MuscleMeat

Wie wint de k1 op 5 december ?

De laatste partij van Karaev was tegen Hesdy Gerges. En als je die partij hebt gezien, schat ik de kansen van Karaev tegen Hari echt 0,0%. Karaev lijkt gewoon niet vooruit te gaan in tegenstelling tot Hari, die sprongen maakt. Anyway filmpjes staan op youtube en anything can happen natuurlijk. ;)

De laatste partij van Karaev was tegen Hesdy Gerges. En als je die partij hebt gezien, schat ik de kansen van Karaev tegen Hari echt 0,0%. Karaev lijkt gewoon niet vooruit te gaan in tegenstelling tot Hari, die sprongen maakt. Anyway filmpjes staan op youtube en anything can happen natuurlijk. ;)

Heb die partij paar weken terug op TV gezien. Vandaar ook dat iedereen een walk-over verwacht voor Badr, iedereen refereert naar die partij van Karaev tegen Hesdy. Vergis je niet in Hesdy, die behoort zo langzamerhand ook gewoon tot de wereldtop, bleef dit jaar ook 3 rondes staan tegen Schilt.

Maar dan nog, ondanks dat flinke pak slaag dat hij krijgt, diep respect voor Karaev, die gewoon 3 rondes lang enorm incasseert. Dat zeg wel iets. Is echt geen gewenst scenario in een toernooi voor Badr of wie dan ook, je 3 rondes lang helemaal leeg trappen en stoten op een tegenstander. Wat ik maar wil zeggen is, Karaev is het kickboksen echt niet verleerd hoor, en hij kan incasseren, en ik hoop dat hij dat laat zien zaterdag as.

Feit blijft wel dat dat pak slaag eind oktober plaats vond, de vraag is, in hoeverre Karaev hersteld is. Als die niet meedoet zou Aerts invallen, zou ik ook geen moeite mee hebben.:D

Sinds wanneer kan Kareav incasseren? Ik zie die gast altijd keihard KO gaan. En ik verwacht ook niets anders zaterdag.

Sinds wanneer kan Kareav incasseren? Ik zie die gast altijd keihard KO gaan. En ik verwacht ook niets anders zaterdag.

Ah, een "kenner". Tijd voor een brilletje dan, geen idee wat jij ziet namelijk, want de laatste keer dat Karaev KO ging was in 2007. We zitten nu bijna in 2010. Karaev is niet vaker of minder KO gegaan dan Badr'tje. Tevens heeft Karaev onze Badr al 2x op zijn gat gekregen. Zoals voorgaande filmpjes laten zien.

Laatst bewerkt:
Thx, maar ik ben geen kenner. Ik kijk alleen wat er wordt vertoond op Eurosport en SBS6. Desondanks durf ik er geld op te zetten dat Karaev het eind van de derde ronde niet gaat halen.

Die eerste KO vind ik niet indrukwekkend. Hari krijgt een trap terwijl hij al op de grond zit en lijkt niet al te erg aangeslagen te zijn. Hij staat alleen te laat op.

Tweede filmpje gaat Karaev keihard KO. Zo'n mooie KO vergeet ik niet snel meer.

Daarnaast heb ik niet beweerd dat Hari niet neer kan gaan. Ik ken zelfs iemand die hem een aantal jaar geleden, toen Hari nog een standaard magere mocro was, in een partij KO heeft getrapt. In de tussentijd is Hari echter continue groter en beter geworden en zijn er nog maar weinig mensen in staat om hem partij te bieden.

Als ik denk aan iemand die kan incasseren dan denk ik aan Sefo of Mighty Mo. Gasten die 50 keer op hun kop worden geslagen en maar door blijven gaan. Niet iemand die na 1 stoot in dromenland ligt.

http://www.youtube.com/watch?v=qhxulLbe9zQ

Volgens wiki:
Karaev 5 keer KO in 21 partijen. (25%)
Hari 6 keer KO in 82 partijen. (7%)
Bonjasky 3 keer KO in 87 partijen. (3%)

Laatst bewerkt:
Hopelijk heb je gelijk Lenny, maar ik vrees dat het wel "a walk in the park" wordt voor Badr. Ruslan is m.i. niet zo gegroeid als badr.
Als Ruslan Badr verslaat zou dat wel mooi zijn, maar de volgende ronde is het wel leuk als Overeem en Badr tegen elkaar staan.

Let's have it!

21112009167.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Na dit filmpje te hebben gezien van een interview van Overheem over de K1 finale, en zeker nadat hem gevraagd word hoe hij in het algemeen denkt over de K1 en wat het voor hem betekent, hoop ik echt dat hij zo hard gaat vallen 5 december, om vervolgens terug te keren naar zen MMA om vervolgens even terug op aarde word gezet door Fedor.... wat een arrogante kwast zeg....

Ik gun het Jerome le Banner wel.

