AndroidHealthClinic

Wilders niet tegen islamisering

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
Waardering
17
Laatst bewerkt:
Ik snap dit topic niet echt.
Wilders is wel tegen de Islamisering, hij vergeleek de koran toch met Mein Kampf? ;)

Geert Wilders doet niet mee aan de conferentie, omdat hij niet met zulke groepen geassocieerd wil worden.
Ja, omdat het een extreem rechtse beweging is. Wilders is niet extreem rechts.

Haha en zie die linkse hippies toch stoer Nazi's RAUS! roepen :rolleyes: Die veroorzaken meer last dan de demonstranten.

Wilders is wel extreemrechts maar wil gewoon niks te maken hebben met Nazi-figuren die tegen zijn grote vrienden, de Joden, zijn.

Extreem is discutabel.

alle juden von die strasse

Alle juden ausrotten?

• Topic Starter Topic Starter
Wilders is een slappe vod , lopen verkondigen dat hij tegen de islamisering is
en niet naar een bijeenkomst gaan.

alweer een nieuw reltopic?
:o

zucht...........waar is de tijd gebleven, toen we nog BESCHAAFD met elkander konden discussieren?
;)

Het zal eerder zijn omdat hij bang is voor het fysieke geweld dat er aanwezig zal zijn door acties van linkse betogers. Kan je hem ook moeilijk kwalijk nemen, dat gespuis kennende.

Populist.

Wilders is een slappe vod , lopen verkondigen dat hij tegen de islamisering is
en niet naar een bijeenkomst gaan.

Hij is vaak uitgenodigs door Moskeebestuurders maar kwam niet opdagen, dat slaat toch nergens op?

Is het jullie trouwens opgevallen dat Wilders nog nooit een discussie gehad heeft met een Moslim?

Het zal eerder zijn omdat hij bang is voor het fysieke geweld dat er aanwezig zal zijn door acties van linkse betogers. Kan je hem ook moeilijk kwalijk nemen, dat gespuis kennende.

Hij heeft tig bewakers dat zal dus wel loslopen. Wilders heeft gewoon een afkeer van alles dat ook maar een beetje neigt naar anti-semitisme. Niet zo vreemd natuurlijk, Wilders gaat het liefst op vakantie naar Israel en zijn vriendenkring daar bestaat vooral uit de hardliners.

Wilders begint altijd gelijk te gillen over politici die twee petten op hebben maar Wilders zelf is ook vrij verdacht gelet op zijn banden met Israel.

Een anti-islam bijeenkomst in Israel gaat Wilders wel bijwonen overigens :

De Nederlandse parlementariër Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid (PVV), zal in december in Jeruzalem spreken op een conferentie van Europese parlementsleden die zich willen verenigen tegenover de militante islam. Dat heeft het Israëlische parlementslid Arieh Eldad woensdag gezegd.

Eldad, die in de Knesset zit voor de Moledet-partij, geldt als een ultranationalist, met sterke zionistische opvattingen. Hij zei niettemin dat de conferentie zal worden bijgewoond door Europese politici die het politieke midden vertegenwoordigen.

Wilders' film Fitna leidde eerder dit jaar in verscheidene islamitische landen tot straatprotesten. Jordanië heeft een internationaal aanhoudingsbevel voor Wilders uitgevaardigd wegens belediging van de islam. In de film wordt een verband gelegd tussen het geweld van radicale moslims en de Koran.

[Link niet meer beschikbaar]

Hij is vaak uitgenodigs door Moskeebestuurders maar kwam niet opdagen, dat slaat toch nergens op?

Is het jullie trouwens opgevallen dat Wilders nog nooit een discussie gehad heeft met een Moslim?

Kerel, wat denk je nou.Dat hij met dat volk in dicussie gaat/kan gaan ?
Daar voelt hij zich te goed voor en dat is hij ook.Er moet helemaal niet meer gediscuseert worden.Het is tijd om die moskee's af te breken.

Dan krijgt hij vast de vragen, waarom jij racist, waarom jij dicsrimineren.En in het ergste geval overkomt hem iets.En dat gaat dus niet weer gebeuren.

Kerel, wat denk je nou.Dat hij met dat volk in dicussie gaat/kan gaan ?
Daar voelt hij zich te goed voor en dat is hij ook.Er moet helemaal niet meer gediscuseert worden.Het is tijd om die moskee's af te breken.

Dan krijgt hij vast de vragen, waarom jij racist, waarom jij dicsrimineren.En in het ergste geval overkomt hem iets.En dat gaat dus niet weer gebeuren.
Dat valt wel mee hoor.

ik vind die toepettenman maar niks.. net als hier de Winter..
het wordt tijd dat er echte politiekers opkomen tegen de islamitisering..
geen populisten en herrieschoppers zonder inhoud...

:roflol: zonder inhoud

Je heb geen verstand van hem zo te zien, en van de islamitisering ook niet.

Ik begrijp precies wat je bedoelt... diegenen die het hardst roepen zullen het minste macht kunnen uitoefenen. De truc in de politiek is om het volk te overhalen zonder populistisch en extreem over te komen. Extreem-rechtse partijen pakken het totaal verkeerd aan. Ze zouden zichzelf gematigder moeten presenteren en eens ze aan de macht zijn kunnen ze nog altijd wat strenger optreden. Vandaar ook stem ik niet meer op het VB, heb het éénmaal gedaan uit protest bij mijn eerste stemming maar daarna steeds voor NVA.

Ik begrijp precies wat je bedoelt... diegenen die het hardst roepen zullen het minste macht kunnen uitoefenen. De truc in de politiek is om het volk te overhalen zonder populistisch en extreem over te komen. Extreem-rechtse partijen pakken het totaal verkeerd aan. Ze zouden zichzelf gematigder moeten presenteren en eens ze aan de macht zijn kunnen ze nog altijd wat strenger optreden. Vandaar ook stem ik niet meer op het VB, heb het éénmaal gedaan uit protest bij mijn eerste stemming maar daarna steeds voor NVA.
Ja maar dan stemmen alle te dikke bomberjack tokkies niet meer op ze:(

Terug
Naar boven