JohnnyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste partij van Karaev was tegen Hesdy Gerges. En als je die partij hebt gezien, schat ik de kansen van Karaev tegen Hari echt 0,0%. Karaev lijkt gewoon niet vooruit te gaan in tegenstelling tot Hari, die sprongen maakt. Anyway filmpjes staan op youtube en anything can happen natuurlijk.![]()

Sinds wanneer kan Kareav incasseren? Ik zie die gast altijd keihard KO gaan. En ik verwacht ook niets anders zaterdag.
[Link niet meer beschikbaar]
Na dit filmpje te hebben gezien van een interview van Overheem over de K1 finale, en zeker nadat hem gevraagd word hoe hij in het algemeen denkt over de K1 en wat het voor hem betekent, hoop ik echt dat hij zo hard gaat vallen 5 december, om vervolgens terug te keren naar zen MMA om vervolgens even terug op aarde word gezet door Fedor.... wat een arrogante kwast zeg....
Desondanks durf ik er geld op te zetten dat Karaev het eind van de derde ronde niet gaat halen.
Volgens wiki:
Karaev 5 keer KO in 21 partijen. (25%)
Hari 6 keer KO in 82 partijen. (7%)
Bonjasky 3 keer KO in 87 partijen. (3%)
Zijn der geen andere underdogs komende zaterdag voor wie ik een lans kan breken? Errol Zimmerman misschien. Die man heeft dynamite in beide! handen. Ga ervan uit dat Remy favoriet is bij de bookies voor die partij. Maar ik verwacht vuurwerk van Errol.