MuscleMeat

Wie wordt er Mr: Olympia 2012 ?

Tuurlijk trainen ze veel in off-season:roflol:

Velen gunnen Kai de titel, en zeer terecht.. Deze man heeft een toewijding aan z'n sport als geen ander.. Ik zal dan ook op het puntje van m'n stoel zitten als de top 3 bekend wordt gemaakt met hem daartussen!

1 phil
2 Kai
3 tony
4 jay
5 branch
6 wolf
7 ed nunn
8 Ben pakulski
9 Roely
10 Rockel.

shit hee , die armen van heat

Vraag me af of Roelly wel mee doet, nog steeds niet gekwalificeerd en het olympia weekend is over een anderhalve maand al

Wel gekwalificeerd zijn:

Beyeke, Lionel France
Centopani, Evan USA
Cutler, Jay USA
Greene, Kai USA
Heath, Phil USA
Jackson, Dexter USA
Jackson, Johnnie USA
Kefalianos, Michael Australia
Martinez, Victor Domincan Republic
McMillan, Cedric USA
Morel, Juan USA
Obaid, Essa UAE
Rockel, Ronny Germany
Warren, Branch USA
Wilmore, Bill USA
Wolf, Dennis Germany

))

Als die Kefalianos mee mag doen, vind ik dat Roelly er sowieso ook tussen moet staan

Ik hoop dat Kai Greene het word ik gun het hem zo, maar tog ziet het er uit dat jay cutler of phil heath het word :-s

Vraag me af of Roelly wel mee doet, nog steeds niet gekwalificeerd en het olympia weekend is over een anderhalve maand al

Wel gekwalificeerd zijn:

Beyeke, Lionel France
Centopani, Evan USA
Cutler, Jay USA
Greene, Kai USA
Heath, Phil USA
Jackson, Dexter USA
Jackson, Johnnie USA
Kefalianos, Michael Australia
Martinez, Victor Domincan Republic
McMillan, Cedric USA
Morel, Juan USA
Obaid, Essa UAE
Rockel, Ronny Germany
Warren, Branch USA
Wilmore, Bill USA
Wolf, Dennis Germany

))

Dit wordt echt een spannende Mr-O. Veel goede en mooie fysieken.

Pff, Phil is echt massive, denk dat het Phil of Kai word.

Cutler, green, en heath, bepalen de top 3, cutler is nog steeds de ambassadeur in bodybuildingland Amerika, let nou maar op

Wat zijn jullie bedenkingen over het nieuwe puntensysteem?
Lijkt me dat we veel minder massieve fysieken gaan tegenkomen als iedereen minstens een paar westrijden moet draaien.

Is ook ergens niet eerlijk dat de top 5 (?) zich sowieso kwalificeert en enkel de O kan doen..

Misschien niet helemaal op zijn plek, maar zijn er dit jaar weer nieuwe middeltjes op de markt gekomen waardoor de top NOG groter lijkt te zijn dan een jaar eerder? Vooral de schouders lijken niet normaal meer zo groot. Valt gewoon op in bepaalde filmpjes van 2012 trainingen tegenover die van 2011.

Of wordt er nog steeds niet over gepraat en doet men zoals gewoonlijk alsof z'n neus bloed als het over ''steroids'' gaat?

Ontopic: Hopen dat roelly winklaar er nog wat van maakt. De rest boeit me niet zo heel veel. Het is hopen op ooit een mr. olympia die langer is dan 1,85m. Vanaf deze lengte komt een fysiek mijn inziens pas echt goed tot zijn recht. Klein en gespierd heb ik nooit mooi gevonden.

Laatst bewerkt:
Misschien niet helemaal op zijn plek, maar zijn er dit jaar weer nieuwe middeltjes op de markt gekomen waardoor de top NOG groter lijkt te zijn dan een jaar eerder? Vooral de schouders lijken niet normaal meer zo groot. Valt gewoon op in bepaalde filmpjes van 2012 trainingen tegenover die van 2011.

Of wordt er nog steeds niet over gepraat en doet men zoals gewoonlijk alsof z'n neus bloed als het over ''steroids'' gaat?

Ontopic: Hopen dat roelly winklaar er nog wat van maakt. De rest boeit me niet zo heel veel. Het is hopen op ooit een mr. olympia die langer is dan 1,85m. Vanaf deze lengte komt een fysiek mijn inziens pas echt goed tot zijn recht. Klein en gespierd heb ik nooit mooi gevonden.
Wat een lulverhaal.
RC prime maakt iedereen nu nog helemaal af. Lulz onder de 1.85 niet mooi, kan je niet gewoon zeggen dat je manlets haat dan. Ohja Arnold was 6'2, en die was toch echt mr Olympia voor 7x.

Phil zou ik zeggen, hij wordt net als Ronnie. Nu die eenmaal Olympia heeft, gaat hij door.

Wat een lulverhaal.
RC prime maakt iedereen nu nog helemaal af. Lulz onder de 1.85 niet mooi, kan je niet gewoon zeggen dat je manlets haat dan. Ohja Arnold was 6'2, en die was toch echt mr Olympia voor 7x.

Sinds wanneer is een eigen mening een lulverhaal?
Voor de duidelijkheid, het is mijn mening. In mijn oude gym liepen ook brede gasten rond van 1,75m. Leuk dat je dan breed bent, maar je bent nog steeds 1,75m en dat vind IK niet mooi en dat is heel iets anders dan haten.

Arnold is van vroegah en had een geweldig fysiek. Vertel mij iemand in de top 10 van nu die minstens arnolds lengte bereikt.

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is een eigen mening een lulverhaal?
Voor de duidelijkheid, het is mijn mening. In mijn oude gym liepen ook brede gasten rond van 1,75m. Leuk dat je dan breed bent, maar je bent nog steeds 1,75m en dat vind IK niet mooi en dat is heel iets anders dan haten.

Arnold is van vroegah en had een geweldig fysiek. Vertel mij iemand in de top 10 van nu die minstens arnolds lengte bereikt.

Toney Freeman 6.2 (188cm) 7e plek Mr-O 2011 ..

arnold zat wel in een heel andere tijd veel minder betere concurrentie

Ronny Rockel en Jay zijn mijn fav.

Weet iemand of Frank McGrath dit jaar mee doet (/gaat mee doen)?

Terug
Naar boven