AndroidHealthClinic

Wilders dient motie van wantrouwen in. Kabinet 'verkwanselt' Nederland

Ik had nooit verwacht dat ik nog blij kon zijn om als iemand dood ging, maar deze mensen....wat die op hun geweten hebben is bijna niet in woorden te beschrijven.een dood is nog niet genoeg voor ze.

Als een allochtoon een moord pleegt is dit strafbaar, maar als je verantwoordelijk bent voor al die moordenaars krijg je geen straf, sterker nog.Je hebt macht...word aangezien voor een held en krijgt een loon wat de hele buurt slootervaart nog niet verdient.

Die vieze vuile laffe linkse honden doen er niks op uit, wat er ook gebeurd, ik hoop en dat hoop ik echt....dat eens familieleden van linkse kamerleden verkracht/vermoord en bedreigd worden voor die focking neus van hunzelf door een allochtoon.

En mogen ze zelf ook snel sterven !

Wilders for president.

En dit zou dan Nederland van de ondergang moeten redden :roflol: Ik zie het nieuwe Nederland onder Wilders al voor me. Linkse honden worden verkracht of vermoord. Alle allochtonen worden gezellig umgesiedeld en alleen voor de rechtschapen Arisch aandoende Hollander is er nog plek in dit landje. Je toont in ieder geval je niveau wel en dan het nog vreemd vinden dat een gedeelte van de Wildersaanhangers wordt weggezet als doorgeslagen xenofoben.

Slotervaart is dan ook niet 1 van de rijkste wijken

En dit zou dan Nederland van de ondergang moeten redden :roflol: Ik zie het nieuwe Nederland onder Wilders al voor me. Linkse honden worden verkracht of vermoord. Alle allochtonen worden gezellig umgesiedeld en alleen voor de rechtschapen Arisch aandoende Hollander is er nog plek in dit landje. Je toont in ieder geval je niveau wel en dan het nog vreemd vinden dat een gedeelte van de Wildersaanhangers wordt weggezet als doorgeslagen xenofoben.

100% agree.

Voor een volle 100 procent komt het goed als wilders aan de macht komt.Dit voorkomt een nederlands-islamitisch land.Linkse honden vermoord en verkracht ?

Hoe komt je erop, wilders is geen hitler die alle andersdenkenden dood wilt hebben, wilders word vaker beschuldigd van dingen die juist de allochtonen elke dag weer uitvoeren.

Daarbij heeft die post niks met mijn niveau te maken maar met jou extreemlinkse ideeen om de islamitische wereld hierheen te halen, want je trekt je vast elke avond af op de meiden van halal.

Wildersaanhangers worden weggezet indd....maar het worden er zoveel dat het niet meer kan.Het is iets van hij wilt onze plannen stoppen.Ik zie die linkse ratten alweer lachen toen pim aan z´n eind kwam.maar dit keer komen ze er niet makkelijk vanaf.

Voor een volle 100 procent komt het goed als wilders aan de macht komt.Dit voorkomt een nederlands-islamitisch land.Linkse honden vermoord en verkracht ?

Hoe komt je erop, wilders is geen hitler die alle andersdenkenden dood wilt hebben, wilders word vaker beschuldigd van dingen die juist de allochtonen elke dag weer uitvoeren.

Daarbij heeft die post niks met mijn niveau te maken maar met jou extreemlinkse ideeen om de islamitische wereld hierheen te halen, want je trekt je vast elke avond af op de meiden van halal.

Wildersaanhangers worden weggezet indd....maar het worden er zoveel dat het niet meer kan.Het is iets van hij wilt onze plannen stoppen.Ik zie die linkse ratten alweer lachen toen pim aan z´n eind kwam.maar dit keer komen ze er niet makkelijk vanaf.

Pim vergelijken met Geert.
Jij laat duidelijk je gevoel de overhand spelen, waardoor een realistische en objectieve mening/oplossing nogal moeilijk wordt.

Waarom niet stemmen op wilders ? bang zijn dan het slecht gaat ? Whaha grappenmakers.

dus dan moet het NOG slechter gaan dan nu ?

Pim vergelijken met Geert.
Jij laat duidelijk je gevoel de overhand spelen, waardoor een realistische en objectieve mening/oplossing nogal moeilijk wordt.

Velen vergelijk hem met hitler, dus een realitische mening is nogal moeilijk he.

