AndroidHealthClinic

Wilders: Ik word de nieuwe Minister President van Nederland

waarom quote je me dan? altijd dezelfde reacties met jou :roflol: je weet gewoon niks te zeggen.

wat ik zeg klopt gewoon, in islamitische landen mag je als 80 jarige gewoon trouwen met een 10 jarige. pedo heaven daar.

Het grappige was dat je de toon van Cyan zijn post niet begreep, maar goed maakt ook allemaal niet uit.

Alsof jouw reacties elke keer baanbrekend zijn :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
je wilt info van een insider?:D

Tja, waar moet ik begginen????

Oh, ik weet al:rolleyes:

Dat er veel marokkanen zijn die het slechte pad opgaan, heeft helemaal niks met radicaliseren van de jongeren te maken.

integendeel: het zijn juist de ouderen die radicaliseren, maar van dat soort mensen heb je totaal geen last van.
Die oudjes zijn tevreden met 900 euro per maand en het enige wat ze doen is naar de moskee gaan. Als je als een nederlander op straat een van dat soort mensen groet, dan groet hij je gewoon terug.
kort samengevat: de oude marokaanse moslims doen geen vlieg kwaad.

De jongeren die zorgen juist voor alle problemen.
Ze gaan niet naar de moskee, bidden niet, en doen veel dingen wat god verboden heeft (genoeg voorbeelden:()

2 Volkome verchillende mensen dus.

En nu mijn vraag aan gorill0r, van welke soort heb je nou het meest last van? :rolleyes:

Probleemjeugd natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat we radicalisering maar gewoon zijn gang moeten laten gaan.

En nogmaals. Jouw ervaringen zijn niet relevant vergeleken met feiten.

Het verband tussen de islam en wat de 'probleemjeugd' doet, is een verzinsel van Wilders.

Nou dan, dan is het toch juist beter dat de jeugd wat vaker naar de moskee gaat.(radicaliseeren vind ik wat overdreven) Dan heb je automatisch veel minder last van ze.
probleemjeugd naar de moskee= lieve marokkanen:D

Maar dat neemt niet weg dat we radicalisering maar gewoon zijn gang moeten laten gaan.

wat versta jij onder radicaliseren eigenlijk?

En nogmaals. Jouw ervaringen zijn niet relevant vergeleken met feiten.

feiten? mijn ervaringen zijn feiten, en dat kan je niet van geertje zeggen:rolleyes:

Jij vind dus dat wat een lul van een wilders zegt (die trouwens nooit buitenkomt, en aleen praat over vooroordelen) belangerijker dan wat ik en de medemens meemaken.

Nou dan, dan is het toch juist beter dat de jeugd wat vaker naar de moskee gaat.(radicaliseeren vind ik wat overdreven) Dan heb je automatisch veel minder last van ze.
probleemjeugd naar de moskee= lieve marokkanen:D

wat versta jij onder radicaliseren eigenlijk?

Iedereen die streng volgens de koran leeft werkt integratie tegen. Onvoorkomelijk. Vrouwen geen hand schudden, haat tegen homo's en joden enz.

feiten? mijn ervaringen zijn feiten, en dat kan je niet van geertje zeggen:rolleyes:

Jij vind dus dat wat een lul van een wilders zegt (die trouwens nooit buitenkomt, en aleen praat over vooroordelen) belangerijker dan wat ik en de medemens meemaken.

Feiten zijn statistieken. Waar onderzoek naar gedaan is op grote schaal.

Iedereen die streng volgens de koran leeft werkt integratie tegen. Onvoorkomelijk. Vrouwen geen hand schudden, haat tegen homo's en joden enz.

Ze hoeven toch niet streng volgens de koran te leven? Als ze maar wat normen een waarden leren en toepassen.

Haat tegen homo's en vrouwen als minderen zien... ik heb jou nog nooit horen klagen over de SGP.
Over haat tegen de Joden; de hele achterban van de PvV haat Moslims, dat vind je dan niet erg?

Ze hoeven toch niet streng volgens de koran te leven? Als ze maar wat normen een waarden leren en toepassen.

Haat tegen homo's en vrouwen als minderen zien... ik heb jou nog nooit horen klagen over de SGP.
Over haat tegen de Joden; de hele achterban van de PvV haat Moslims, dat vind je dan niet erg?

:roflol:

Lach maar, het is de zelfde vergelijking.

Jullie mogen Moslims wel haten, maar als radicale moslims Joden haten, dan mag dat niet??

Nogal krom.

Als je mij een beetje kent weet je dat ik atheïst ben en dus ook kots op de SGP.

Ik heb de PVV nog nooit openlijk horen zeggen dat ze moslims haten. Dat mogen ze niet eens want dan zouden ze in strijd zijn met de wet. In tegenstelling tot het islamitisch geloof waarbij het wel normaal is om een bevolkingsgroep te haten. Gek genoeg word dit ook getolereerd omdat het onder "geloof" valt. Wat een onzin.

Als je mij een beetje kent weet je dat ik atheïst ben en dus ook kots op de SGP.

Mooi.

Ik heb de PVV nog nooit openlijk horen zeggen dat ze moslims haten. Dat mogen ze niet eens want dan zouden ze in strijd zijn met de wet. In tegenstelling tot het islamitisch geloof waarbij het wel normaal is om een bevolkingsgroep te haten. Gek genoeg word dit ook getolereerd omdat het onder "geloof" valt. Wat een onzin.

Ik had het over de achterban he. Vaak genoeg lees ik dingen als 'K*tvolk bla bla', dan lijkt het me duidelijk.

Verder, als Wilders nog het Christendom en andere religies zou aanvallen, had ik misschien nog gedacht dat het daar om te doen is. Maar zoals hij het nu speelt is het vrij duidelijk dat hij de Islam, terreur, en andere 'enge' termen gebruikt om het volk angst aan te jagen. De Islam gebruikt hij als middel, terwijl zijn doel is om allochtonen weg te pesten, of het liefst uit te zetten als hij daarover ging.

Lach maar, het is de zelfde vergelijking.

Jullie mogen Moslims wel haten, maar als radicale moslims Joden haten, dan mag dat niet??

Nogal krom.

Lekker generaliserend bezig. :roflol:

Want natuurlijk haat de 'hele' achterban van Wilders moslims, en zijn er geen uitzonderingen enzo.

Oke, het overgroote gedeelte dan?

Jullie generaliseren natuurlijk niet... :rolleyes:

Terug
Naar boven