AndroidHealthClinic

Wie wint de k1 op 5 december ?

yeaaaaah schilt!!
enorme k*tvechter maar liever k*tvechter dan k*t persoon zoals badr(y)

Ik vind die partij van overeem vs badhr echt niet afgelopen die scheidsen stoppen veel te vroeg overeem kon makkelijk door naar mijn mening
KNOCKOUT (KO) :
  1. Applicable when a fighter does not stand up within ten (10) seconds as the referee starts the DOWN count. Or when a referee decides that the fighter has severely damaged and cannot stand up within the call of count ten (10).
  2. Applicable when a fighter is judged to have lost his will to continue to fight, even though he has stood up within the call of count ten (10), and/or when a fighter is judged to be incapable of continuing the fight.
  3. Applicable when a fighter goes down three (3) times in a round (or two (2) times in a tournament fight except in the final match).
Ik denk ook niet dat hij het nog veel langer zou redden.

ik ben die filmpjes aan t kijken. maar damn wat wordt er snel gestopt zeg :S

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

wtf, waarom verliest overeem.. damn man, hij glijdt 1x uit.. en 1x wankelt ie.
slaat nergens op dit :S

die eerst klap krijgt hij echt wel hoor
moet je maar eens goed kijken -
+ bij het opstaan trekt hij tijd , dat doe je niet als er niks aan de hand is
t.a.v het wankelen - van zo'n highkick doe je dat ook
misschien wel te vroeg gestopt het gevecht

Trouwens, ligt het aan mij of maken die scheidsrechters er tegenwoordig zo belachelijk snel een eind aan in de K1 tegenwoordig?

Door die idiote regel 2x down in een ronde werden bijna alle partijen in de 1ste minuut beslist. De meeste jongens konden ook nog gewoon door. Jammer van Hari

De sport blijft leuk om te bekijken, echter zijn de laatste jaren de finales een dikke anti-climax geworden. Wedstrijden die al voortijdig worden gestopt door scheidsrechters die niet begrijpen dat dit om de finale gaat, vechters die zich niet kunnen beheersen en de tegenstander natrappen, enz. En dan nog SBS6 met hun amateuristische samenvatting op de zaterdagavond. Jammer, want het kon vele malen beter. Hopelijk is het dit jaar allemaal anders.

Nuff said. Ook in 2009 is het niet veel anders. Doe mij dan maar het ouderwets boksen waar men wél tot het einde mag strijden.

Laatst bewerkt:
geen racisme he, als remy had gewonnen was ik ook blij geweest.
maar idd gelukkig geen bal harie omdat ik hem als persoon gewoon niet mag :banana:

geen racisme he, als remy had gewonnen was ik ook blij geweest.
maar idd gelukkig geen bal harie omdat ik hem als persoon gewoon niet mag :banana:

ja +1, ik gunde het zimmerman/bonjasky ook maar vind hari (en in mindere mate overeem ook wel) arrogante kwallen

Trouwens, ligt het aan mij of maken die scheidsrechters er tegenwoordig zo belachelijk snel een eind aan in de K1 tegenwoordig?

Inderdaad. :o Karaev stond meteen recht terwijl het 'gedaan' was, Overeem kon ook nog zeker verder... Je traint hard, gaat even neer, laat karakter zien door meteen op te staan en de jury beslist dat het gedaan is? ****ing lame.

Al dat gelul over "ik mag Hari als persoon niet"
Ken je de persoon in kwestie dan zo goed?

Ik ken hem niet persoonlijk maar voor je over iemand z'n persoon zijn oordeelt moet je wel in overweging nemen dat je diegene goed moet kennen en ook weet wat diegene meegemaakt heeft/gezien heeft in zijn levensloop om zo een accuraat en waardig oordeel te vellen over deze persoon in kwestie.

Al dat gelul over "ik mag Hari als persoon niet"
Ken je de persoon in kwestie dan zo goed?

Ik ken hem niet persoonlijk maar voor je over iemand z'n persoon zijn oordeelt moet je wel in overweging nemen dat je diegene goed moet kennen en ook weet wat diegene meegemaakt heeft/gezien heeft in zijn levensloop om zo een accuraat en waardig oordeel te vellen over deze persoon in kwestie.

wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op:)

wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op:)

Weet niet of je weet dat ie ook een aantal keer zijn entree gemaakt heeft met de muziek van Andre Hazes.

