XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Marky zei:
LSD verslavend? :rolleyes: Er zijn in Nederland maar 14 LSD verslaafden volgens Jellink. Vindt ik nog veel, ook al heb je een uitkering en zit je elke dag thuis, hoe kun je dan uberhaupt functioneren in 't leven? :D

lsd is niet direct verslavend volgens mij.

Over dat functioneren in het leven moet je maar eens met je papa en mama gaan praten, misschien zijn zij wel actief hippie geweest.

In de flowerpower tijd werd lsd toch wel erg veel en vaak gebruikt, veel hippies hadden dan ook geen baan en gingen heerlijk trippend en filesoferend door het leven.

Corleoné zei:
Nu wil ik het effen hebben over Heroïne... Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik zou als ik oud ben, zo 80 jaar ofzo, het wel willen gebruiken. Kan dan immers toch geen kwaad meer, en kan je stilletjes in trance de eeuwige rust opzoeken. :D

Waarom wachten tot je 80 bent?

Jong geleerd is oud gedaan!! :D

Leviathan zei:
Waarom wachten tot je 80 bent?

Jong geleerd is oud gedaan!! :D
Nja, voorlopig wil ik het nog effen van de oppeppende drugs hebben. ;) :D

Nu ja, we zijn nu bijna 2006, ik zit nu 101,5 pillen ver en een paar gram Speed (volgende week op Kerstbal paar gram Coke en op nieuwjaar wat pillen of speed (zal nog wel zien)), en ik voel me eigenlijk nog altijd fantastisch :D Dus na bijna vijf maand elke week aan de bollen te hebben gezeten ben ik nog steeds op en top. :woot: :banana:

Zie dus nog altijd geen reden om te stoppen, behalve mss wat minderen, omdat mijn prestaties in de fitness nu toch wel wat gestagneerd zijn. :( 1 keer om de 2, 3 weken zal het dus worden, zodat ik om de 2 weken een bulkweek kan inlassen. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet nog effen iets kwijt over mijn xtc-ervaring.

Nu ik iets meer dan 100 pillen ver ben in zo'n 4 en een halve maand tijd (idd een mijlpaal, felecitaties mogen gerust :D), voel ik me genoodzaakt hier mijn zegje over te doen. Nog effen erbij vermelden dat ik elke week geslikt heb, en soms wel tot 9, 10, 11, ja 1 keer zelfs 12 pillen op een avond. Ik ben dan misschien nooit een Junkie geweest, ik mag mezelf toch wel een XTC-kenner noemen.

Nu, waar het op neer komt. Heb vorige week niets genomen, enkel dus die gram speed, maar omdat dat je serotonine niet uitput kan je dus zeggen dat ik nu 2 weken en 1 dag clean ben van XTC en mijn serotonine dus heeft kunnen aanvullen. Ben nu gisteren begonnen met Sint-Janskruid (3 over de dag genomen en 4 voor het slapen gaan en vandaag ook al 3) en wat blijkt, ik voel me dus ontzettend gelukkig en relaxed terug. :D Denk dat men serotonine nu alweer z'n hoogtepunt heeft bereikt. :banana: :rocknana:

Nu effen wat nadelen van XTC opsommen wat ik ondervonden heb. :rolleyes:
- Soms wat troebel/wazig zicht en je niet kunnen concentreren om 1 beeld soms (dacht eerst dat het aan m'n lenzen lag, niet dus :p )
- Last met kortetermijngeheugen: is echt wel irritant, maar dat is dan ook het enige. Vb: als ik soms iets typ vergeet ik vaak woorden, moet dan veel mijn post editen, wel grappig. :D
- In de week wat oppervlakking en lusteloosheid + minder contact met medestudenten (met L-Tryptofaan en 5HTTP kan je dit wel perfect oplossen...)

