MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik heb dit weekend niets geslikt of gesnoven, maar ik voel me eigenlijk minder goed vandaag dan de voorbije weekends waar ik dat wel heb gedaan. :scratch: Ik heb hier al 20 zo'n sint-janskruidpillen genomen, maar veel effect krijg ik er niet van, enkel dat m'n zicht wat troebel wordt. ??? Normaal zou m'n serotoninepeil nu toch al wat aangevuld moeten zijn, en binnen 3 weken terug normaal zijn?

In het vervolg zal ik in het weekend maar wat Speed of Coke nemen, dat zorgt tenminste niet zoals XTC voor een tekort aan serotonine de dagen erna.

Maar wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: ik lees overal dat je wel 5,6 degelijke lijnen kan leggen met 1 gram speed. Maar met mijn gram kan ik er maar 1 goeie (6 centimeter, enkele mm dik) mee leggen. ???

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Ik heb dit weekend niets geslikt of gesnoven, maar ik voel me eigenlijk minder goed vandaag dan de voorbije weekends waar ik dat wel heb gedaan. :scratch:

Dat noemt men nou afkick verschijnselen:clap:

Balboa18 zei:
Dat noemt men nou afkick verschijnselen:clap:

Normaal (bij mij) is dit toch de maandag en dinsdag, en dan wordt je stilaan terug "vrolijker", omdat je serotonine-niveau terug gevuld wordt? Is het misschien omdat ik 4 maand aan een stuk elke week pillen heb genomen dat het nu wel eens enkele weken zou kunnen duren? Mss is het vandaag (precies een week geleden dat ik nog genomen heb) op z'n hoogtepunt in plaats van de dinsdag als je het maar 1 keer om de paar maand doet? ???

Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen, vooral je serotonine-peil wat je zelf al zegt.
Gun jezelf wat rust en scoor wat HTP.

Corleoné zei:
Idd, van coke heb je geen hersenschade. Maarja, het is zo duur :rolleyes: :mad: . Als ik éénmaal psycholoog ben, zal ik toch elke week 50 euro opzij houden. :D

jij als psycholoog????
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHhahahahahahahHAHAHAHAAHAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
omfg
:roflol:

Corleoné zei:
Ik heb dit weekend niets geslikt of gesnoven, maar ik voel me eigenlijk minder goed vandaag dan de voorbije weekends waar ik dat wel heb gedaan. :scratch: Ik heb hier al 20 zo'n sint-janskruidpillen genomen, maar veel effect krijg ik er niet van, enkel dat m'n zicht wat troebel wordt. ??? Normaal zou m'n serotoninepeil nu toch al wat aangevuld moeten zijn, en binnen 3 weken terug normaal zijn?

In het vervolg zal ik in het weekend maar wat Speed of Coke nemen, dat zorgt tenminste niet zoals XTC voor een tekort aan serotonine de dagen erna.

Maar wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: ik lees overal dat je wel 5,6 degelijke lijnen kan leggen met 1 gram speed. Maar met mijn gram kan ik er maar 1 goeie (6 centimeter, enkele mm dik) mee leggen. ???

lekker aan de speed en coke voortaan , daar knap je van op! :D
vooral veel speed, daar wordt je echt niet depri van. gewoon doorgaan en als het ene middel niets meer oplevert gebruik je gewoon iets anders!

weeg pakketjes eens na btw!

spiertje16 zei:
jij als psycholoog????
AHAHAHHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
omfg

:rolleyes: Wel ik moet toegeven, het gaat de laatste tijd niet zo best in de lessen Psychologie. Het is zelfs al meer dan 4 weken dat ik het niet kan opbrengen naar de lessen te gaan... Ik denk Filosofie me beter ligt, en ga wss volgend jaar dit gaan studeren. :cool:
Maar eigenlijk als je alles bekijkt, 1 junkjaartje moet toch kunnen vind ik :D Nu moet je ervan profiteren en trippen zoveel als je kan, want als je eenmaal 30 bent is het te laat. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Vandaag weer wat meegemaakt. Had nog een gram speed liggen, zei tegen mezelf, waarom niet, het zal wss grappig zijn als men mij opeens ziet opletten in klas. :D Fout gedacht dus. Heb mij dus als de meest arrogante kl***zak gedragen als je je maar kan voorstellen, dacht echt dat ik God was. In het begin kon ik het nog onder controle houden, maar na een uur begon de Rush met als gevolg dat ik zodanig strak stond dat de enige oplossing lopen wos. :D Dan natuurlijk over de middag nog wat genomen, met als gevolg dat ik mij op het randje van krankzinnigheid bevond. Gans de tijd gekke bekken trekken, arrogant doen honderduit, was echt niet normaal :o Dus Speed in School, Nooit meer. Op een bepaald moment zat ik gewoon de speed uit het zakje te likken met 100 starende blikken op me. :rolleyes: Als het dan nog niet duidelijk was :D

Ik hoop dat je een geintje maakt, zo niet zoek een shrink :D

Corleoné zei:
Maar eigenlijk als je alles bekijkt, 1 junkjaartje moet toch kunnen vind ik :D Nu moet je ervan profiteren en trippen zoveel als je kan, want als je eenmaal 30 bent is het te laat. :rolleyes:

Als je zo doorgaat haal je de 30 niet eens. 1 junkjaartje kan makkelijk veel langer, als je maar weet waar je mee bezig bent. Dat weet jij overduidelijk niet. Het is tegen dovemansoren gezegd waarschijnlijk, maar als je zo blijft klooien met je neurotransmitter huishouding zal je binnen afzienbare wel merken hoe plezant die snoepjes zijn.