Dat Marokko vlag gebeuren moet ook van de K1 organisatie want anders zou het bijna alleen maar NL zijn.

ik weet het ja, maar ook zijn commentaar is vaak k*t, alvond ik hem vandaag weer heel sportief

Heb de hele dag mezelf tegen gehouden op iedere mogelijke manier om niet de uitslag te weten te komen. Ondertussen ff een keertje naar teletekst gekeken om het overige sport nieuws te bekijken en wat zie ik daar tot mijn schok staan: 'Hari en Schilt in finale K-1' :eek: :eek:
Zo snel als ik kon weggedrukt en niet verder gelezen. Ondertussen wel in mn hoofd alle mogelijke situaties afgespeeld. En ik kwam tot de conclusie dat Badr dus de K-1 zou gaan winnen. Geen cel in mijn lichaam die daaraan twijfelde.

Ook net alle wedstrijden dus bekeken tot de finale kwam. Ik dacht wel te weten hoe Badr Schilt nu ff alle hoeken van de ring zou laten zien. Wat een lekkere verrassing dat Schilt heeft gewonnen. Vooral omdat ik die arrogante Hari ff een keertje goed wilde zien neergaan.
En dat is 3x in 1 ronde gebeurd. Prachtig.

Nooit een fan van de vechtsT van Schilt geweest maar ik was net wel ff'tjes stiekem blij dat hij er dit keer wel bij was.

Laatst bewerkt:
K1 moet niet zeuren dat ze andere vlaggen willen omdat ze het niet uit kunnen staan dat NL de betere vechters heeft.

Hari heeft zijn belofte min of meer waar gemaakt, maar toch wel heel kinderachtig van de scheidsrechter om iemand die pas 1 keer neer gegaan is en 1 keer naar achteren staat te laten stoppen.

Als er in de toen tijdens Muhammad Ali Vs George Foreman ook zo'n kinderachtige scheidsrechter was had Muhammad Ali nooit gewonnen destijds.

Een intressante K1.

toch moet gezegd worden dant sem schilt attractiever vocht dan ooit tevoren! petje af voor sem, had het remy ook gegund maar de nederlandse vlag wappert gelukkig!

Inderdaad. :o Karaev stond meteen recht terwijl het 'gedaan' was, Overeem kon ook nog zeker verder... Je traint hard, gaat even neer, laat karakter zien door meteen op te staan en de jury beslist dat het gedaan is? ****ing lame.

Overeem ging de eerste keer languit. De tweede keer was het licht ook even uit. Dat zag je hoe hij de touwen in viel.

Badr had die wedstrijd gewoon gewonnen, de eerste ronde zo hard neergaan dat telt gewoon heel zwaar. Je kan moeilijk iemand in de ring laten staan als boksbal, de reden dat alle K-1 vechters veel langer meegaan is vooral omdat ze niet helemaal kapot gemept worden. Anders....praten....ze....allemaal....zo....op....hun....30e.

Als Overeem gewoon een keer neergegaan was, en daarna fris en fruitig aan het werk kon zou het gevecht niet gestopt zijn, maar zo fris en fruitig was hij niet meer na die eerste down.

zo, net gekeken (sbs6)
terecht gewonnen door schilt, badr mooi op z'n nummer gezet met z'n arrogante geblaat altijd (alhoewel hij deze keer achteraf heel aardig commentaar had misschien is hij toch echt rustiger geworden). Mijn persoonlijke favoriet was Bonjasky, hij heeft ook weer topgevochten maar heeft erroll niet snel genoeg afgemaakt en was daarom te kapot om weerstand tegen sem te bieden, hij heeft imo wel laten zien dat hij dat een keer zou moeten kunnen winnen.

overeem heeft idd echt pech gehad met het systeem, maar goed zoals hier al vaker genoemd zijn die regels van 2 x knockdown gewoon bagger.

Wat dat betreft ben ik het wel met Overeem eens en is MMA more tough dan de K1, hoeveel voorbeelden zijn er wel niet te geven van partijen waarbij iemand naar de grond ging maar keihard terug kwam, als je de kans maar krijgt. Knokken tot knockout, subimission of na 5x5 minuten een beslissing, dat is vechten.

Laatst bewerkt:
Overeem ging de eerste keer languit. De tweede keer was het licht ook even uit. Dat zag je hoe hij de touwen in viel.

Badr had die wedstrijd gewoon gewonnen, de eerste ronde zo hard neergaan dat telt gewoon heel zwaar. Je kan moeilijk iemand in de ring laten staan als boksbal, de reden dat alle K-1 vechters veel langer meegaan is vooral omdat ze niet helemaal kapot gemept worden. Anders....praten....ze....allemaal....zo....op....hun....30e.

Als Overeem gewoon een keer neergegaan was, en daarna fris en fruitig aan het werk kon zou het gevecht niet gestopt zijn, maar zo fris en fruitig was hij niet meer na die eerste down.

grote onzin, is de taak van de coach/trainer om de vechter te beschermen.
Scheidsrechter hoort alleen de regels te handhaven en niet te speculeren of de vechter nog door kan of niet.

Terug
Naar boven