Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KNOCKOUT (KO) :Ik vind die partij van overeem vs badhr echt niet afgelopen die scheidsen stoppen veel te vroeg overeem kon makkelijk door naar mijn mening
yeaaaaah schilt!!
enorme k*tvechter maar liever k*tvechter dan k*t persoon zoals badr(y)

Trouwens, ligt het aan mij of maken die scheidsrechters er tegenwoordig zo belachelijk snel een eind aan in de K1 tegenwoordig?
De sport blijft leuk om te bekijken, echter zijn de laatste jaren de finales een dikke anti-climax geworden. Wedstrijden die al voortijdig worden gestopt door scheidsrechters die niet begrijpen dat dit om de finale gaat, vechters die zich niet kunnen beheersen en de tegenstander natrappen, enz. En dan nog SBS6 met hun amateuristische samenvatting op de zaterdagavond. Jammer, want het kon vele malen beter. Hopelijk is het dit jaar allemaal anders.
geen racisme he, als remy had gewonnen was ik ook blij geweest.
maar idd gelukkig geen bal harie omdat ik hem als persoon gewoon niet mag![]()
Trouwens, ligt het aan mij of maken die scheidsrechters er tegenwoordig zo belachelijk snel een eind aan in de K1 tegenwoordig?
Karaev stond meteen recht terwijl het 'gedaan' was, Overeem kon ook nog zeker verder... Je traint hard, gaat even neer, laat karakter zien door meteen op te staan en de jury beslist dat het gedaan is? ****ing lame.Al dat gelul over "ik mag Hari als persoon niet"
Ken je de persoon in kwestie dan zo goed?
Ik ken hem niet persoonlijk maar voor je over iemand z'n persoon zijn oordeelt moet je wel in overweging nemen dat je diegene goed moet kennen en ook weet wat diegene meegemaakt heeft/gezien heeft in zijn levensloop om zo een accuraat en waardig oordeel te vellen over deze persoon in kwestie.

wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op![]()

Inderdaad.Karaev stond meteen recht terwijl het 'gedaan' was, Overeem kon ook nog zeker verder... Je traint hard, gaat even neer, laat karakter zien door meteen op te staan en de jury beslist dat het gedaan is? ****ing lame.
Overeem ging de eerste keer languit. De tweede keer was het licht ook even uit. Dat zag je hoe hij de touwen in viel.
Badr had die wedstrijd gewoon gewonnen, de eerste ronde zo hard neergaan dat telt gewoon heel zwaar. Je kan moeilijk iemand in de ring laten staan als boksbal, de reden dat alle K-1 vechters veel langer meegaan is vooral omdat ze niet helemaal kapot gemept worden. Anders....praten....ze....allemaal....zo....op....hun....30e.
Als Overeem gewoon een keer neergegaan was, en daarna fris en fruitig aan het werk kon zou het gevecht niet gestopt zijn, maar zo fris en fruitig was hij niet meer na die eerste down.