijden 12 uur voor en 12 uur na!

Hier voor de makkelijkheid:

De zeer gevaarlijke
slaapmiddelen
narcosemiddelen
medicijnen tegen migraine en allergieën
antidepressiva die selectieve serotonine heropnameremmers (SSRI’s) bevatten zoals het kruid Kanna (Sceletium tortuosum) en de medicijnen paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
cocaine
mescaline cacti (peyote en san pedro)
amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
alcohol
ephedra/ephedrine (Xtenzion, Ultra Boost, Superstacker, Ephedra Supercaps, etc)
pseudo-ephedrine
macromerine
phentermine

En degene waarvan je misselijk kan worden of hoofdpijn van kan krijgen!

bewerkte zuivelprodukten (yoghurt, zure room en karnemelk)
oude en overjarige kaas, boerenkaas of andere ongepasteuriseerde kaassoorten (kwark en jonge kaas toegestaan)
gedroogde en gefermenteerde worst (salami, cervelaat, corned beef, lever, etc)
vlees, vis en eieren die niet vers zijn
zure haring en met zout gedroogde vis
vleecoïtustracten
gistprodukten zoals bijv. Marmite (brood is toegestaan)
zuurkool
fruit (vijgen, bananen, ananas, avocados, rozijnen, pruimen en frambozen)
pindas en andere noten
tuinbonen, peultjes, soyabonen, linzen, etc
soyasaus
LSA (morning glory en baby hawaiian woodrose zaadjes)
aan MDA verwante kruiden (kalmoes en nootmuskaat)
chocola
caffeïne bevattende produkten (koffie, thee, cola, energiedrankjes, etc)
guarana
ginseng
St. Jans kruid
neussprays (Vicks Sinex, Prevalin of Otrivin)
andere MAO-remmende produkten

De werkzame stoffen in paddo's (psilocybine en psilocine) staan hier niet tussen en het is dus veilig te combineren.

Ook bevatten paddo's een kleine hoeveelheid DMT. Normaal gesproken wordt deze stof snel door het lichaam afgebroken maar door er een mao-remmer aan toe te voegen gebeurt dit vele malen langzamer waardoor ook de werking van de DMT merkbaar wordt! Dit zorgt voor een intensere trip!

bouwens62 zei:
Duidelijk geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt:D
Psychoactieve middelen zijn heel andere middelen dan Psychedelische middelen!

Ik heb een link bijgevoegd met de middelen en etenswaren die je moet vermijden 12 uur voor en 12 uur na!

Op die link had ik idd nog niet geklikt! :o

Maar voor wat betreft de spraakverwarring:
Psychoactieve middelen is gewoon een verzamelnaam voor alle bewustzijns- en gedragsbeïnvloedende middelen w.o. dus ook hallucigenen!

De Dikke van Dale zegt:

psy·cho·ac·tief (bn.)
1 het gedrag beïnvloedend
;)

Terug
Naar boven