XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

met oud en nieuw helemaal losgegaan met 2 duifjes. goed begin van 2006 laten we maar zeggen haha

ikbendirk zei:
met oud en nieuw helemaal losgegaan met 2 duifjes. goed begin van 2006 laten we maar zeggen haha

De duifjes zin echt fantastisch. Heb er eens 3 genomen, en was weg voor 6u. Maarja, nu kan ik er natuurlijk geen meer vinden. :(

Ik stel me eigenlijk de vraag: als je nu een kwart gram speed neemt (niet te strak, juist genoeg om je super te voelen en daarna rustig te kunnen slapen) of je tript 6-8 uur op XTC, wat gaat de spieren meer afbreken? Ik heb namelijk steeds de indruk dat m'n armen van XTC onmiddelijk zo smal zijn, en van Speed de dag erna, zijn ze nog 'redelijk' normaal. ???

Corleoné zei:
De duifjes zin echt fantastisch. Heb er eens 3 genomen, en was weg voor 6u. Maarja, nu kan ik er natuurlijk geen meer vinden. :(

Ik stel me eigenlijk de vraag: als je nu een kwart gram speed neemt (niet te strak, juist genoeg om je super te voelen en daarna rustig te kunnen slapen) of je tript 6-8 uur op XTC, wat gaat de spieren meer afbreken? Ik heb namelijk steeds de indruk dat m'n armen van XTC onmiddelijk zo smal zijn, en van Speed de dag erna, zijn ze nog 'redelijk' normaal. ???

kerel, je moet egt drastisch gaan minderen met die pillen man. ik doe het nu 1x per maand op een groot feest, 2 pilletjes. ik heb tot nu 4 pillen altijd gedaan. das wel rlx enzo. maar breekt egt dik spier af volgens mij.
ik probeer altijd zoveel mogelijk te eten van te voren. en na het feest ook eten. krijg je bekant je strot niet in maar ik eet het dan met een hoop water erbij tog op

Balboa18 zei:
kerel, je moet egt drastisch gaan minderen met die pillen man. ik doe het nu 1x per maand op een groot feest, 2 pilletjes. ik heb tot nu 4 pillen altijd gedaan. das wel rlx enzo. maar breekt egt dik spier af volgens mij.
ik probeer altijd zoveel mogelijk te eten van te voren. en na het feest ook eten. krijg je bekant je strot niet in maar ik eet het dan met een hoop water erbij tog op

Arme jongen, gij gelooft hem....

acidreign zei:
Dat je naiëf bent, en dat je hier ongeveer de enigste bent die de praatjes van corleoné geloofd.. Dat bedoel ik

Ik denk dat jij de enige bent die me niet gelooft. :rolleyes:

Jij bent wss zo iemand die de stelling: eerst zien en dan geloven hanteert. Wel dan moet je eens afkomen naar de Lagoa :D , dan kan je me in levende lijve bezig zien. ;) Santino kan trouwens alles bevestigen, want hij heeft zelf 10 smiley's afgekocht op nieuwjaar. :D

Nuja, ik zit nu 116,5 pillen ver, en ik ga nu stilaan stoppen. Met nieuwjaar heb ik me trouwens 6 uur lang niet zo schitterend gevoeld (bad trip). En ik denk dat je veel beter een kwart gram speed kan nemen, of wat Coke, dan pillen. Ivm met spierafbraak en hersenschade is het volgens mij veel beter.

Benchmark heeft het lef niet om drugs te nemen.

acidreign zei:
Dat je naiëf bent, en dat je hier ongeveer de enigste bent die de praatjes van corleoné geloofd.. Dat bedoel ik

wat weet jij nou van mij man?:D
ik zeg alleen maar dat ie moet mindere met die shit, en dat ook IK ga minderen, en dat ik van te voren en erna eet om de spierafbraak zoveel mogelijk te beperken!

ik zou naief zijn als ik lekker 20 pillen op een avond ga slikken, en er dan van overtuigd zijn mun fysiek te kunnen behouden en verbeteren..

BenchMarc heefd gelijk, m'n IQ is al lager dan m'n lichaamstemperatuur.:(

Corleoné zei:
Nuja, ik zit nu 116,5 pillen ver, en ik ga nu stilaan stoppen. Met nieuwjaar heb ik me trouwens 6 uur lang niet zo schitterend gevoeld (bad trip). En ik denk dat je veel beter een kwart gram speed kan nemen, of wat Coke, dan pillen. Ivm met spierafbraak en hersenschade is het volgens mij veel beter.

Ik weet niet zeker hoor maar als ik speed heb gehad heb ik de volgende dag last van mijn maag of dan voel ik me gewoon ****ed op. Ook slaap ik niet van speed en wel van xtc, dus je ****ed je lichaam meer op met speed denk ik. Want slaapgebrek is niet goed voor je spierbehoud. Maar bij xtc heb ik net als jij dat als ik de volgende dag in de spiegel kijk dat het lijkt of ik minder spieren heb dan de dag ervoor. Ook lijk ik wat droger dan de dag ervoor.

Maar speed is echt troep, kun je beter coke nemen dat werkt maar een half uurtje, en je slaapt er gewoon van. Ook is het lang niet zo chemisch als speed. Een maat van mij liet een keertje per ongeluk wat speed op zijn jas vallen, er zit nu nog een vlek op zijn jas. Die is er gewoon ingebrand door die speed. Dus volgens mij is speed nog slechter voor je dan pillen. Leg maar eens wat speed op je tong er zullen allemaal kleine gaatjes in je tong komen, heel raar lijkt dat. Xtc is mischien slechter voor je hersenen maar speed sloopt je lichaam gewoon...

In theorie moet het kunnen, af en toe een pilletje of 2 voor een extra speciale avond, het geestverruimende aspect zeg maar maar veelal zie je mensen steeds vaker en tegelijk ook steeds meer gebruiken omdat ze zonder het niet meer naar hun zin hebben, of in ieder geval minder naar hun als met, het blijft een gevaarlijk goedje

Als je het nooit probeert weet je ook niet wat je mist

Boekje 'Uit je bol' is een goede handleiding voor de echte psychonaut. Als je met bepaalde drugs een beetje intelligent omgaat is er niks mis mee om eens in de drie maanden een psychonautische ervaring te hebben.

[Link niet meer beschikbaar]

Het volledige boekje.

Terug
Naar boven