Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilders heeft een boek gelezen: Hoe verkoop ik mijzelf. Figuren als Hitler en Fortuyn ( zonder een vergelijking te trekken) speelden in op angst, angst van het volk op slechtere leefomstandigheden. Zij gaven een plaatje aan deze angst, vormden een lijst om het schilderij. Wat Wilders doet is zichzelf verkopen door op jouw emoties in te spelen. Het is gewoon een traditioneel trucje, achterhaald zelfs, om mensen over te halen.
Bange, machteloze mensen hebben zo'n figuur nodig. Zij scharen zich achter deze sterke persoonlijkheid zonder ook maar te kijken wat deze inhoudelijk te bieden heeft. Elk woord is geniaal, alsof nog nooit iemand het zo gezegd heeft
Mensen die bang zijn voor verandering, conservatief zijn in hun denken. Zij zullen stemmen op hun surrealistische super persoon. Wilders zal wel even met de vuist op tafel slaan en alles veranderen. Zo wordt er gedacht door jullie.
Uiteindelijk zijn het mooie praatjes die niet verwerkelijkt kunnen worden.
Wilders is je moeder niet. Je kan niet tegen hem aan kruipen omdat je bang bent dat moslims hier gaan heersen. Bekijk de wereld eens positief en doe niet net alsof je in een 2ehands land woont onder erbarmelijke toestanden.
De wereld is hard, Nederland is chill.
Je bent voor veel dingen angstig he knul?
Maar amusant, ik vind juist dat jij overkomt als een met de wind mee vliegend schaapje van Wilders en nationalistische gevoelens waar je niet eens echt iets van weet, je weet geen fl**ker van je eigen natie, dat heb je in ieder geval in de afgelopen jaren hier keer op keer laten blijken. Je kent geen ideologische twijfels, je bent selectief kritisch, typische elementen van slecht geïnformeerde zure kleinburgers die niet helemaal tevreden zijn met hun oppervlakkig leventje.
Ik probeer zoveel mogelijk de zaken objectief/neutraal te bekijken, vermoedelijk verlies ik hierdoor een echte voorkeur voor een bepaalde ideologie en dat vind ik wel prima, ik sta liever aan de zijlijn de boel te observeren in de hoop meer te begrijpen van alle gekte dat er om ons heen gebeurd dan dat ik nu mee wil gaan met een bepaalde stroming. Vind ik persoonlijk ook veel interessanter, ik zeg niet dat ik hierdoor beter ben dan jij of aanhangers van een bepaalde ideologie in het geheel maar ik schat me zelf wel wijs genoeg in om in te zien dat jij over te veel dingen een mening zonder dat je er ook maar echt iets van af weet, maar ook dat is zoals ik al zei typerend voor zure en mentaal luie ventjes als jij.
t*ring, zit ik weer op m'n broekspijp te pissen.
Europa islamiseert trouwens in haar geheel, niet alleen in Nederland. Hoewel Nederland volgens mij wel één van de koplopers is. Het is niet toevallig dat in landen waar een uiterst grote vrijheid en een zeer grote tolerantie heerst, en waar politici links en christelijk zijn, de islam het sterkst kan groeien. De moslims (en dan heb ik het met name over de leiders, die vaak het meest extreem denken) zijn inderdaad stukje bij beetje Europa aan het veroveren. Dat is absoluut geen idee van "de bange blanke man", maar een keihard feit dat met statistieken te staven valt. Het is ook helemaal niet zeker dat de islam in bepaalde steden nooit de overhand zal krijgen trouwens. Bepaalde profs voorspellen zelfs dat dit sowieso zal gebeuren. Dat zij een politieke partij oprichten is ook helemaal niet uit te sluiten. En dat is wel degelijk nefast, want terwijl Europa eindelijk aan het seculariseren was, gaan we nu 1000 jaar terug in de tijd door religies als de islam met open armen te ontvangen en te bedienen.
Men kan inderdaad Wilders voor veel van zijn acties terecht veroordelen, maar totaal negeren wat zijn boodschap is, dat zou een enorme blunder zijn waar onze kinderen de gevolgen van zullen dragen.
Dat het gebeurt is zeker als het door gaat zoals nu inderdaad. De kans dat ze met een politieke partij de meerderheid halen wil ik niet meemaken en waarschijnlijk ben ik voor die tijd al weg uit Nederland.
Maar ik sterf nog liever dan dat ik bevelen van een moslim opvolg.

", maar een keihard feit dat met statistieken te staven valt.
De islamisering is een hoax van ongekende omvang. Misbruikt door politici die bij gebrek aan argumenten maar een nieuwe vijand verzonnen hebben.
Leipe radicalen die zaken eisen maken nog geen islamiserend Europa. Rellend straattuig evenmin, dat tuig valt niet eens moslims te noemen.
opvallend hoe ik een topicban krijg als ik zeg dat verregaande democratie zuigt en ahnuldfan rustig familieleden van politici de dood toe kan wensen zonder dat er een slecht woord van wordt gerept... lijkt me een stuk erger dan tegen de dictatuur van het volk zijn.
verregaande macht bij het volk leggen, dit legt het bestuur plat. het volk moet macht hebben in een land, maar zonder enige vorm van kleiner autonoom bestuur, dat wel regelmatig geëvalueerd kan worden kan er imo geen effectieve en rechtvaardige besluitvorming plaats vinden.verregaande democratie zuigt ?
Logisch, spot nooit met de democratie van onze landen.
verregaande macht bij het volk leggen, dit legt het bestuur plat. het volk moet macht hebben in een land, maar zonder enige vorm van kleiner autonoom bestuur, dat wel regelmatig geëvalueerd kan worden kan er imo geen effectieve en rechtvaardige besluitvorming plaats vinden.
de vraag is of de meerderheid dit zo ziet, statistisch gezien zijn wilders stemmers oververtegenwoordigd op dbb, dus dbb kun je bij deze kwestie imo al niet zien als goede afspiegeling van de maatschappij, het feit dat wilders ook maar 9 zetels heeft en het cda meer dan het dubbele geeft ook wel aan dat wilders' z'n steun toch wel meevalt. in onze democratie regeren de partijen die samen de meerderheid van de kiezers achter zich hebben, dus de uitspraak van wilders dat zij het volk niet vertegenwoordigen berust imo dan ook nergens op.Ben ik het ook mee eens.
Maar als het meerendeel van nederland de islam als een groot gevaar ziet vind ik dat minister hier iets aan moet doen, en niet alleen op dit gebied maar ook op meedere.
Je spreekt de cijfers tegen eric. En de cijfers niet alleen. Je kan overal de gevolgen van islamisering zien met je eigen ogen, je moet het alleen wel willen zien. Dat moet als atheïst toch niet zo moeilijk op te merken zijn. Nu wil ik best tolerant zijn en al wat je maar wil, maar er worden grenzen overschreden, en dan zeg ik: tot hier en niet verder. De islamisering heeft nu dat punt bereikt.De islamisering is een hoax van ongekende omvang. Misbruikt door politici die bij gebrek aan argumenten maar een nieuwe vijand verzonnen hebben.
Leipe radicalen die zaken eisen maken nog geen islamiserend Europa. Rellend straattuig evenmin, dat tuig valt niet eens moslims te noemen.