Fitness Seller

Wilders: Marokkanen koloniseren Nederland

En dat Wilders de term kolonisatie bezigt laat maar weer eens zien dat hij zaken duidelijk uit hen verband rukt.

Kleine hoop voor hem, na de volgende verkiezingen hoeft hij niet in zijn eentje in de kamer te blijven zitten maar kan hij wellicht solliciteren naar een uurtje zendtijd op comedy central.

Kijk, het probleem is dat Wilders het buitenbeentje van de 2de kamer is. Hij durft wel de problematiek in Nederland op te sommen waar het al jaren misgaat. De rest beperkt zich tot politieke correctheid en spreekt elkaar bij tijdens de lunch en verders geen moeilijke vragen in ’n openbaar debat. Van de andere partijen hoor je daarom al 50 jaar hetzelfde niets zeggende verhaal. In plaats van problemen ’n naam te geven, geld vrij te maken en proberen op te lossen wordt alles stelselmatig gebagatelliseerd en indien nodig onder de mat geschoven.

Maar gelukkig hebben wij daar Bert Koenders (minister voor Ontwikkelingssamenwerking (PvdA). Die namens dit kabinet toch 'n half miljard euro kan uittrekken om te investeren in duurzame zakkenvullerij in Afrika en Indonesië. Zodat men ook daar na zonsondergang van 'n verlichte omgeving kan blijven genieten!

Bedankt Bert, dat zal ’n hoop verlichting brengen in de problemen die momenteel spelen in Nederland?

Die Wilders is ook zo'n kinderachtig mannetje he :roflol:

Ik ben genoeg allochtonen tegen gekomen waarvan ik dacht kijk als alle allochtonen zich zo zouden gedragen was er geen probleem geweest, gister was ik in de snackbar en toen kreeg ik een gratis biertje van zo'n Chinees, als je bij Marokkanen of Turken aan de deur komt kijken ze je aan van wat doe je hier, vriendelijkheid kennen ze niet, nou zijn Turken wel een tikkeltje minder erg als Marokkanen, maar als andere niet-westerse allochtonen zich wel kunnen gedragen, waarom kan dat uitschot uit "Noord-Afrika" dat dan niet.

Ik ben genoeg allochtonen tegen gekomen waarvan ik dacht kijk als alle allochtonen zich zo zouden gedragen was er geen probleem geweest, gister was ik in de snackbar en toen kreeg ik een gratis biertje van zo'n Chinees, als je bij Marokkanen of Turken aan de deur komt kijken ze je aan van wat doe je hier, vriendelijkheid kennen ze niet, nou zijn Turken wel een tikkeltje minder erg als Marokkanen, maar als andere niet-westerse allochtonen zich wel kunnen gedragen, waarom kan dat uitschot uit "Noord-Afrika" dat dan niet.

Weet niet waar jij naartoe gaat. Maar ik kom dagelijks in marokkaanse winkels en ze behandelen me prima.
Is vaak nog veel goedkoper eten ook.

Weet niet waar jij naartoe gaat. Maar ik kom dagelijks in marokkaanse winkels en ze behandelen me prima.

Ik maak het nooit echt mee, je krijgt altijd het gevoel alsof je niet welkom bent, kan er ook mee te maken hebben dat ik er niet altijd even vriendelijk uit zie :P maar dat terzijde

Sommige nederlanders hebben de pech dat ze eruitzien als een neo-nazi :p (hoekig boos gezicht, erg blank, kort kapsel...zie jij er ook zo uit realist ?)

ach hekel aan bos, en er mag wel eens iemand met goede daadkracht en leiderschap die tenminste het land kan vertegenwoordigen met zijn communicatieve vaardigheden.
Ditmaal stem ik wel op wilders.

Sommige nederlanders hebben de pech dat ze eruitzien als een neo-nazi :p (hoekig boos gezicht, erg blank, kort kapsel...zie jij er ook zo uit realist ?)

Welnee, ik ga bijna dalijks onder de zonnebank dus heb een bruine kop, kort kapsel wel, ik ben gewoon een hunk, maar ik zie er niet altijd even vrolijk uit, terwijl ik bijna altijd wel vrolijk ben, maar je kan niet altijd een glimlach op je gezicht dragen he ;)

Sterker nog. Elke marok winkel waar ik binnen kom wordt ik vele malen vriendelijker geholpen dan in de gemiddelde Albert Heijn met Miep en Koos achter de kassa.

ach hekel aan bos, en er mag wel eens iemand met goede daadkracht en leiderschap die tenminste het land kan vertegenwoordigen met zijn communicatieve vaardigheden.
Ditmaal stem ik wel op wilders.

:roflol:
je stemt op Wilders vanwege zijn communicatieve vaardigheden? het enige wat die man doet is beledigen.

En ik zou ook even eerst goed naar een partijprogramma kijken voordat je op iets gaat stemmen, puur en alleen vanwege het charisma.

:roflol:
je stemt op Wilders vanwege zijn communicatieve vaardigheden? het enige wat die man doet is beledigen.

En ik zou ook even eerst goed naar een partijprogramma kijken voordat je op iets gaat stemmen, puur en alleen vanwege het charisma.
gast geen woorden gaan vedraaien hé ;) ik vind de standpunten gewoon goed en wil wel iemand die iig goed kan babbelen.. ik schaam me dood als balkenende met zn holland-accent de engelse taal verkracht.

gast geen woorden gaan vedraaien hé ;) ik vind de standpunten gewoon goed en wil wel iemand die iig goed kan babbelen.. ik schaam me dood als balkenende met zn holland-accent de engelse taal verkracht.

Balkenende schaamt zich ook vast dood als hij leest dat jij op een forum vertelt dat je graag op een regenachtige dag tegen de schuttig genomen wordt :o

Terug
Naar boven