Fitness Seller

Wij zien er volledig verschillend uit

• Topic Starter Topic Starter
@BjornG

Tuurlijk stel ik me nog vragen na 7 jaar trainen!! Stel jij je geen vragen meer na al jouw jaren afzien in de fitness? Ben jij 100% tevreden met hoe je er uitziet?? Al wie traint/aan bodybuilding doet is nooit 100% tevreden met hoe hij er uitziet. De ene stelt zich net wat meer vragen dan de andere. En degene die zich wat meer vragen stelt, is nu misschien toevallig diegene die het minst snel vooruit gaat.

Whatever, vragen staat vrij. Ik ben blij van zo nu en dan wat intelligente antwoorden te kijgen, zoals deze van Robjee, ButchMcDick, haai, ...

Ook al ben ik op een gegeven moment 100% tevreden van hoe ik er uitzie, 3 dagen later stel ik me een nieuwe vraag, een nieuw doel, wat ik wil bereiken welk tiende van een procentje ik er opnieuw beter/sterker wil uitzien.. Thought this was it all about???!!

Je kunt je beter bezighouden met dat je na 7 jaar trainen maar 79kg weegt als je beter je best had gedaan outbufte je die vriend keihard

Na 7 jaar kan je echt geen 79kg wegen... >_< of je moet op 6% VP staan nu

Niet iedereen heeft van die super genen als jou. Want jij bent al héél breed gebouwd he. :rolleyes:

En tja, jij bent mesomorph. Dat is dan weer jou voordeel.. :o

Wat een bullshit man. iedereen kan binnen 2 jaar dat makkelijk bereiken. ben zelf stuk groter als OP na 2 jaar eb ben dikke ecto

Ik ben blijkbaar ook meso (faal test dus)

Ik ben blijkbaar ook meso (faal test dus)

Tja, volgens mij kan iedereen zelf wel ongeveer een oordeel maken wat ie is aan de hand van die gegevens.

Ben zelf meer een endo, alhoewel mensen me net ecto noemden? Denk dat dat komt omdat ik veel vet verloren ben, maar niet zonder inspanning.

Ben mesomorph/endo, kan makkelijk vet opslagen :(

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:04 ----------

Dus moet echt op me voeding letten

Hetzelfde aantal kg aan spieren betekent niet dat het overal ook evenredig verdeeld is. Waar de een meer schouders kan hebben zit het bij de ander op de armen. Ook kan een slanke taille je v-vorm accentueren en zo breder overkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja oké, ik weeg amper 79 kg. Als je weet dat ik gestart ben met een gewicht van 57 kg, vind ik dat ik dat zo slecht nog niet gedaan heb. Ik kon misschien wat meer gebulkt hebben in de winter, maar ik ben ook nog een duursporter, dus ik moet/mag gewoon geen 90 kg wegen. Geef mij een 80/85 kilo droge spiermassa en ik ben tevreden.
Ik woog trouwens al eens 84 kilo vorige winter, maar droogtrainen en vermageren hoort nou eenmaal bij de zomer!

---------- Post added 11 May 2012 at 23:24 ----------

En oja, ' beter je best gedaan had ' tjah, misschien heb je daar wel gelijk in. Maar heb het laatste jaar een sleutelbeenbreuk gehad, jaren ervoor eens een deftige spierscheur wat ook 4maanden stilstand opleverde, ...
Hoef me hier trouwens nergens te verantwoorden, ik stel me gewoon een vraag, en wil hierop een antwoord. No smartass comments, thanks

Beste BB'ers

Een kennis en ik hebben hetzelfde gewicht en zijn even groot. ( Ik sta misschien wel een tweetal procentjes droger ) Maar anders hebben we identiek hetzelfde gewicht en grootte.

Nu komt mijn vraag, mijn collega ziet er gewoon vééééééééél breder uit. Hoe komt dit??!! We trainen allebei ongeveer even lang ( 7tal jaar ), hij heeft weliswaar meer macht. Zijn zijn spieren dan boller enkel en alleen omdat hij meer kracht heeft? Hoe zit dit in mekaar? En wat moet ik doen om mijn spieren dan boller te maken?
Of heeft dit enkel en alleen met aanleg te maken. Zeer goed ken ik hem niet, dus kan het ook heel goed zijn dat hij ooit eens een kuurtje gedaan heeft. Ik heb dit echter nog nooit gedaan en ben dit ook niet van plan!

Ik doe echter wel veel meer cardio dan hij. Daar ik ook een vrij actieve fietser/loper ben.

Alvast bedankt!

Mvg

Voldr
Andere verdeling van de droge massa als je vetpercentage bijna identiek is. En beter getrainde spieren, meer rondere vorm door genetische aanleg...

Misschien heb jij ook grotere gewrichten en dikkere /dichtere botten, meer gewicht in vocht/organen etc.

Je zal gewoon meer toegewijd moeten gaan eten en trainen. Zeker als je genen minder zijn. Helaas is niet iedereen gelijk bedeeld en dat is natuurlijk in BB meteen duidelijk als je gaat vergelijken met anderen.

IMO is dit tijdverspilling en zou je dit helemaal niet moeten doen.

of ben is hij later benen beginnen te trainen;). Maar het verschil zal voornamenlijk in de genen/lichaamsbouw zitten:rolleyes: en ik denk dat je vet% meer zal verschillen dan je denkt:o

Dat kan er mee te maken hebben dat je trainingspartner een wat gunstigere verdeling van spiervezeltype 2 heeft.

Terug
Naar boven