AndroidHealthClinic

wielrenner kuur winter

svenneken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
67kg
Ik ben 28jaar en wielrenner.Mijn grote probleem is dat ik kracht tekort kom in mijn benen.Elke winter kruip ik in de fitness om daar specifiek op te trainen maar het lukt mij precies niet om spieren sterker te maken.Daarom wil ik deze winter eens kuren en hopelijk met meer resultaat daarna.Ik wil dus iets waar ik wat vet van verlies en meer kracht en spiermassa krijg,het oog wil ook wat he.Als ik enkel kilo's gewicht bijkom is dat niet erg,de wedstrijden die ik rijdt zijn toch meestal op vlakke wegen of eens kort klimmetje op de kracht en als ik eens in de bergen ga is het om te trainen en speelt het niet zoveel rol.
Wat kan ik nu het beste nemen? Ik had gedacht aan Anavar.

anavar is jou vriend 6 weken 50 mg p/d of hoger dat moet je zelf maar even bekijken.

suc6

als je alleen in de winter traint op kracht, ben je dat in de zomer wel weer kwijt.
hoezo blijf je niet op kracht trainen hele jaar door?

als je alleen in de winter traint op kracht, ben je dat in de zomer wel weer kwijt.
hoezo blijf je niet op kracht trainen hele jaar door?

je kunt door het jaar heen op specifieke kracht trainen door bruggetjes of kleine klimmetjes te doen op 52-12/11 met en beentempo van 30-35 moet je trouwens in de winter ook doen omdat kracht uit krachttraining nog wel omgezet moet worden in specifieke kracht. Als je geen bruggen hebt of 52-12 is te groot kun je ook in je trainingen blokken rijen met een tandje te groot en emt lage hartslag

je kunt door het jaar heen op specifieke kracht trainen door bruggetjes of kleine klimmetjes te doen op 52-12/11 met en beentempo van 30-35 moet je trouwens in de winter ook doen omdat kracht uit krachttraining nog wel omgezet moet worden in specifieke kracht. Als je geen bruggen hebt of 52-12 is te groot kun je ook in je trainingen blokken rijen met een tandje te groot en emt lage hartslag

uhhh E=MC2 ???

Er was eerder een topic van een fietser, een ATB-er die volgens mij aan de bold en test zat. Allebei lage dosering. Welk topic was dit :???:

Tja, ik zou geen Anavar gebruiken
Bold is hier ideaal voor, 100 tot 150mg per week is ruim voldoende om te pieken met jou max. hematocriet waarden.

Normaal ga je niet boven de 51 gaan als je tenminste een normaal gehalte hebt vanuit nature.

Alles gaat veel lekkerder gaan, trust me

bold, testosteron, anavar, winstrol, primo. allemaal goed als fietser. 't zal je allemaal wat kracht geven.

Houthakker... supervos beheerst het wielerjargon 'natuurlijk' niet en
uit op deze wijze zijn onbegrip:).

Maar inderdaad, het is voor velen 'gewoonte' om de winter te gebruiken voor krachtsopbouw
omdat daar in het wedstrijdseizoen een stuk minder tijd/energie/hersteltijd voor is.

Verder vind ik dat TS best voor zijn eigen doelstellingen aan de AAS mag gaan,
maar ga dan geen wedstrijden rijden die niet voor dopinggebruikers zijn toegelaten:thumbdown:.

Houthakker... supervos beheerst het wielerjargon 'natuurlijk' niet en
uit op deze wijze zijn onbegrip

onbegrip is wel een wat beladen woord in deze context he :D snapte inderdaad niet waar hij het over had. Heb het inmiddels opgezocht :D

;) peace dan hehehhe

hoe moet je dan die 50mg op dagbasis verdelen ?heb vorig jaar 30mg ed genomen zonder resultaat( 4weken)

Is er niemand die gezegd heeft dat als hij aas gaat gebruiken dat hij zijn gezondheid voor niets gaat vernken? Als hij aan krachtsport doet in de winter slaagt hij er niet in om zijn benen sterker te krijgen. Maw hij weet niet hoe hij moet trainen en/of eten om sterker te worden. AAS gaan slechts een heel tijdelijk soelaas bieden. Hij zal alle gains verliezen.

Beetje te laat Sid.

Terug
Naar boven