XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
Idd, dat vind ik ook. Alleen wil ik nu van 1 keer per week te gebruiken, naar 1 keer om de 2 weken gaan. Want 1 week is zeker niet voldoene om weer helemaal de oude te zijn.
Ik gebruik alleen op houseparties ga ik niet naar een houseparty dan blijf ik er vanaf maar ik ga helaas wel vaak check mijn partyflock maar idmember !!!dannyvisser!!!

Hey, even een vraagje over verschillende snoepjes, welke snoepjes zijn over het algemeen sterk? Of is dat verschillend per regio?

ik had laatst versace's gehad en die vond ik aardig sterk. Maar ik zou wel eens willen weten welke jullie nu sterk vinden...

Lumey zei:
Hey, even een vraagje over verschillende snoepjes, welke snoepjes zijn over het algemeen sterk? Of is dat verschillend per regio?

ik had laatst versace's gehad en die vond ik aardig sterk. Maar ik zou wel eens willen weten welke jullie nu sterk vinden...

Blauw-paarsachtige driehoekjes, wss van Mitsubishi. Dat zijn naar het schijnt zeer zware, maar om er aan te geraken, dat is een ander paar mouwen :rolleyes:

Lumey zei:

Is niet zoveel meer over te zeggen, er zit een hoop variatie in "dezelfde" pillen omdat sommige twijfelachtige producenten populaire pillen namaken.

Lumey zei:

Blauwe mitshubishie 180mg (weet ff niet hoe je het schrijft) en loei vouton 180mg (of hoe je het ook mag schrijven) of tripple x 180mg maar ja kan ook gewoon mdma poeder kopen is puur zit geen rotzooi in en je kan het zo zwaar doseren als je zelf wilt.

Corleoné zei:
Blauw-paarsachtige driehoekjes, wss van Mitsubishi. Dat zijn naar het schijnt zeer zware, maar om er aan te geraken, dat is een ander paar mouwen :rolleyes:
Jij bent laatst hard gegaan lees ik alweer!

Lumey zei:

Zelf neem ik vaak MDMA kristallen dat is zo puur dat je er veel minder van nodig hebt! Heb nu thuis nog die paarse X-jes liggen die zijn erg goed maar daar gebeurt niet veel meer mee want sinds ik makkelijk aan kristallen kan komen laat ik de snoepjes voor wat het is.

Ik krijg nou binnekort 'groene raketjes' heel erg dik heb ik gehoord.

verder zijn driehoeken top.. blauw, paars en roze heb ik ze gehad

Corleoné zei:
Idd, ik heb nu men afkick.

En nee, ik heb nog nooit een woord gelogen... Een meltdown, wat bedoel je daarmee?

Trouwens, komaan, het was 2 maand geleden dat ik speed had genomen.... En Speed put je serotoninegehalte niet uit zoals XTC dit doet. Dit is natuurlijk geen reden om te rechtvaardigen wat ik gedaan heb, maar wel een reden om te zeggen dat ik serieus op de hoogte ben van de risico's en ik alleen maar vandaag gebruikt heb omdat ik dit in het weekend niet heb gedaan.

Speed sloopt je lichaam, harder dan welke andere drugs dan ook. Niet alleen je serotonine gehalte in je hersenen is belangrijk.
Speed beschadigt ook je hersenen, zoals het dopamine-peil en nog meer.
Waarom denk je dat speedgebruikers op een gegeven moment zo paranoïde worden?
Speed pleegt zo'n aanslag op je lichaam dat wil je niet weten, maar dat ga je geheid snel ondervinden.
Speed kan trouwens redelijk verslavend werken, maar dat had je vast al ingecalculeerd.

jongen toch, ik heb echt serieus alles gedaan en gebruikt wat god verboden heeft, voor zeker een periode van 10 jaar (met pieken en dalen), maar er nog nooit stoer over gedaan en/of trots op geweest. Maar met die houding van jou kom je er echt niet en het is gewoon tijd dat je eens goed naar jezelf gaat kijken. Drugs is niet stoer, maar kan een verrijking zijn in je leven, mits je een aantal punten in acht neemt: Gebruik incidenteel, gebruik met mate, en alleen op speciale gelegenheden en niet wanneer je belangrijke dingen te doen hebt.

Laten we de feiten bij jou eens opsommen:

Je gebruikt teveel.

Je gebruik te vaak.

Je weet niet wat de effecten zijn van de middelen en kan dit blijkbaar niet goed inschatten.

