Idd, je hebt gelijk, dat heb ik vandaag dan ook ondervonden... Speed doe ik nooit meer!!!
Ik dat ik denk dat ik het begin van een psychose heb ontwikkeld.

Vanochtend in de aula had ik al de indruk dat iedereen me zat aan te staren, maar toen ik richting hen keek waren ze eigenlijk totaal niet aan het staren.

En nu vanavond in de fitness, had ik dat ook, maar wat nog veel erger was, was dat hun gezicht (zal misschien raar overkomen) monsterachtige trekken vertoonde. De fitnessuitbaatser, anders nog een mooie meid, had werkelijk het gezicht van een monster gekregen die me wilde aanvallen. Je zou kunnen zegggen: zo'n beetje het uiterlijk van een versmolten heks en vampier.

(zoiets ongeveer

) Natuurlijk kreeg ik hierdoor ook een benauwd, maar best wel aggresief gevoel. Toen echter dacht ik effen goed na, en heb ik enkele minuten met m'n ogen dicht gezeten, en daarna was alles terug normaal. Het trainen zelf is best wel aardig verlopen, behalve dan dat ik na elke set minimaal 3 minuten terug op adem moest komen, en mijn handen (en lichaam tijdens de set) serieus beefden (nu nog altijd). Wat mij ook opviel, was dat het zweet werkelijk uit m'n lichaam vloeide. Hoorde dan ook wat mensen opmerken, kijk eens hoe die zweet.

Terwijl niemand daar ook maar iets zweete, lag het vol druppels waar ik het geweest.

Op de terugweg naar huis zag ik in de verte ook precies overal schaduwen van mensen. En toen mijn moeder daarjuist tegen me aanstootte, moest ik mijn woede serieus onderdrukken... Nu ja, de vorige keer dat ik een gram speed had gesnoven was ik ook al redelijk paranoia. Heb toen trouwens 3 keer de Zoem (je word precies in je bed gezogen en hoort alles ronken) gehad voor ik ging inslapen.
Wel dit moest ik even kwijt... Nu vind ik het natuurlijk allemaal best wel grappig

, maar een uurtje geleden was het precies of ik terecht was gekomen in nachtmerrie die 100% echt was.
Het komt er dus op neer dat ik niemand aanraad Speed te proberen. XTC is geen probleem, maar Speed is gewoon veel te heftig, en je komt er echt wel paranoia van.

Zelfs al heb je goed geslapen, na 2 dagen is het nog altijd je lichaam niet uit. Is je serotoninepeil uitgeput, dan ben je gewoon wat lui en heb je niet zoveel levensenergie, maar is je dopamine-peil verstoort, dan heb je echt het aanzien + gevoel een wankelend wrak te zijn.
Dus:
Geen Speed!!!
P.S. Bedankt 2hard2die. Wat je gezegd hebt, heb ik vandaag allemaal ondervonden. Dat in de week gebruiken was trouwens de 1ste keer, en ik had in het weekend ook niets gebruikt (heb nooit de grens van 1 keer per week overschreden). Is natuurlijk wel geen rechtvaardiging en eveneens veel te veel... De eerstevolgende keer dat ik nog eens zal gebruiken (Geen Speed, enkel nog een pilletje) zal wss met Kerstbal zijn, ofwel met Nieuwjaar. Daarna ga ik een maand niet uit vanwege de examens, en zal ik dus zeker niets gebruiken.
O ja, het enige goede wat ik heb ervaren door Speed, was dat ik gisterenochtend het op 1 na beste orgasme in m'n leven heb gekregen

(de beste keer is en blijft natuurlijk de eerste keer). Het enige nadeel was dat ik bijna een uur ben bezig geweest, dus dat gaat niet op... En geloof me, je wil vast geen eikel hebben die er achterna paars uitziet...