- Waardering
- 3.208
Ik dacht aan deze animation toen ik het las

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht aan deze animation toen ik het las

Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.
En mogen ze zelf ook snel sterven !
Wilders for president.
Ik zie het nieuwe Nederland onder Wilders al voor me. Linkse honden worden verkracht of vermoord. Alle allochtonen worden gezellig umgesiedeld en alleen voor de rechtschapen Arisch aandoende Hollander is er nog plek in dit landje. Je toont in ieder geval je niveau wel en dan het nog vreemd vinden dat een gedeelte van de Wildersaanhangers wordt weggezet als doorgeslagen xenofoben.En dit zou dan Nederland van de ondergang moeten reddenIk zie het nieuwe Nederland onder Wilders al voor me. Linkse honden worden verkracht of vermoord. Alle allochtonen worden gezellig umgesiedeld en alleen voor de rechtschapen Arisch aandoende Hollander is er nog plek in dit landje. Je toont in ieder geval je niveau wel en dan het nog vreemd vinden dat een gedeelte van de Wildersaanhangers wordt weggezet als doorgeslagen xenofoben.
En dit zou dan Nederland van de ondergang moeten reddenIk zie het nieuwe Nederland onder Wilders al voor me. Linkse honden worden verkracht of vermoord. Alle allochtonen worden gezellig umgesiedeld en alleen voor de rechtschapen Arisch aandoende Hollander is er nog plek in dit landje. Je toont in ieder geval je niveau wel en dan het nog vreemd vinden dat een gedeelte van de Wildersaanhangers wordt weggezet als doorgeslagen xenofoben.
Voor een volle 100 procent komt het goed als wilders aan de macht komt.Dit voorkomt een nederlands-islamitisch land.Linkse honden vermoord en verkracht ?
Hoe komt je erop, wilders is geen hitler die alle andersdenkenden dood wilt hebben, wilders word vaker beschuldigd van dingen die juist de allochtonen elke dag weer uitvoeren.
Daarbij heeft die post niks met mijn niveau te maken maar met jou extreemlinkse ideeen om de islamitische wereld hierheen te halen, want je trekt je vast elke avond af op de meiden van halal.
Wildersaanhangers worden weggezet indd....maar het worden er zoveel dat het niet meer kan.Het is iets van hij wilt onze plannen stoppen.Ik zie die linkse ratten alweer lachen toen pim aan z´n eind kwam.maar dit keer komen ze er niet makkelijk vanaf.
Pim vergelijken met Geert.
Jij laat duidelijk je gevoel de overhand spelen, waardoor een realistische en objectieve mening/oplossing nogal moeilijk wordt.
Daarbij heeft die post niks met mijn niveau te maken maar met jou extreemlinkse ideeen om de islamitische wereld hierheen te halen, want je trekt je vast elke avond af op de meiden van halal.
Je zou net zoals Wilders als caberetier aan de slag moeten gaan.Wildersaanhangers worden weggezet indd....maar het worden er zoveel dat het niet meer kan.Het is iets van hij wilt onze plannen stoppen.Ik zie die linkse ratten alweer lachen toen pim aan z´n eind kwam.maar dit keer komen ze er niet makkelijk vanaf.
You will get assraped boy!Velen vergelijk hem met hitler, dus een realitische mening is nogal moeilijk he.
Topniveau wederomJe zou net zoals Wilders als caberetier aan de slag moeten gaan.
Wacht maar af, een moslimspartij haalt de PVV nog wel in qua zetelsYou will get assraped boy!
Dat zou jij maar al te graag zien he, PVV krijgt meer stemmen dan jij denkt.
Allemachtig Arnoldfan, wat een stripfiguur ben je toch ook![]()
Het zal me aan de reet roesten eerlijk gezegd, het zal niet lang duren voordat de PVV een marginale partij geworden is. Wilders heeft zijn hand al overspeeld met het broddelwerk genaamd Fitna en na die tirade in de Tweede Kamer zal hij gestaag aanhang verliezen.
Jah jou opmerkingen kennen we onderhand wel, een mening kan je niet geven alleen simpele korte zinnetjes om iemand te beledigen.
Ik kan prima mijn mening geven maar wat jou betreft is het voornamelijk pissen tegen een angstige wind van onnozelheid in.