Je gebruikt niet alleen op speciale gelegenheden, maar ook op door de weekse dagen, school, enz enz

Nu weet ik dat je een redelijk inteligente jongen bent, die gewoon denkt een beetje te expirimenteren en te feesten. Het zal nog wel even duren voordat de nawerkingen en de katers van de drugs niet meer opwegen tegen de positieve kanten, maar zo ver moet je het eigenlijk niet laten komen, joh.
Luister eens naar de goedbedoelde adviesen hier op dit forum en als je alleen de draak wil steken met mensen, moet je lekker naar partyflock verhuizen!

[preek mode uit]

2hard2die zei:
Speed sloopt je lichaam, harder dan welke andere drugs dan ook. Niet alleen je serotonine gehalte in je hersenen is belangrijk.
Speed beschadigt ook je hersenen, zoals het dopamine-peil en nog meer.
Waarom denk je dat speedgebruikers op een gegeven moment zo paranoïde worden?
Speed pleegt zo'n aanslag op je lichaam dat wil je niet weten, maar dat ga je geheid snel ondervinden.
Speed kan trouwens redelijk verslavend werken, maar dat had je vast al ingecalculeerd.

jongen toch, ik heb echt serieus alles gedaan en gebruikt wat god verboden heeft, voor zeker een periode van 10 jaar (met pieken en dalen), maar er nog nooit stoer over gedaan en/of trots op geweest. Maar met die houding van jou kom je er echt niet en het is gewoon tijd dat je eens goed naar jezelf gaat kijken. Drugs is niet stoer, maar kan een verrijking zijn in je leven, mits je een aantal punten in acht neemt: Gebruik incidenteel, gebruik met mate, en alleen op speciale gelegenheden en niet wanneer je belangrijke dingen te doen hebt.

Laten we de feiten bij jou eens opsommen:

Je gebruikt teveel.

Je gebruik te vaak.

Je weet niet wat de effecten zijn van de middelen en kan dit blijkbaar niet goed inschatten.

Je gebruikt niet alleen op speciale gelegenheden, maar ook op door de weekse dagen, school, enz enz

Nu weet ik dat je een redelijk inteligente jongen bent, die gewoon denkt een beetje te expirimenteren en te feesten. Het zal nog wel even duren voordat de nawerkingen en de katers van de drugs niet meer opwegen tegen de positieve kanten, maar zo ver moet je het eigenlijk niet laten komen, joh.
Luister eens naar de goedbedoelde adviesen hier op dit forum en als je alleen de draak wil steken met mensen, moet je lekker naar partyflock verhuizen!

[preek mode uit]

Goede preek :thumbs:

Je moet wat karmapunten verdelen...............................hou je tegoed!

Idd, je hebt gelijk, dat heb ik vandaag dan ook ondervonden... Speed doe ik nooit meer!!!

Ik dat ik denk dat ik het begin van een psychose heb ontwikkeld. :( Vanochtend in de aula had ik al de indruk dat iedereen me zat aan te staren, maar toen ik richting hen keek waren ze eigenlijk totaal niet aan het staren. :scratch: En nu vanavond in de fitness, had ik dat ook, maar wat nog veel erger was, was dat hun gezicht (zal misschien raar overkomen) monsterachtige trekken vertoonde. De fitnessuitbaatser, anders nog een mooie meid, had werkelijk het gezicht van een monster gekregen die me wilde aanvallen. Je zou kunnen zegggen: zo'n beetje het uiterlijk van een versmolten heks en vampier. :evil2: :evil: :eyebrow: (zoiets ongeveer :D) Natuurlijk kreeg ik hierdoor ook een benauwd, maar best wel aggresief gevoel. Toen echter dacht ik effen goed na, en heb ik enkele minuten met m'n ogen dicht gezeten, en daarna was alles terug normaal. Het trainen zelf is best wel aardig verlopen, behalve dan dat ik na elke set minimaal 3 minuten terug op adem moest komen, en mijn handen (en lichaam tijdens de set) serieus beefden (nu nog altijd). Wat mij ook opviel, was dat het zweet werkelijk uit m'n lichaam vloeide. Hoorde dan ook wat mensen opmerken, kijk eens hoe die zweet. :D Terwijl niemand daar ook maar iets zweete, lag het vol druppels waar ik het geweest. :D Op de terugweg naar huis zag ik in de verte ook precies overal schaduwen van mensen. En toen mijn moeder daarjuist tegen me aanstootte, moest ik mijn woede serieus onderdrukken... Nu ja, de vorige keer dat ik een gram speed had gesnoven was ik ook al redelijk paranoia. Heb toen trouwens 3 keer de Zoem (je word precies in je bed gezogen en hoort alles ronken) gehad voor ik ging inslapen.