Dus ja, eigenlijk is dit gewoon fantastisch :woot: Slikeuuuu maaar :thumbs:

P.S. O ja, ik ga minderen met slikken (1 keer om de 2, 3 weken ofzo), en effen een periode wat snuiven, zal zien wat het heeft, en dan mijn ervaringen delen. :D

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Nu ja, we zijn nu bijna 2006, ik zit nu 101,5 pillen ver en een paar gram Speed en ik voel me eigenlijk nog altijd fantastisch :D Dus na bijna vijf maand elke week aan de bollen te hebben gezeten ben ik nog steeds op en top. :woot: :banana:

Duurt ook wel iets langer dan 5 maanden voor je kortetermijnsgeheugen begint te haperen en sommige andere lichaamsfuncties minder worden......;)

Leviathan zei:
Duurt ook wel iets langer dan 5 maanden voor je kortetermijnsgeheugen begint te haperen en sommige andere lichaamsfuncties minder worden......;)

Andere lichaamsfuncties??? Mijn zicht is soms wat waziger dat wel, maar drugs leidt toch niet tot impotentie of onvruchtbaarheid, of is aangetoond van wel?

Corleoné zei:
Andere lichaamsfuncties??? Mijn zicht is soms wat waziger dat wel, maar drugs leidt toch niet tot impotentie of onvruchtbaarheid, of is aangetoond van wel?

Nee maar wel uitval van nier/lever functies bij overmatig en langdurig gebruik. ;)

En probeer jij maar een een flinke erectie te krijgen met 2gr speed achter de kiezen.... :D

Corleoné zei:

Nu ik iets meer dan 100 pillen ver ben in zo'n 4 en een halve maand tijd (idd een mijlpaal, felecitaties mogen gerust :D), voel ik me genoodzaakt hier mijn zegje over te doen. Nog effen erbij vermelden dat ik elke week geslikt heb, en soms wel tot 9, 10, 11, ja 1 keer zelfs 12 pillen op een avond. Ik ben dan misschien nooit een Junkie geweest, ik mag mezelf toch wel een XTC-kenner noemen.

Jij een kenner ??? Beste kenner ben jij dan! :rolleyes:

Ze belichten altijd weer de negatieve kanten van Crystal Meth.

Idd, wat als je het nou 2 keer per maand gebruikt. ??? Ok, het is enorm verslavend (was vandaaag 1 week geleden dat ik Speed had gebruikt, en gelukkig houd mijn maat de overige grammen bij, anders vrees ik dat ik vandaag wel eens een snuifje zou gehad hebben. :o ), maar als we nu die verslavingsfactor achterwege laten, en een tolerantie van 2 keer per maand nemen, dan is dit toch hemels spul. :D

Corleoné zei:

Nu, waar het op neer komt. Heb vorige week niets genomen, enkel dus die gram speed, maar omdat dat je serotonine niet uitput kan je dus zeggen dat ik nu 2 weken en 1 dag clean ben van XTC en mijn serotonine dus heeft kunnen aanvullen. Ben nu gisteren begonnen met Sint-Janskruid (3 over de dag genomen en 4 voor het slapen gaan en vandaag ook al 3) en wat blijkt, ik voel me dus ontzettend gelukkig en relaxed terug. :D Denk dat men serotonine nu alweer z'n hoogtepunt heeft bereikt. :banana: :rocknana:

Nu effen wat nadelen van XTC opsommen wat ik ondervonden heb. :rolleyes:
- Soms wat troebel/wazig zicht en je niet kunnen concentreren om 1 beeld soms (dacht eerst dat het aan m'n lenzen lag, niet dus :p )
- Last met kortetermijngeheugen: is echt wel irritant, maar dat is dan ook het enige. Vb: als ik soms iets typ vergeet ik vaak woorden, moet dan veel mijn post editen, wel grappig. :D
- In de week wat oppervlakking en lusteloosheid + minder contact met medestudenten (met L-Tryptofaan en 5HTTP kan je dit wel perfect oplossen...)

