XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

At Lev, komt het niet gewoon door je eigen tolerantie die je hebt opgebouwd?

Je hoord van de oude generatie ook altijd, "Vroegah, 25 gulden 1 pil 18 uur stuiteren", zowiezo werkt de piek van MDMA nooit langer dan 6 uur, dat ik nl zelf op m'n allereerste trip @ 120 mg MDMA. Tegenwoordig kost het geen drol meer en zie ik het mensen wegkeilen alsof het biertjes zijn.

Ze worden er alleen maar vaag van en spacerig, maar het echt extase-gevoel, daar zit hoogstends wat tandenknarsen bij.

Heb nooit vaak XTC gedaan, meestal twee maanden tussenpauze en maximaal een dosis en een re-dose. Ik laat het nu een jaar staan en dan hoop ik dichtbij de eerste keer te komen.

Dat gelul van de hoeveelheid pillen. :\ Als je er 9 wegvreet heb je gewoon bagger kwaliteit, of je heb het ernstig misbruikt dat je lichaam er immum voor ierts, zonde.

IMO heb je aan 2 goede pillen echt de max bereikt. Oftewel 150 mg MDMA en een re-dose van 100 mg.

Mja ik vind een dosis van 150 mg mdma ook best veel moet ik zeggen. Ik heb die blauwe driehoeken en die zijn getest op 130 mg, als ik die een goede halve op eet dan ben ik best wazig. Ik hou er persoonlijk ook meer van om eerst een halve te nemen, even een uur te wachten en er dan nog een hele achteraan te nemen. Ik kom meestal pas lekker in de xtc flow als ik een keer bijpak.

Gewoon meteen 2 nemen vind ik altijd, weet je zeker dat het goed inkickt. Alhoewel dit dus afgelopen weekend helaas niet opging voor mij.

Altijd als je van gasten uit een andere omgeving wat koopt hebben ze er mooie verhalen bij. Zoveel gram MDMA, oppassen erg sterk spul, beginnen met een halfie etc etc. Helaas konden ook die pillen de mooie verwachtingen zelden tot nooit waarmaken en was t nooit veel sterker dan t spul dat we gewend waren.

1 keer echter wat gekocht waarvan we keihard lagen te trippen in ons bed. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van xtc maar kan niet zeggen dat ik het erg vond.

Grijpwijk zei:
Gewoon meteen 2 nemen vind ik altijd, weet je zeker dat het goed inkickt. Alhoewel dit dus afgelopen weekend helaas niet opging voor mij.

Altijd als je van gasten uit een andere omgeving wat koopt hebben ze er mooie verhalen bij. Zoveel gram MDMA, oppassen erg sterk spul, beginnen met een halfie etc etc. Helaas konden ook die pillen de mooie verwachtingen zelden tot nooit waarmaken en was t nooit veel sterker dan t spul dat we gewend waren.

1 keer echter wat gekocht waarvan we keihard lagen te trippen in ons bed. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van xtc maar kan niet zeggen dat ik het erg vond.
O god, ook een keer gehad. Paar keer achter elkaar echt hele slechte pillen. Toen ergens anders gehaald en kreeg ook idd de waarschuwing dat ik een beetje voorzichtig moest zijn. Eenmaal op het feestje dacht ik ook 'bekijk het maar' en mik er 2 in mijn kanaal.
Zweer je, de hele nacht kabouters zien rondrennen op de dansvloer :D

Ik heb nu wat snoepies liggen die ik door het lab heb laten testen.

Oranje hartjes : 161mg mdma.

Met stip momenteel de sterkste pillen op de markt.

(PMen heeft geen zin)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kattenbrokjes, leuk geprobeert Leviathan.

Mars zei:

Wat zal de kat stuiteren......:D

EDIT:

Als jij bij de eerstvolgende DBB-meeting 2 van deze 'kattebrokjes' tegelijk opeet dan wil ik wel ff voor donateur spelen ;) :D

Leviathan zei:
Ik heb nu wat snoepies liggen die ik door het lab heb laten testen.

Oranje hartjes : 161mg mdma.

Met stip momenteel de sterkste pillen op de markt.

(PMen heeft geen zin)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUO
Hoeveel heb je daar voor moeten neertellen om dat te laten testen?
En hoe lang was de wachtperiode?

Manny Ribera zei:
Hoeveel heb je daar voor moeten neertellen om dat te laten testen?
En hoe lang was de wachtperiode?

Hier in NL kost dat niets. Je brengt ze gewoon naar een afleverpunt. Bij mij in de stad is dat bij een instelling voor verslavingszorg.

Dan duurt het ongeveer 10-14 dgn voor je de uitslag hebt.

In geval van deze hartjes heeft het lab een berichtje met de uitslag meegestuurd dat ze aan mij moesten doorgeven dat dit hele sterke pillen zijn. :D

Haha je zal maar kattenbrokjes in een discotheek gaan verkopen, iedereen wel zeggen ze direct door te slikken haha.

Nu op 5tv oprah onderwerp crystal meth :p

Leuk dat het gratis is :D

Heeft er iemand ervaring met capsules, denk niet dat ik het snel ga proberen, gewoon even weten wat jullie ervan vinden, ik hoor dat je ervan 2 heel de avond weg bent :D

Heeft er iemand ervaring met capsules, denk niet dat ik het snel ga proberen, gewoon even weten wat jullie ervan vinden, ik hoor dat je ervan 2 heel de avond weg bent :D

Jij bent ook de leukste thuis zeker :D

Terug
Naar boven