Wel dit moest ik even kwijt... Nu vind ik het natuurlijk allemaal best wel grappig :p , maar een uurtje geleden was het precies of ik terecht was gekomen in nachtmerrie die 100% echt was. :eek:

Het komt er dus op neer dat ik niemand aanraad Speed te proberen. XTC is geen probleem, maar Speed is gewoon veel te heftig, en je komt er echt wel paranoia van. :o Zelfs al heb je goed geslapen, na 2 dagen is het nog altijd je lichaam niet uit. Is je serotoninepeil uitgeput, dan ben je gewoon wat lui en heb je niet zoveel levensenergie, maar is je dopamine-peil verstoort, dan heb je echt het aanzien + gevoel een wankelend wrak te zijn. :shake: :thumbd:

Dus: Geen Speed!!!

P.S. Bedankt 2hard2die. Wat je gezegd hebt, heb ik vandaag allemaal ondervonden. Dat in de week gebruiken was trouwens de 1ste keer, en ik had in het weekend ook niets gebruikt (heb nooit de grens van 1 keer per week overschreden). Is natuurlijk wel geen rechtvaardiging en eveneens veel te veel... De eerstevolgende keer dat ik nog eens zal gebruiken (Geen Speed, enkel nog een pilletje) zal wss met Kerstbal zijn, ofwel met Nieuwjaar. Daarna ga ik een maand niet uit vanwege de examens, en zal ik dus zeker niets gebruiken.

O ja, het enige goede wat ik heb ervaren door Speed, was dat ik gisterenochtend het op 1 na beste orgasme in m'n leven heb gekregen :D (de beste keer is en blijft natuurlijk de eerste keer). Het enige nadeel was dat ik bijna een uur ben bezig geweest, dus dat gaat niet op... En geloof me, je wil vast geen eikel hebben die er achterna paars uitziet... :rolleyes: :mad:

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
was dat het zweet werkelijk uit m'n lichaam vloeide. Hoorde dan ook wat mensen opmerken, kijk eens hoe die zweet. :D

Jij zweet altijd veel daarom moet je nooit mijn spotter zijn of ik krijg een gratis douche:p

bouwens62 zei:
Zelf neem ik vaak MDMA kristallen dat is zo puur dat je er veel minder van nodig hebt! Heb nu thuis nog die paarse X-jes liggen die zijn erg goed maar daar gebeurt niet veel meer mee want sinds ik makkelijk aan kristallen kan komen laat ik de snoepjes voor wat het is.
Ja dat heb ik laatst ook geprobeert en ik ging als een malle maar is k*t te doseren ff iets te veel en je avond is binnen 5 min voorbij.

Vanacht heeft de Speed dus m'n lichaam verlaten verlaten. :woot: Al was het wel niet op zo'n prettige manier...

Heb zo'n 6-tal keer de zoem gehad. De laatste keer was denk ik om 5u, toen ik wakker schoot en ik achter mij net iemand enorm hoorde bonken op de muur. Mijn eerste reactie was dat er bij de geburen iets verschrikkelijks aan het gebeuren was, maar bij nader inzien besefte ik dat het probleem volledig bij mij lag. Ook de naarste en meest realistische dromen die je maar kan bedenken hebben de revu gepaseerd... Ook stemmen en dergelijke hebben niet ontbroken. :D --> :(

Nou ja, ik hoop dat er dit niemand ooit moet meemaken, want heel de nacht angstig en paniekerig liggen keren en zweten is nu niet bepaald prettig. :D:rolleyes:

LSD verslavend? :rolleyes: Er zijn in Nederland maar 14 LSD verslaafden volgens Jellink. Vindt ik nog veel, ook al heb je een uitkering en zit je elke dag thuis, hoe kun je dan uberhaupt functioneren in 't leven? :D

Kukkeledeh zei:
Ja is klote he als je zo graag klaar wilt komen maar het lukt niet, maar een voordeel je vriendin zeurt een hele dag tenminste niet meer.

Ik denk dat hij gewoon een uur heeft zitten voorhuidjoggen. :D

Gekke Gijs zei:
Ik denk dat hij gewoon een uur heeft zitten voorhuidjoggen. :D

Nee, daarvoor heb ik m'n Teddybeer...

Nu wil ik het effen hebben over Heroïne... Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik zou als ik oud ben, zo 80 jaar ofzo, het wel willen gebruiken. Kan dan immers toch geen kwaad meer, en kan je stilletjes in trance de eeuwige rust opzoeken. :D

Terug
Naar boven