- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M@rsel zei:

Corleoné zei:Veel Cocaïne op of onder je tong is niet aan te raden. Kan bijna niet meer slikken.![]()
Corleoné zei:hahaha, wat een megafilmpje![]()
Idd, Capsules met MDMA in, 15 euro per stuk, zullen dit dan MDMA-kristallen zijn of is het nog iets anders?![]()
Voor minder heb je al een gram MDMA-kristallen dus waarom zou je dan 15 euro voor een capsule neertellen
Corleoné zei:Veel Cocaïne op of onder je tong is niet aan te raden. Kan bijna niet meer slikken.![]()

Santino88 zei:
Wss de eerste zondag dat mijn geest zo scherp is.Corleoné zei:![]()
Gisteren eens goed uit de bol gegaan met een gram Coke. Nja, in het begin eigenlijk niet, is eigenlijk maar nu dat ik me op en top voel.Wss de eerste zondag dat mijn geest zo scherp is.
Balboa18 zei:
Ga morgen even langs de interimbureaus langs op zoek naar een baantje voor wat Cokegeld.Corleoné zei:Geld van verjaardag en nieuwjaar... Had zo'n 700 euro, wat nu op is.Ga morgen even langs de interimbureaus langs op zoek naar een baantje voor wat Cokegeld.

Leviathan zei:Ik zou de coke gaan roken als ik jou was......
Waarom zo lang met je geld doen als je het er ook in n dag doorheen kunt blazen.....![]()
2hard2die zei:

Zelda zei:Gisteravond ook weer es wat coke gehaald, die gast was zo blij me weer es te zien dat ik bijna een gram kreeg voor 20 euro.![]()
, heb ik even een rare vaststelling en vraag. Als ik Coke heb gesnoven heb ik daarna altijd de indruk dat ik over m'n hele lichaam een bruinere tint heb. Is erg raar eigenlijk, want vorige week was ik nog wit over m'n lichaam, en deze week zie ik er precies terug uit zoals na 4 zonnebankbeurten...Wordt het niet eens tijd dat je langs een psychiater gaatCorleoné zei:Godverdamme 20 euro, en ik leg hier 50-55 euro neer voor een grammetje.![]()
Dit terzijde, heb ik even een rare vaststelling en vraag. Als ik Coke heb gesnoven heb ik daarna altijd de indruk dat ik over m'n hele lichaam een bruinere tint heb. Is erg raar eigenlijk, want vorige week was ik nog wit over m'n lichaam, en deze week zie ik er precies terug uit zoals na 4 zonnebankbeurten...