Waarom niet stemmen op Wilders? Omdat ik vind dat er betere politici zijn.
Slechter dan nu? Verwend nest dat je bent dan...

Topniveau wederom :roflol: Je zou net zoals Wilders als caberetier aan de slag moeten gaan.

Wacht maar af, een moslimspartij haalt de PVV nog wel in qua zetels :D You will get assraped boy!

Topniveau wederom :roflol: Je zou net zoals Wilders als caberetier aan de slag moeten gaan.

Wacht maar af, een moslimspartij haalt de PVV nog wel in qua zetels :D You will get assraped boy!

Dat zou jij maar al te graag zien he, PVV krijgt meer stemmen dan jij denkt.

Dat zou jij maar al te graag zien he, PVV krijgt meer stemmen dan jij denkt.

Het zal me aan de reet roesten eerlijk gezegd, het zal niet lang duren voordat de PVV een marginale partij geworden is. Wilders heeft zijn hand al overspeeld met het broddelwerk genaamd Fitna en na die tirade in de Tweede Kamer zal hij gestaag aanhang verliezen.

Allemachtig Arnoldfan, wat een stripfiguur ben je toch ook :roflol:

Het zal me aan de reet roesten eerlijk gezegd, het zal niet lang duren voordat de PVV een marginale partij geworden is. Wilders heeft zijn hand al overspeeld met het broddelwerk genaamd Fitna en na die tirade in de Tweede Kamer zal hij gestaag aanhang verliezen.

Wat denk je nou ? dat iedereen zo blind is als jou ? Mensen laten zich niet eeuwig lastigvallen.

Mensen zien ook wel dat nederland islamiseert, wat dus meer stemmen opleverd voor de pvv.

Voorzitter, de antwoorden van de Minister-president waren de antwoorden van iemand die in een eigen sprookjeswereld leeft. Het waren de woorden van een Minister-president die het echte Nederland niet kent. Het waren de woorden van een Minister-president die niet ziet dat het barre tijden zijn en dat Nederland aan het veranderen is, aan het islamiseren is. Een premier die niet ziet dat we ons land kwijtraken. Die zijn ogen sluit voor de werkelijkheid. De terechte boosheid van zoveel mensen die klagen over hoge belastingen, over slechte zorg voor onze ouderen en de Marokkaanse intifada die ons land teistert; onze premier doet het af als gezeur.

Minister-president: uw kabinet is niet het kabinet van het Nederlandse volk.
Uw kabinet pakt de gewone man maar verhoogt het salaris van Ministers wel met 10%.
Uw kabinet geeft miljarden aan de Europese superstaat.
Uw kabinet geeft miljarden aan onzinnige ontwikkelingshulp.
Uw kabinet stuurt militairen naar Afghanistan om het daar veiliger te maken maar doet bijna niets voor een veilig Nederland.
Uw kabinet geeft miljarden uit aan de multiculturele waanzin en een veel te ruimhartig asiel- en immigratiebeleid.
Uw kabinet hoopt erop dat het islamitische Suikerfeest een Nationale feestdag wordt.
Uw kabinet accepteert dat veel ouderen op vernederende wijze verpieteren in de Nederlandse verpleeg- en verzorgingshuizen.
Uw kabinet weigert het Marokkaanse tuig dat Nederland verziekt met bedreigingen, agressie en geweld, linea recta het land uit te zetten.

Meneer Balkenende, u vertegenwoordigt mijn Nederland niet, u verkwanselt mijn Nederland. Miljoenen Nederlanders willen verandering. Zij willen trots zijn op hun land, zij willen weer veilig zijn in hun land, zij willen een ander Nederland. Zij willen zich thuis voelen in hun eigen Nederland, zij willen een fatsoenlijk en sociaal Nederland.

Zij willen hun eigen Nederland terug. Zij zijn het kabinet Balkenende spuugzat.

Meneer Balkenende, u moet dus opstappen, samen met het hele kabinet.
U moet ontslag nemen.
U moet aftreden.

Ik zeg namens vele, vele Nederlanders het vertrouwen in u op. Het is tijd voor verandering. Het is tijd voor verkiezingen.

Vandaar de volgende motie:

De Kamer,

gehoord de beraadslagingen,

zegt het vertrouwen in dit kabinet op,

en gaat over tot de orde van de dag.

Wilders

Die balkie pist em echt :roflol:

Terug
Naar boven