AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

roxxe zei:
wacht maar langer dan een maand manny, je serotonine zal/kan echt niet teruggroeien in een maand
Idd daar heb je mss wel een punt roxxe, wat is eigenlijk de beste tijdspanne dat je daar tussen laat?
Vant weekend ga ik nog eens naar een bal, wat vinden jullie eigenlijk van een bal??? :D

Kak ;)

:p

Ik heb zo al geen serotonine meer :eek:

Setotonine, daar ben ik van afgestapt. :D Ik ben al blij als m'n dopamine op peil is. :p

Manny Ribera zei:
Idd daar heb je mss wel een punt roxxe, wat is eigenlijk de beste tijdspanne dat je daar tussen laat?
Vant weekend ga ik nog eens naar een bal, wat vinden jullie eigenlijk van een bal??? :D

een bal is poep :p

enne.. als je het optimale effect van pillen wilt dan moet je 3 maanden niet gebruiken..

maar om te kijken of je er vanaf kunt blijven is het wel handig om even een maand niet te gebruiken..

Ik heb een vraag... Ik ga volgende week naar een techno-evenement, en omdat ik de dag erna op nieuwjaarsbezoek moet ( veel eten en sociaal doen:cool:, + er mag niets merkbaars zijn aan m'n gezicht of gedrag:o (wat bij pillen of speed wel het geval is)), heb ik besloten om het wat rustig aan te doen met een gram Coke en eventueel wat Cocktails.

Nu, omdat ik in die toiletten en buiten moeilijk kan snuiven (geluid en zo) vroeg ik me af of een lijn Coke evengoed wordt opgenomen als je het zeg maar oplikt en inzwelt? Zal het effect dan gelijkwaardig zijn als bij snuiven? En zal het langer duren (20 minuten) tegen dat het effect waarneembaar is?

Nog even iets: is Coke nu eigenlijk zoveel beter als je er alcohol opdrinkt? Beter gevoel, versterkende/langere werking?

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Ik heb een vraag... Ik ga volgende week naar een techno-evenement, en omdat ik de dag erna op nieuwjaarsbezoek moet ( veel eten en sociaal doen:cool:, + er mag niets merkbaars zijn aan m'n gezicht of gedrag:o (wat bij pillen of speed wel het geval is)), heb ik besloten om het wat rustig aan te doen met een gram Coke en eventueel wat Cocktails.

Nu, omdat ik in die toiletten en buiten moeilijk kan snuiven (geluid en zo) vroeg ik me af of een lijn Coke evengoed wordt opgenomen als je het zeg maar oplikt en inzwelt? Zal het effect dan gelijkwaardig zijn als bij snuiven? En zal het langer duren (20 minuten) tegen dat het effect waarneembaar is?

Nog even iets: is Coke nu eigenlijk zoveel beter als je er alcohol opdrinkt? Beter gevoel, versterkende/langere werking?

als je de coke onder je tong zou doen dan neem je het wel heel snel op, alleen je tong is dan echt zwaar verdoofd en dat vind ik zelf altijd gaar.. een beetje is niet erg, maar om een hele lijn op te likken lijkt mij niet relaxed..

ik denk dat het effect ook ietwat anders is.. gewoon omdat je het normaal lekker boven in je neus hebt zitten.. en nu dus niet.. voelt zeer zeker wel anders..

en het effect zal je heel snel merken..

coke ontnuchterd, dus als je alcohol drinkt en coke neemt dan zal je het effect van de alcohol minder merken, dus alcohol is dan ook een beetje overbodig imo..

ik zou zeggen: probeer het gewoon en laat mij weten wat je ervan vind

Corleoné zei:

Probeer eens om niet te gebruiken jouw omgeving zou dat appreciëren :D , indien je het wel doet ben ik benieuwd op jou reacties en jou bewegingen:p
Good Luck :thumb:

Calibre zat jij dit weekend toevallig in the oh? Ik heb juist gehoord dat er daar een razzia is geweest:eek: , wat ze daar allemaal gevonden hebben aan drugs niet normaal, ze spreken dan van de lagoa foei:D
ps: oe zit met je zoektocht naar paddo's?