Heb zelf aardig wat ingenomen, maar wist wel precies wanneer ik een periode van rust en sporten moest inlassen. Je hebt maar 1 lichaam, beetje zuinig op zijn.

EricR zei:
Als je zo doorgaat haal je de 30 niet eens. 1 junkjaartje kan makkelijk veel langer, als je maar weet waar je mee bezig bent. Dat weet jij overduidelijk niet. Het is tegen dovemansoren gezegd waarschijnlijk, maar als je zo blijft klooien met je neurotransmitter huishouding zal je binnen afzienbare wel merken hoe plezant die snoepjes zijn.

Heb zelf aardig wat ingenomen, maar wist wel precies wanneer ik een periode van rust en sporten moest inlassen. Je hebt maar 1 lichaam, beetje zuinig op zijn.

Idd, maar ik besef de ernst van het risico op verslaving van drugs maar al te goed, maar wou gewoon 1 keer in klas nemen, in het dagelijkse leven dus, wat dus slecht is afgelopen :rolleyes: , en ik dus nooit of te nimmer meer zal doen. Nu enkel nog met kerst en nieuwjaar, dan heb ik examens, dus dan zal ik zowiezo een maand niet gebruiken.

Corleoné zei:
Idd, maar ik besef de ernst van het risico op verslaving van drugs maar al te goed, maar wou gewoon 1 keer in klas nemen, in het dagelijkse leven dus, wat dus slecht is afgelopen :rolleyes: , en ik dus nooit of te nimmer meer zal doen. Nu enkel nog met kerst en nieuwjaar, dan heb ik examens, dus dan zal ik zowiezo een maand niet gebruiken.

dit kan wel allemaal lacherig overkomen en ik heb jouw post dan ook een tijdje gevolgd ik hoop voor jou zelf dat het meeste gewoon gelogen is
hoe dan ook je stevent sirieus af op een meltdown
hoe dan ook ik wens je veel succes want ik voorzie niet veel goeds voor jou
heb al genoeg vrienden zien wegrotten aan de coke

Corleoné zei:
Vandaag weer wat meegemaakt. Had nog een gram speed liggen, zei tegen mezelf, waarom niet, het zal wss grappig zijn als men mij opeens ziet opletten in klas. :D Fout gedacht dus. Heb mij dus als de meest arrogante kl***zak gedragen als je je maar kan voorstellen, dacht echt dat ik God was. In het begin kon ik het nog onder controle houden, maar na een uur begon de Rush met als gevolg dat ik zodanig strak stond dat de enige oplossing lopen wos. :D Dan natuurlijk over de middag nog wat genomen, met als gevolg dat ik mij op het randje van krankzinnigheid bevond. Gans de tijd gekke bekken trekken, arrogant doen honderduit, was echt niet normaal :o Dus Speed in School, Nooit meer. Op een bepaald moment zat ik gewoon de speed uit het zakje te likken met 100 starende blikken op me. :rolleyes: Als het dan nog niet duidelijk was :D

Tjezus later vindt je jezelf echt een 1e klas eikel, of heb je daar nu al last van?

Corleoné zei:

Vind je niet dat je al een klein beetje over de grens aan het gaan bent? Als je zo doorgaat ben je over een paar maanden gewoon een junk. Je hebt nu je studie psychologie al afgeschreven, Wie zegt dat je volgens jaar wel weer serieus kan studeren? Ik was ook eigenwijs en deed veel van de dingen die jij nu doet, maar had het graag teruggedraaid. Hou het bij 1 keer per maand maximaal.

2Ripped4U zei:
Tjezus later vindt je jezelf echt een 1e klas eikel, of heb je daar nu al last van?

Idd, ik heb nu men afkick.

En nee, ik heb nog nooit een woord gelogen... Een meltdown, wat bedoel je daarmee?

Trouwens, komaan, het was 2 maand geleden dat ik speed had genomen.... En Speed put je serotoninegehalte niet uit zoals XTC dit doet. Dit is natuurlijk geen reden om te rechtvaardigen wat ik gedaan heb, maar wel een reden om te zeggen dat ik serieus op de hoogte ben van de risico's en ik alleen maar vandaag gebruikt heb omdat ik dit in het weekend niet heb gedaan.

Mensen zeik is niet zo over drugs ze zijn gewoon lekker maar doe het met mate en neem niet teveel!

Kukkeledeh zei:
Mensen zeik is niet zo over drugs ze zijn gewoon lekker maar doe het met mate en neem niet teveel!

Idd, dat vind ik ook. Alleen wil ik nu van 1 keer per week te gebruiken, naar 1 keer om de 2 weken gaan. Want 1 week is zeker niet voldoene om weer helemaal de oude te zijn.

Oh ja blijf wel van de Coke
Heroine en LSD die zijn verslavend!

Terug
Naar boven