- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik heb dit weekend niets geslikt of gesnoven, maar ik voel me eigenlijk minder goed vandaag dan de voorbije weekends waar ik dat wel heb gedaan.
Ik heb hier al 20 zo'n sint-janskruidpillen genomen, maar veel effect krijg ik er niet van, enkel dat m'n zicht wat troebel wordt.
Normaal zou m'n serotoninepeil nu toch al wat aangevuld moeten zijn, en binnen 3 weken terug normaal zijn?
In het vervolg zal ik in het weekend maar wat Speed of Coke nemen, dat zorgt tenminste niet zoals XTC voor een tekort aan serotonine de dagen erna.
Maar wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: ik lees overal dat je wel 5,6 degelijke lijnen kan leggen met 1 gram speed. Maar met mijn gram kan ik er maar 1 goeie (6 centimeter, enkele mm dik) mee leggen.
Ik heb hier al 20 zo'n sint-janskruidpillen genomen, maar veel effect krijg ik er niet van, enkel dat m'n zicht wat troebel wordt.
Normaal zou m'n serotoninepeil nu toch al wat aangevuld moeten zijn, en binnen 3 weken terug normaal zijn?In het vervolg zal ik in het weekend maar wat Speed of Coke nemen, dat zorgt tenminste niet zoals XTC voor een tekort aan serotonine de dagen erna.
Maar wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende: ik lees overal dat je wel 5,6 degelijke lijnen kan leggen met 1 gram speed. Maar met mijn gram kan ik er maar 1 goeie (6 centimeter, enkele mm dik) mee leggen.

Laatst bewerkt:

. Als ik éénmaal psycholoog ben, zal ik toch elke week 50 euro opzij houden.
Dus Speed in School, Nooit meer. Op een bepaald moment zat ik gewoon de speed uit het zakje te likken met 100 starende blikken op me.