[Link niet meer beschikbaar]

Na dit filmpje te hebben gezien van een interview van Overheem over de K1 finale, en zeker nadat hem gevraagd word hoe hij in het algemeen denkt over de K1 en wat het voor hem betekent, hoop ik echt dat hij zo hard gaat vallen 5 december, om vervolgens terug te keren naar zen MMA om vervolgens even terug op aarde word gezet door Fedor.... wat een arrogante kwast zeg....

lol, monster overdreven. Hij zegt dat K1 bijzaak is voor hem, nou prima toch? Verder zegt ie dat hij van niemand in de K1 onder de indruk is, nou ook prima toch? Hij heeft toch al bewezen ook tegen de besten in de K1 te kunnen presteren?

Ik vind hem niet arrogant overkomen. Ik noem het eerder zelfverzekerd. Daarnaast geeft hij in het begin aan, dat hij het geweldig zou vinden om de wereldkampioen in K1 én MMA te zijn. Daarmee geeft hij toch aan dat K1 ook van goed niveau is, anders zou hij het niet eens willen.

Desondanks durf ik er geld op te zetten dat Karaev het eind van de derde ronde niet gaat halen.

Volgens wiki:
Karaev 5 keer KO in 21 partijen. (25%)
Hari 6 keer KO in 82 partijen. (7%)
Bonjasky 3 keer KO in 87 partijen. (3%)

Ja, vergeet je ff Karaev zijn amateurcarriere der bij te tellen, die bij badr wel voor een deel derbij is opgeteld.

Amateur career Karaev:
Total 169
Wins 160
By knockout 125
Losses 9
By knockout 0

Verder zou mijn nichtje van 4 jaar oud ook haar geld op Badr inzetten, dus daar hoef je niet ruig over te doen om Badr als favoriet aan te wijzen in dit gevecht. Dat snapt iedereen namelijk wel, dat Badr favoriet is. Die linkerhoek van Manhoef was genieten idd, zijn maar heel weinig mensen die zon stoot nemen. Dat was ook gelijk de laaste keer dat Karaev KO is gegaan, in 2007. Feit blijft echter dat Karaev echt wel wat in zijn mars heeft, hij heeft Badr al 2x op zijn gat gezet, en als iemand je op je gat zet in een partij, noem ik het al geen "walk-over' meer.

Trouwens, over incasseren gesproken, ging Badr vorig jaar niet op zijn gat zitten in de finale na een simpele Jab van Bonjasky? Of een partij eerder in diezelfde finale toen Badr op die Cross van Zimmerman liep en gestrekt ging? Juist ja. Hoe hard was die heerlijke linkerhoek van Overeem vorig jaar tegen Badr? Is een stukkie recenter dan de beelden Karaev - Manhoef.

Laatst bewerkt:
Zijn der geen andere underdogs komende zaterdag voor wie ik een lans kan breken? Errol Zimmerman misschien. Die man heeft dynamite in beide! handen. Ga ervan uit dat Remy favoriet is bij de bookies voor die partij. Maar ik verwacht vuurwerk van Errol.

Zoals ik al zei Lenny, ik doe niet ruig, ik pretendeer geen kenner te zijn. En ik beweer ook niet dat Hari goed kan incasseren. Ik zeg alleen dat wanneer ik denk aan Karaev dat ik denk aan iemand die een aantal keer prachtig (keihard) KO is gegaan. Ik denk dat hij niet veel van Hari kan incasseren en dat hij gewoon weer KO gaat. Maar goed, we gaan het zien zaterdag.

Zimmerman vind ik een geweldige vechter. Maar wel incosistent. Zoals hij (vorig jaar volgens mij) Feitosa eerst helemaal in puin slaat en dan de laatste ronde zo moe is dat hij nog bijna die partij weet te verliezen. Denk niet dat hij in staat is om 3 wedstrijden te winnen.

Zijn der geen andere underdogs komende zaterdag voor wie ik een lans kan breken? Errol Zimmerman misschien. Die man heeft dynamite in beide! handen. Ga ervan uit dat Remy favoriet is bij de bookies voor die partij. Maar ik verwacht vuurwerk van Errol.

ik vind zimmerman ook top maar sinds hij zwaarder is geworden is hij ook een stuk vetter geworden, conditioneel minder...wat dan aan badr opvalt is dat hij zwaarder wordt maar net zo droog als eerst....

komt het nou live op tv zaterdag of niet ???

Zaterdagavond op tv maa rniet live

op de site van sbs wel live om 9 uur in de morgen

20gcydv.png

ik neem aan dat dit hem is?

Zaterdag vanaf 23:40 naar SBS kijken dus :D

errol!!!!!!!

karaev en le banner hebben een slechte kin

Jongens jongens ..... wie de partij Hari - Overeem heeft gezien een half jaar geleden weet wie er dit jaar kampioen wordt :)
Overeem owned ze allemaal heel hard.

Terug
Naar boven