AndroidHealthClinic

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Phil

ik hoop echt dat Kai Green hem pakt, die kerel verdient het echt als je naar zijn filmpjes kijkt.

Power of the mind :D

denk phil

Phil , Jay nooit meer

phil/ kai green, zelf hoop ik kai green

Hoop op Kai Green, maar wordt waarschijnlijk Phil.

Kun je die shit gewoon kijken op mr Olympia.com ?

oke bedankt

ik denk dat phil hem weer gaat pakken

Ik heb er relatief weinig verstand van want ik volg de bodybuilding top amper. Maar van wat ik weet en zie zou ik zeggen Phil.
Waarom staat die Branch daar eigenlijk altijd? Die gast heeft een waardeloos fysiek imo.

phil gaat m pakken, hoop dat kai wel in de top 3 komt :)

Ik hoop Kai, maar ik denk eerder dat Phil hem pakt.

phil is aangekomen zeg

1 Phil
2 Kai
3 Branch
4 Dennis Wolf
5 Ben Pakulski
6 Evan Centopani
7 Victor Martinez
8 Dexter Jackson

wat een haat naar branch hier... lelijk fysiek? hij is groot, droog en in proporties, alle dingen die de meesten als "lelijk" benoemen is puur genetisch... branch is gewoon een super bodybuilder, die idd er niet aan komt tov phil/jay(in goede tijd) etc. maar goed

wat een haat naar branch hier... lelijk fysiek? hij is groot, droog en in proporties, alle dingen die de meesten als "lelijk" benoemen is puur genetisch... branch is gewoon een super bodybuilder, die idd er niet aan komt tov phil/jay(in goede tijd) etc. maar goed
ik snap dat ook niet zo slecht is hij toch niet
trainen die lui eigenlijk veel in off season? want ik kan me herrinere dat jay een keer zij dat hij off season niks verliest alleen aankomt, omdat die spieren zo ingebakken zijn bij hem ofzoiets

Terug
Naar boven