- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ikbendirk zei:met oud en nieuw helemaal losgegaan met 2 duifjes. goed begin van 2006 laten we maar zeggen haha

Corleoné zei:De duifjes zin echt fantastisch. Heb er eens 3 genomen, en was weg voor 6u. Maarja, nu kan ik er natuurlijk geen meer vinden.![]()
Ik stel me eigenlijk de vraag: als je nu een kwart gram speed neemt (niet te strak, juist genoeg om je super te voelen en daarna rustig te kunnen slapen) of je tript 6-8 uur op XTC, wat gaat de spieren meer afbreken? Ik heb namelijk steeds de indruk dat m'n armen van XTC onmiddelijk zo smal zijn, en van Speed de dag erna, zijn ze nog 'redelijk' normaal.![]()
Balboa18 zei:kerel, je moet egt drastisch gaan minderen met die pillen man. ik doe het nu 1x per maand op een groot feest, 2 pilletjes. ik heb tot nu 4 pillen altijd gedaan. das wel rlx enzo. maar breekt egt dik spier af volgens mij.
ik probeer altijd zoveel mogelijk te eten van te voren. en na het feest ook eten. krijg je bekant je strot niet in maar ik eet het dan met een hoop water erbij tog op
acidreign zei:
Ik denk dat de drugs je IQ aantast.Balboa18 zei:
Voor iemand die zo tegen drugs is ben je wel vaak in dit soort topics te vindenbenchMarc zei:
benchMarc zei:
acidreign zei:

Balboa18 zei:
acidreign zei:Dat je naiëf bent, en dat je hier ongeveer de enigste bent die de praatjes van corleoné geloofd.. Dat bedoel ik
, dan kan je me in levende lijve bezig zien.
Santino kan trouwens alles bevestigen, want hij heeft zelf 10 smiley's afgekocht op nieuwjaar.
Het is gewoon grappig om dit te zien.Gorilla-Man zei:Voor iemand die zo tegen drugs is ben je wel vaak in dit soort topics te vinden
acidreign zei:Dat je naiëf bent, en dat je hier ongeveer de enigste bent die de praatjes van corleoné geloofd.. Dat bedoel ik
benchMarc zei:

Corleoné zei:Nuja, ik zit nu 116,5 pillen ver, en ik ga nu stilaan stoppen. Met nieuwjaar heb ik me trouwens 6 uur lang niet zo schitterend gevoeld (bad trip). En ik denk dat je veel beter een kwart gram speed kan nemen, of wat Coke, dan pillen. Ivm met spierafbraak en hersenschade is het volgens mij veel beter.
Sorry, ik ben niet zo ruigMars zei: