Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 phil
2 Kai
3 tony
4 jay
5 branch
6 wolf
7 ed nunn
8 Ben pakulski
9 Roely
10 Rockel.
phil, kerel blijft groeien. Misschien beetje vertekend beeld, maar kijk hoe hij de rest dwarft hahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=4mw5YioyS0Y&feature=related

Vraag me af of Roelly wel mee doet, nog steeds niet gekwalificeerd en het olympia weekend is over een anderhalve maand al
Wel gekwalificeerd zijn:
Beyeke, Lionel France
Centopani, Evan USA
Cutler, Jay USA
Greene, Kai USA
Heath, Phil USA
Jackson, Dexter USA
Jackson, Johnnie USA
Kefalianos, Michael Australia
Martinez, Victor Domincan Republic
McMillan, Cedric USA
Morel, Juan USA
Obaid, Essa UAE
Rockel, Ronny Germany
Warren, Branch USA
Wilmore, Bill USA
Wolf, Dennis Germany
))
Wat een lulverhaal.Misschien niet helemaal op zijn plek, maar zijn er dit jaar weer nieuwe middeltjes op de markt gekomen waardoor de top NOG groter lijkt te zijn dan een jaar eerder? Vooral de schouders lijken niet normaal meer zo groot. Valt gewoon op in bepaalde filmpjes van 2012 trainingen tegenover die van 2011.
Of wordt er nog steeds niet over gepraat en doet men zoals gewoonlijk alsof z'n neus bloed als het over ''steroids'' gaat?
Ontopic: Hopen dat roelly winklaar er nog wat van maakt. De rest boeit me niet zo heel veel. Het is hopen op ooit een mr. olympia die langer is dan 1,85m. Vanaf deze lengte komt een fysiek mijn inziens pas echt goed tot zijn recht. Klein en gespierd heb ik nooit mooi gevonden.
Wat een lulverhaal.
RC prime maakt iedereen nu nog helemaal af. Lulz onder de 1.85 niet mooi, kan je niet gewoon zeggen dat je manlets haat dan. Ohja Arnold was 6'2, en die was toch echt mr Olympia voor 7x.
Sinds wanneer is een eigen mening een lulverhaal?
Voor de duidelijkheid, het is mijn mening. In mijn oude gym liepen ook brede gasten rond van 1,75m. Leuk dat je dan breed bent, maar je bent nog steeds 1,75m en dat vind IK niet mooi en dat is heel iets anders dan haten.
Arnold is van vroegah en had een geweldig fysiek. Vertel mij iemand in de top 10 van nu die minstens arnolds lengte bereikt.