Dus ja, eigenlijk is dit gewoon fantastisch :woot: Slikeuuuu maaar :thumbs:

P.S. O ja, ik ga minderen met slikken (1 keer om de 2, 3 weken ofzo), en effen een periode wat snuiven, zal zien wat het heeft, en dan mijn ervaringen delen. :D

Je hebt erg weinig kennis voor een man die zichzelf xtc-kenner durft te noemen. Sowieso zijn alle xtc-gebruikers (Nu minder dan mijn generatie) proefkonijnen en zijn de lange termijn effecten onbekend.
Overigens hoor ik je constant roepen over een neurotransmittor :serotonine, maar dit is echt niet het enigste waar je je zorgen over mag maken.
Als korte termijn effect is je serontonine-peil idd meetbaar lager.
Maar de lange termijn effecten zijn nog lang niet allemaal bekend en erg divers.

lees:

MDMA is een psycho-actieve stof met neurotoxische eigenschappen. Het gebruik ervan moet worden ontraden, omdat: onbekend is:

1. hoe groot de schade kan worden bij de mens
2. of deze blijvend is
3. wat de gevolgen zijn op de lange termijn

Mogelijke gevolgen van xtc-gebruik:

Rabdomyolyse. De neuromusculaire stimulatie die het gevolg is van XTC, leidt tot spierrigiditeit die kan resulteren in de afbraak van spierweefsel. Spierstimulatie leidt tot Na+ -influx, waardoor de activiteit van de Na+ -K+ -ATP-ase-pomp toeneemt om celzwelling te voorkomen. 19 Het gevolg is dat een depletie van ATP optreedt, waardoor Ca2+ niet goed vanuit het cytoplasma naar het sarcoplasmatisch reticulum gepompt kan worden. 19 Deze cytoplasmatische Ca2+ -accumulatie leidt uiteindelijk tot activering van proteolyse en verlies van integriteit van de celmembraan. 19 Door de afbraak van spierweefsel komt het eiwit myoglobine vrij in het bloed.

Acuut nierfalen. Acuut nierfalen is een direct gevolg van de rabdomyolyse. Rabdomyolyse, myoglobinurie* en nierfalen worden klinisch als een eenheid gezien. 20-22 Het is echter onbekend of myoglobine rechtstreeks verantwoordelijk is voor de verminderde nierfunctie. Mogelijke andere oorzaken van nierfalen zijn vasoactieve kininen die uit de beschadigde spiercellen komen, verminderde perfusie van de nieren als gevolg van de algehele shocktoestand, hyperthermie of een directe werking van de stof XTC. 22 23

Leverschade. Leverschade door XTC kan ernstige gevolgen hebben en een levertransplantatie noodzakelijk maken. 27 28 Verondersteld wordt dat zowel hyperthermie als een hepatotoxisch effect van XTC zelf een rol speelt. 28
Diffuse intravasale stolling. DIS is vaak het eindstadium van meervoudig orgaanfalen dat optreedt bij XTC-intoxicatie. Door een systemische activering van de stollingscascade ontstaat een verbruikscoagulopathie* waardoor bloedingen ontstaan.
DIS is een belangrijke oorzaak van mortaliteit bij XTC.

Cardiovasculaire effecten. In een gerandomiseerde klinische trial waarin de cardiovasculaire effecten van XTC werden onderzocht bij lage doses XTC, werd aangetoond dat toediening leidt tot een verhoging van bloeddruk, hartslag en hartminuutvolume. De effecten van XTC zijn te vergelijken met de effecten van dobutamine (een selectieve β1-adrenoceptoragonist). 29 De hypertensie in combinatie met DIS kan aanleiding geven tot fatale intracraniale bloedingen. 30 31 Er is een geval beschreven van plotselinge hartdood bij een persoon met een hartritmestoornis na XTC-gebruik

Hyponatriëmie (serum-Na+-gehalte < 136 mmol/l) ontstaat bij inname van water in combinatie met een verhoogde afgifte van ADH om dat water vast te houden. 33 Het gevolg van hyponatriëmie is hersenoedeem doordat de osmotische gradiënt water de cellen in drijft. Het hersenoedeem veroorzaakt een verhoging van de intracraniale druk, waardoor insulten, coma en inklemming van de hersenstam ontstaan. 35 36 Ernstige tot fatale hyponatriëmie is beschreven in enkele ‘case-reports’. 36 37 Hoewel drinken warmte-stuwing en uitdroging voorkomt, wordt aanbevolen isotoon vocht te drinken (zoals sportdranken), omdat hypotone dranken hyponatriëmie veroorzaken.