Moet dit ook niet eens een sticky worden?!

Dit topic loopt al sinds 1st February2004, 19:25

En we zijn nu 11 February 2006

Gewoon een voorstel!

RvR zei:
een bal is poep :p

enne.. als je het optimale effect van pillen wilt dan moet je 3 maanden niet gebruiken..

maar om te kijken of je er vanaf kunt blijven is het wel handig om even een maand niet te gebruiken..

Hmmm, kan me niet meer herinneren hoe lang het voor mij geleden was. Minstens een jaar in elk geval. Gister 3 snoepies in mn donder en bijna geen zak van gevoeld.
Vrienden waren met respectievelijk 1 en 2 stuks wel van de kaart. Kreeg wel krampen in mijn onderrug, wat waarschijnlijk duidt op overuren voor de lever.

Grijpwijk zei:
Hmmm, kan me niet meer herinneren hoe lang het voor mij geleden was. Minstens een jaar in elk geval. Gister 3 snoepies in mn donder en bijna geen zak van gevoeld.
Vrienden waren met respectievelijk 1 en 2 stuks wel van de kaart. Kreeg wel krampen in mijn onderrug, wat waarschijnlijk duidt op overuren voor de lever.

naja, het is tegenwoordig ook niet meer zoals het geweest is..
de kwaliteit van die zooi holt achteruit..

dus dat verklaard wel dat je misschien niet zo vaag bent geworden..
ik blijf er meestal trouwens ook wel normaal onder..
maar vrienden van me worden ook supervaag..

het verschilt natuurlijk ook gewoon van persoon tot persoon..
en wat ik al zei, het is tegenwoordig echt klote kwaliteit..

RvR zei:
naja, het is tegenwoordig ook niet meer zoals het geweest is..
de kwaliteit van die zooi holt achteruit..
het verschilt natuurlijk ook gewoon van persoon tot persoon..
en wat ik al zei, het is tegenwoordig echt klote kwaliteit..

Schijnt een verschil te zijn in de soort mdma dat tegenwoordig gebruikt wordt. Ik weet er het fijne ook niet van.

Je hebt L-mdma, R-mdma en LR-mdma.

Oftewel; linksdraaiende mdma, rechtsdraaiende mdma en een mengsel van beide.

De rechtsdraaiende mdma schijnt makkelijker door de hersenbloedbarriere te komen en werkt dus heftiger.

Ik was 'vroegah' ook altijd van 1 pil zwaar van de kaart. Dan ging ik echt een paar uur snoeihard.

Ik was altijd blij wanneer de piek voorbij was en ik rustiger werdt.

Dat is er tegenwoordig niet meer bij.

Zaterdagavond heb ik nog eens lekker getript met 9 smiley's. Heb me zeer goed gevoeld (op dat moment zelfs meer dan fantastisch:D ), maar als ik er nu op terugkijk was het net één grote droom... Alle beelden zijn zo vaag en achteraf bekeken was het de moeite niet, want zelfs al voel je je op dat moment super... als het net een droom leek achteraf, wat had je er dan aan? :cool:

Ik ben nu eigenlijk op een punt gekomen dat ik zo helder mogelijk wil blijven... Alles wat mijn geest maar enigszins troebel maakt lijkt mij dus uitgesloten. In feite is Coke dan nog het enige wat overblijft... of niets nemen natuurlijk. :D Een andere goede oplossing is mss nog wel GHB. Heb nu eindelijk iemand gevonden die er (hopelijk) kan aangeraken, dus moet ik die kans ook met beide handen grijpen... :p

Corleoné zei:
Zaterdagavond heb ik nog eens lekker getript met 9 smiley's.

Dude....

Ik weet niet wat voor rotzooi ze jou verkopen maar van een beetje n pilletje vreet jij er geen 9 op zonder om te vallen!

Ligt er aan wat je gewend bent, 9 is hier het gemiddelde... Ksnap trouwens niet wat er zielig of mongolisch is aan smiley's..., moet je me mss toch eens uitleggen? :scratch:

Dat je een achterlijke gladiool bent Corleone, train je eigenlijk nog wel?

Terug
Naar boven