Corleoné zei:
Monster triceps.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corleoné zei:
O god, ook een keer gehad. Paar keer achter elkaar echt hele slechte pillen. Toen ergens anders gehaald en kreeg ook idd de waarschuwing dat ik een beetje voorzichtig moest zijn. Eenmaal op het feestje dacht ik ook 'bekijk het maar' en mik er 2 in mijn kanaal.Grijpwijk zei:Gewoon meteen 2 nemen vind ik altijd, weet je zeker dat het goed inkickt. Alhoewel dit dus afgelopen weekend helaas niet opging voor mij.
Altijd als je van gasten uit een andere omgeving wat koopt hebben ze er mooie verhalen bij. Zoveel gram MDMA, oppassen erg sterk spul, beginnen met een halfie etc etc. Helaas konden ook die pillen de mooie verwachtingen zelden tot nooit waarmaken en was t nooit veel sterker dan t spul dat we gewend waren.
1 keer echter wat gekocht waarvan we keihard lagen te trippen in ons bed. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van xtc maar kan niet zeggen dat ik het erg vond.

Corleoné zei:
Mars zei:

Leviathan zei:Ik heb nu wat snoepies liggen die ik door het lab heb laten testen.
Oranje hartjes : 161mg mdma.
Met stip momenteel de sterkste pillen op de markt.
(PMen heeft geen zin)
[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUO
Hoeveel heb je daar voor moeten neertellen om dat te laten testen?
En hoe lang was de wachtperiode?
Manny Ribera zei:Hoeveel heb je daar voor moeten neertellen om dat te laten testen?
En hoe lang was de wachtperiode?

MrJ zei:Voorheen zat coke gebruikt (2gr per avond). Nu alweer 5 jaar zwaar geminderd en 3 jaar helemaal 'clean'.