Moet nog effen iets kwijt over mijn xtc-ervaring.
Nu ik iets meer dan 100 pillen ver ben in zo'n 4 en een halve maand tijd (idd een mijlpaal, felecitaties mogen gerust

), voel ik me genoodzaakt hier mijn zegje over te doen. Nog effen erbij vermelden dat ik elke week geslikt heb, en soms wel tot 9, 10, 11, ja 1 keer zelfs 12 pillen op een avond. Ik ben dan misschien nooit een Junkie geweest, ik mag mezelf toch wel een XTC-kenner noemen.
Nu, waar het op neer komt. Heb vorige week niets genomen, enkel dus die gram speed, maar omdat dat je serotonine niet uitput kan je dus zeggen dat ik nu 2 weken en 1 dag clean ben van XTC en mijn serotonine dus heeft kunnen aanvullen. Ben nu gisteren begonnen met Sint-Janskruid (3 over de dag genomen en 4 voor het slapen gaan en vandaag ook al 3) en wat blijkt, ik voel me dus ontzettend gelukkig en relaxed terug.

Denk dat men serotonine nu alweer z'n hoogtepunt heeft bereikt.
Nu effen wat nadelen van XTC opsommen wat ik ondervonden heb.
- Soms wat troebel/wazig zicht en je niet kunnen concentreren om 1 beeld soms (dacht eerst dat het aan m'n lenzen lag, niet dus

)
- Last met kortetermijngeheugen: is echt wel irritant, maar dat is dan ook het enige. Vb: als ik soms iets typ vergeet ik vaak woorden, moet dan veel mijn post editen, wel grappig.
- In de week wat oppervlakking en lusteloosheid + minder contact met medestudenten (met L-Tryptofaan en 5HTTP kan je dit wel perfect oplossen...)
Dus ja, eigenlijk is dit gewoon fantastisch

Slikeuuuu maaar
P.S. O ja, ik ga minderen met slikken (1 keer om de 2, 3 weken ofzo), en effen een periode wat snuiven, zal zien wat het heeft, en dan mijn ervaringen delen.