Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar toch vraag ik me waarom deze Zionist niet gewoon naar bezet Palestina oprot.
Nederland is ook veel geld kwijt aan donaties aan dat ingenomen Palestina waar torenhoge afromingen heengaan en waar dankzij ons wapens worden gerealiseerd.
Israel neemt net zoveel ruimte in beslag als die gebrainwashde Moslims.

Tis nu de kans voor sommige figuren om de marokkanen keihard door de slijk te halen, zo lijkt het.
Wat een heisa de laatste dagen. Ik zou echt niet in hun schoenen willen staan :s

In het vliegtuig word al geleerd, stem op wouter bos, hij jou geven uitkering![]()
So focking true

.

Fijn dat je je mening ook zo duidelijk onderbouwt.
Ik dacht ook net, als die man ooit de politiek beu is kan hij nog altijd verder als cabaretier. Hij heeft er iig de sarcastische humor en het uiterlijk voor. Ben er trouwens zeker van dat hij volle zalen zou trekkenNet een caberetier, zelfs Hadjememaar had meer inhoud. Alleen maar beledigen, die man mist iedere vorm van fatsoen en draagt in ieder geval niet bij aan het verbeteren van Nederland.

De man zegt gewoon waar het op staat.Net een caberetier, zelfs Hadjememaar had meer inhoud. Alleen maar beledigen, die man mist iedere vorm van fatsoen en draagt in ieder geval niet bij aan het verbeteren van Nederland.
De man zegt gewoon waar het op staat.
Maar ik snap dat dit je niet aanstaat als linkse activist.