Met uitzondering van de leverschade en hyponatriëmie zijn de beschreven symptomen niet uniek voor XTC. Ze kunnen tevens optreden bij intoxicatie met amfetamine en cocaïne

BRON :[Link niet meer beschikbaar]

De Psychische complicaties hier in het kort opgesomd:
Depressie,
angst
paniek en
psychose
kunnen voorkomen tijdens of ontstaan na XTC-gebruik. Het herstel is traag en soms onvolledig. In enkele gevallen is impulsief en agressief gedrag gemeld onder invloed van XTC. Dit gedrag heeft incidenteel tot een fataal ongeval geleid. Een kleine groep XTC-gebruikers kan worden gezien als problematische gebruikers met kenmerken van psychische afhankelijkheid en hunkeren naar het middel. Het is niet bekend welke personen afhankelijk worden en welke biologische factoren van belang zijn. Gecombineerd gebruik van middelen en de aanwezigheid van andere amfetaminen in XTC-tabletten spelen vermoedelijk een rol.
lees de bron eens na: erg interesante onderzoeken en proeven!
bron: [Link niet meer beschikbaar]

post nog eens wat foto's corleone, toen je met stackers superresultaten binnen 20min verkreeg had je ook foto's geplaatst.
Dus nu moet je helemaal superdroog zijn en voor ons allen een droomfysiek hebben.

marz01 zei:
post nog eens wat foto's corleone, toen je met stackers superresultaten binnen 20min verkreeg had je ook foto's geplaatst.
Dus nu moet je helemaal superdroog zijn en voor ons allen een droomfysiek hebben.

Stackers heb ik nooit gebruikt. ;) Enkel mijn 44-pillen-per-dag lijst die volgens mij niets heeft toegevoegd aan m'n trainresulaten. Superdroog ben ik ook niet, want zelfs al krijg ik geen hap door de keel, dan nog eet ik de zondag steeds mijn buikje vol. :D Maar ok, zal mss dit weekend een foto'tje maken ;)

@ 2Hard2Die: dat zijn natuurlijk enorm veel risico's, waar ik min of meer van op de hoogte was. Echter, je moet soms wat risico's durven nemen om er een hemels gevoel voor in de plaats te krijgen. Nu ja, ben met pillen enorm aan het verminderen de laatste tijd. Cocaïne wil ik toch wel eens proberen, en volgens mij kan je beter elke week 1 gram Coke snuiven dan 10 uur lang trippen op pillen.

Later kijk je hier op terug en ga je jezelf eindelijk een mong**l vinden waarschijnlijk. Of een andere mogelijkheid is dat je gedoemd bent als kansloze door het leven te gaan.

Grijpwijk zei:
Later kijk je hier op terug en ga je jezelf eindelijk een mong**l vinden waarschijnlijk. Of een andere mogelijkheid is dat je gedoemd bent als kansloze door het leven te gaan.

Vinden misschien wel, maar dan ben ik het tenminste nog niet. ;)

Corleoné zei:
Stackers heb ik nooit gebruikt. ;) Enkel mijn 44-pillen-per-dag lijst die volgens mij niets heeft toegevoegd aan m'n trainresulaten. Superdroog ben ik ook niet, want zelfs al krijg ik geen hap door de keel, dan nog eet ik de zondag steeds mijn buikje vol. :D Maar ok, zal mss dit weekend een foto'tje maken ;)

@ 2Hard2Die: dat zijn natuurlijk enorm veel risico's, waar ik min of meer van op de hoogte was. Echter, je moet soms wat risico's durven nemen om er een hemels gevoel voor in de plaats te krijgen. Nu ja, ben met pillen enorm aan het verminderen de laatste tijd. Cocaïne wil ik toch wel eens proberen, en volgens mij kan je beter elke week 1 gram Coke snuiven dan 10 uur lang trippen op pillen.

