Fitness Seller

wiet of alcohol

Peiling Peiling wat is ongezonder?

• joint

Stemmen: 24 22,0%
  • alcohol

Stemmen: 85 78,0%

• Totaal stemmers
    109
Er staat nergens 10 pakjes maar shoit. Kwam geloof ik van onderzoeker, alleen vind ik het niet meer.

Ken jij gebruikers die altijd puur rollen? Nee, de meesten rollen er om beetje toe te komen 50% of meer pure lichte of halfzware tabbak bij. Dan heb je dus de schadelijkheid van zowel de sigaret als van de wiet. en dit alles zonder sigaretten filter, je wilt niet weten hoe smerig dat is.

Er staat nergens 10 pakjes maar shoit. Kwam geloof ik van onderzoeker, alleen vind ik het niet meer.

Ken jij gebruikers die altijd puur rollen? Nee, de meesten rollen er 50% of meer pure lichte of halfzware tabbak bij. Dan heb je dus de schadelijkheid van zowel de sigaret als van de wiet. en dit alles zonder sigaretten filter, je wilt niet weten hoe smerig dat is.

Sorry, maar zelfs 1 pakje vind ik onzin hoor. Ik heb gelezen wat voor schadelijkheid in sigaret bevat, kan dus zeker niet geloven dat 1 jointje nog erger of minstens even erg is als 20 cigs.

Nou ja, ok, maar de discussie is of weed ongezonder is dan andere drugs die kennelijk niet verboden is. Met betere voorlichting kan je gebruikers wel aansporen om puur te doen. Ik snap echt niet waarom sommigen met tabak doen hoor. Ik heb het een paar keer gevraagd en ze komen niet verder dan onzinnige antwoorden. Dus ja, betere voorlichting should do the trick.

It is estimated that tobacco causes 40 percent of all hospital illnesses, while alcohol is involved in more than 50 percent of all visits to hospital emergency rooms. In light of these statistics, the authors of this study question why alcohol and tobacco are legal to use within current drug policies for Britain and the United States, while less harmful drugs like ecstasy and LSD are deemed illegal to use.

The bottom line: alcohol and tobacco are two of the most dangerous substances that you can expose yourself to on a regular basis. In terms of overall potential to cause harm, if used regularly, alcohol and tobacco belong in the same category as other recreational drugs like cocaine and heroin.

enough said

Beide zijn gewoon voor niets goed.

Ken jij gebruikers die altijd puur rollen?

Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik de doorsnee burger dom en goed gelovig vind. Anders had dit Europa niet vol gestaan met kerken.

Een feit is gewoon dat tabak gevoel en gedachten afslijpt en weed juist ontvankelijker maakt voor prikkelingen en ruimdenkender.

Onderzoeken zijn altijd gebaseerd op tabaksjoints en kunnen dus naar de prullenbak.

Bloedvaatvernauwing en bloedvaatverwijding tegelijk, vindt je het gek dat het dan zo slecht is. Is hetzelfde als een auto in z'n vrij zetten en vol het gas erop en 8000 touren laten draaien.

Bij het uitgaan een sigaretje in je hand voelt een stuk comfortabeler dan met niets in de hand.

Ga eens high van alleen de wiet uit, heb je het gevoel dat iedereen op je let.

Gecombineerd wordt je lichaam gek en heeft het z'n handen vol aan verwijdering van beide stoffen terwijl de vaten open en dicht worden getrokken. Resultaat: een slap lichaam dat niets wil wat jij doet. Dat noemen we stoned.

Laatst bewerkt:
Als ik rook ( één keer per week ofzo) is het altijd puur. Tabak is smerig.

@Big-T: een lichte dosis alcohol is misschien beter voor hart en bloedvaten, maar het blijft nog altijd slecht voor je lever. In Frankrijk zijn er minder sterfte gevallen door hart en bloedvaten als elders, maar veel meer leveraandoeningen.

Ben wel van mening dat cannabis onderschat wordt. Er zijn meerdere harddrugs die inderdaad minder schadelijk zijn

Terug
Naar boven