XXL Nutrition

Wilders: Ik word de nieuwe Minister President van Nederland

Hij zal Minister President worden!!:D
Go geert!!

In tegenstelling tot het islamitisch geloof waarbij het wel normaal is om een bevolkingsgroep te haten. Gek genoeg word dit ook getolereerd omdat het onder "geloof" valt. Wat een onzin.

Sorry hoor, maar hier sla je de plank volkomen mis(alweer:rolleyes:)
ik ben zelf moslim, en ik haat geen een bevolkingsgroep.

Hoop niet dat hij het echt wordt, zal een diskwalificatie'van het Nederlandse politieke systeem betekenen.

Hoppa, weer een zetel erbij!
Eindelijk zal het al jarenlang falende linkse beleid van aanpappen en nathouden doorbroken worden!

Als je mij een beetje kent weet je dat ik atheïst ben en dus ook kots op de SGP.

Ik heb de PVV nog nooit openlijk horen zeggen dat ze moslims haten. Dat mogen ze niet eens want dan zouden ze in strijd zijn met de wet. In tegenstelling tot het islamitisch geloof waarbij het wel normaal is om een bevolkingsgroep te haten. Gek genoeg word dit ook getolereerd omdat het onder "geloof" valt. Wat een onzin.
de pvv mag dat ook gewoon doen in de kamer hoor. daarbuiten is het wat vager.

Mwoaah, Hitler was bijna vanaf het begin gewelddadig. Althans zijn ordediensten zoals de SA. Wilders heeft op dit moment een grotere procentuele aanhang dan Hitler in een vergelijkbare tijd kon halen. Toen de crisis bleeft voortduren nam de aanhang van Hitler ook toe.

Als de onvrede (al dan niet terecht) in Nederland blijft toenemen zal de aanhang van Wilders ook groeien. Maar een paar misstappen en hij staat weer gelijk aan Verdonk en andere partijen die een snelle opkomst hadden en een bijna net zo snelle ondergang.

Nooit een fatsoenlijke discussie willen aangaan kan je misschien enige tijd volhouden maar op den duur zal daar toch doorheen worden geprikt. Je kan wel constant 'feiten' willen declameren maar dat trucje blijft niet werken als je geen weerwoord duldt. Althans ik mag toch hopen dat mensen niet trappen in een leider die niet gediend is van repliek. Authoritaire leiders horen niet thuis in een Westerse samenleving.
zal wel een sp idee worden, eeuwige oppositie en nooit minister president :D

Terug
Naar boven