Kijk corleoné, Ik heb zelf ook waanzinnig veel geslikt en gesnoven in mijn leventje, en ik ben ook nog alive and kicking, maar ik geef eerlijk toe dat ik nu in die periode niet bepaald met sport of bodybuilding bezig was.
Ik was erg destructief en ik leefde eigenlijk bij de dag. Ik keek in ieder geval niet verder dan het volgende weekend of feest, maalde niet om de dood.
Ik heb veel moeten leren... en vooral moeten leren om het leven te respecteren..., normen en waarden terug moeten vinden.... en vooral verantwoordelijker te worden.
Alles is uiteindelijk goed gekomen, maar het verschil tussen jou en mij zit hem in de houding. Je bent zo godsvergeten trots op je drugsgebruik dat het me zorgen baart, of je ooit verstandig en met mate leert gebruiken.
Je zegt van alle risico's op de hoogte te zijn , maar lult alleen over vage termen die je ergens gehoord of opgepikt hebt. En dat dat je denkt dat je herstelt bent als je je weer terug goed voelt is natuurlijk zo subjectief als het maar zijn kan.

2hard2die zei:
Kijk corleoné, Ik heb zelf ook waanzinnig veel geslikt en gesnoven in mijn leventje, en ik ben ook nog alive and kicking, maar ik geef eerlijk toe dat ik nu in die periode niet bepaald met sport of bodybuilding bezig was.
Ik was erg destructief en ik leefde eigenlijk bij de dag. Ik keek in ieder geval niet verder dan het volgende weekend of feest, maalde niet om de dood.
Ik heb veel moeten leren... en vooral moeten leren om het leven te respecteren..., normen en waarden terug moeten vinden.... en vooral verantwoordelijker te worden.
Alles is uiteindelijk goed gekomen, maar het verschil tussen jou en mij zit hem in de houding. Je bent zo godsvergeten trots op je drugsgebruik dat het me zorgen baart, of je ooit verstandig en met mate leert gebruiken.
Je zegt van alle risico's op de hoogte te zijn , maar lult alleen over vage termen die je ergens gehoord of opgepikt hebt. En dat dat je denkt dat je herstelt bent als je je weer terug goed voelt is natuurlijk zo subjectief als het maar zijn kan.

Idd, je hebt 100 procent gelijk!
Ik geef toe dat ik mij best wel wat down voel tijdens de week na een zoveelste weekend stappen op XTC. Over het algemeen echter is dit maar gering, en dit banaliseert het gebruik / kans op verslaving / en de risico's ontzettend. Nu, ondanks dat ik me goed voel, wil ikzelf de baas zijn over mijn XTC-gebruik en niet telkens de zaterdagavond DE drang voelen tot gebruik (voel mij de zondag ook nog altijd zeer goed (muziek die 10x beter klinkt, benen die tintelen... :p ), wat ook bijdraagt tot gebruik). De effecten op lange termijn zijn ook een zeer grote reden om XTC gebruik te beperken tot 1 keer per maand (idd 4 keer per jaar, weet het :p ).

Ik zou natuurlijk niet verslaafd willen worden... Ik besef wel dat ik mij op het randje bevind/bevond van verslaving (als het op XTC aankomt), want op de duur kan je geen discotheek meer binnenstappen zonder naar een pil te verlangen. Mijn fout is dan ook geweest om elke week te beginnen gebruiken, en daardoor in een soort "ik kan niet feesten zonder XTC" cirkel ben terechtgekomen. Het is logisch dat als je iets zooo goed vind, je er al van de maandagochtend naar zit te verlangen en elke dag, uur zit af te tellen naar het weekend toe -> verslaving :o . Je hebt idd heel wat discipline nodig om tegen zoiets wonderlijks nee te kunnen zeggen. Nu heb ik al enkele weken geen discotheek opgezocht, en die drang is gelukkig al heel wat afgenomen.

Mensen die geintreseerd zijn in Corleoné z'n thuisbasis (en de mijne :p ) zie filmpje in min handtekening.

Santino88 zei:
Mensen die geintreseerd zijn in Corleoné z'n thuisbasis (en de mijne :p ) zie filmpje in min handtekening.

Idd, moet je eens afkomen. Zal je zien hoe moeilijk het is clean te blijven, als 90% procent onder invloed is van de pillen, speed en coke. En iedereen daar staat te trippen al was het de normaalste zaak ter wereld. :rolleyes: :D

Mijn God, ik blijf dit maar goedpraten... Nee, ik meen echt wel wat ik hierboven gezegd heb. ;) Zal gewoon minder vaak naar de Lagoa gaan, wat deze keet heeft echt wel een te positief effect als het op drugs aankomt. :o

Terug
Naar boven