Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom uit Venlo neem aan dat dat toch genoeg moet zeggen.Alcohol is ook een drug, waarom ben je niet consequent ?
Je zou alles met mate doen en zo is weed niet schadelijk. Als je elke dag smoort, dan vraag je er wel om natuurlijk. Zeg eens, waarom zo de grote haat jegens drugs ? Er moet wel iets gebeurds zijn dat je zo nauw bij het hart ligt.
Onder andere, maar ook het gevaar dat het vormt hoe snel kinderen er mee in aanraking komen.Je hebt niet gezegd waarom je er last aan hebt...
Is het om de overlast ?
Alcohol brengt een ander milieu met zich mee. Iemand die eens in de maand uit gaat en zich bezat heb ik geen moeite mee gezien café's niet noodzakelijk een negatieve invloed zijn op hun omgeving.Maar hoe komt het dat je niet zo hard tegenover alcohol staat en wel tegen andere soorten drugs ? Al je contra-argumenten gelden natuurlijk ook voor die eerste drug en zelfs in een veel groter mate.
Alcohol brengt een ander milieu met zich mee. Iemand die eens in de maand uit gaat en zich bezat heb ik geen moeite mee gezien café's niet noodzakelijk een negatieve invloed zijn op hun omgeving.
Mensen welke dag in da uit aan het bier of andere drank zitten denk ik precies hetzelfde over.
Alcohol brengt een ander milieu met zich mee. Iemand die eens in de maand uit gaat en zich bezat heb ik geen moeite mee gezien café's niet noodzakelijk een negatieve invloed zijn op hun omgeving.
Mensen welke dag in da uit aan het bier of andere drank zitten denk ik precies hetzelfde over.
Ik begin te geloven dat degenen die er zo ertegen zijn, het juist zo goed als niks ervan weten.Jongen ik weet er voldoende van, heb genoeg mensen er aan zien onderdoor gaan in mijn directe omgeving.Welke problemen heb je dan met mensen die een paar keer per jaar jointjes smoren op de strand, bos, huiskamer,...of anders gezegd, je niet lastigvallen.
Tuurlijk heb je altijd kloothommels zitten in elk groep, maar dat neem je er gewoon erbij. Jij zet de nadruk erg hard op alle drugs, behalve alcohol, wat ik gewoon raar vind. Zo'n grote haat tegenover een jointje snap ik dus niet, laat staan andere empathogene middelen zoals paddo's, cacti, lsd....
Die zijn zo onschuldig dat je echt totaal niet voor rede vatbaar moet zijn om er zo hardnekkig 'ertegen' te zijn, gewoon omdat het onder de 'drugswet' valt.
Ik snap de haat dus echt niet héIk begin te geloven dat degenen die er zo ertegen zijn, het juist zo goed als niks ervan weten.
Jongen ik weet er voldoende van, heb genoeg mensen er aan zien onderdoor gaan in mijn directe omgeving.
Jongen ik weet er voldoende van, heb genoeg mensen er aan zien onderdoor gaan in mijn directe omgeving.
Alles kan ook een verslaving worden. Alleen het ene is een gezonde verslaving en het andere een ongezonde. Wiet is een zeer ongezonde gewoonte/verslaving. 1 joint is even schadelijk als 1 pakje sigaretten (sommigen geloven zelfs erger). Terwijl 1 glas alcoholhoudende drank per dag de gezondheid bevorderd. Alcohol is een giftige stof, maar alleen boven een bepaalde dosis schadelijk. Wiet is aan elke dosis schadelijk.Maar wiet op zich verslavend? Zo kan je natuurlijk stellen dat zowat alles verslavend is als het een gewoonte wordt. Toch wel een nuance dat veel uitmaakt. Alcohol is wel verslavend op zich en zelfs niet eens een klein maatschappelijk probleem in die zin dat je het kan negeren.
Ze hebben wiet ook voor een reden geklasseerd als soft-drug en alcohol als harddrug, niet dat dat altijd even logisch is, maar in dit geval lijkt het me gewoon juist.
Vanuit bodybuilding perspectief is dat niet geheel waar.
Als duursporter zou ik alcohol ook verkiezen boven wiet omdat die cals er toch zo weer worden afgebrand en spiermassa verlies op zo'n frame nauwelijks te merken valt. En het allerbelangrijkste, je ontziet je longen.
Maar als bodybuilder is je massa je lief en je vetpercentage eveneens. 1 bier zit al 120 lege cals in, vetraagd stofwisseling, vitamine/mineralen/water ontrekking, verlaagde testosteron etc.
Maar goed, ik smoke zeker niet elk weekend maar àls ik het dan wel doe, nicotine vrij en die wiet die over m'n longen gaat neem ik voor lief.
10 bier of 1 joint. 10 bier natuurlijk.
1000x zo katabool. Wie is de volgende dag verrot van een 1 joint?
Alles kan ook een verslaving worden. Alleen het ene is een gezonde verslaving en het andere een ongezonde. Wiet is een zeer ongezonde gewoonte/verslaving. 1 joint is even schadelijk als 1 pakje sigaretten (sommigen geloven zelfs erger). Terwijl 1 glas alcoholhoudende drank per dag de gezondheid bevorderd. Alcohol is een giftige stof, maar alleen boven een bepaalde dosis schadelijk. Wiet is aan elke dosis schadelijk.
Alcohol is helemaal GEEN harddrug. Alcohol is uberhaupt geen drug IMO. Het is een stofje met toxische eigenschappen dat in beperkte dosis onschadelijk is en niet leidt tot verslaving. Natuurlijk verandert dat in hoge dosis. Maar hetzelfde geldt voor alle andere voeding (waar imo ook alcohol onder valt): als jij per dag 10 pannen spek en 50 eieren gaat eten zal je ook niet lang gezond blijven.
De conclusie blijft dus: wiet één van de schadelijkste drugs, en dus onterecht geklasseerd als soft-drug. Er zijn namelijk genoeg zogenaamde harddrugs die minder schadelijk kunnen zijn dan wiet. Vraag maar aan Marky...