Fitness Seller

Wilders openhartig over bedreigingen

Roland2

Cool Novice
Waardering
0
18 maart 2006, 09:26

DEN HAAG (ANP) - Politicus Geert Wilders doet een boekje open over de bedreigingen aan zijn adres. Op verzoek van het Algemeen Dagblad geeft Wilders inzage in de proces-verbalen die werden opgemaakt van de bedreigingen, schrijft de krant zaterdag.

,,Ik zal je persoonlijk komen onthoofden'', valt te lezen in een mailtje, geschreven namens iemand van de Al-Haraka del Moedjahidien.

De politicus heeft, nadat hij de gewreekte spotprenten van Mohammed op zijn site plaatste, een stroom aan doodsbedreigingen gehad. De teller staat op 120. Justitie ziet voldoende aanleiding ze te onderzoeken.

Wilders geeft toe dat dat het moeilijk is te bepalen hoe serieus de bedreigingen zijn, maar soms is dat meteen duidelijk. Zoals het mailtje dat op 9 februari werd verzonden. De verzender blijkt op de hoogte van de exacte plaats van het voormalige onderkomen van Wilders in Utrecht. ,,Dat is echt schrikken'', bekent Wilders.

Tja, ondanks dat ik het niet eens ben met veel van zijn standpunten vind ik wel dat hij volledige beveiliging dient te krijgen. Hij komt uit de stad waar ik woon:D

Was te verwachten ja, niet teveel van aantrekken en doorheen kijken. Want anders geef je ze namelijk wat ze willen angst

respect voor die man:thumb:

vergeet zn kapsel niet, alleen daarom zou je hem al willen vermoorden:D

Ik begrijp hem en heb ook respect voor de man, maar zou er nooit op stemmen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wilders is een clown de zieltjes wint door dit soort dingen. Dit is geen politiek, dit is zieltjes winnerij. Geldt trouwens voor veel partijen.

Waar zijn de echte leiders?

Openhartig? Ik vind het meer aandachtrekkerij. Alsof wij niet kunnen bedenken wat er in dergelijk dreigmailtjes staat. :rolleyes: Dat er mensen zijn die precies weten waar hij zit vind ik in NL niet zo schokkend. Stelletje amateurs hier.

Ik vind Wilders een oprechte man, ik begrijp hem ook. Zelf zou ik ook niet op hem stemmen.

Btw, Wouter Bos is hier in Nederland de grote clown. Hij probeert de zieltjes van de allochtonen te winnen.

respect voor die man dat hij zulke uitspraken doet.. want hij begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat het echt nergens over gaat en ik heb echt respect voor iemand die zichzelf opzettelijk zo ontzettend voor gek zet..

artikel 1 van de grondwet veranderen.. haha.. wat een onzin, wat een achterlijke loser :D volgens mij wilt hij nieteens serieus genomen worden..

daar waar het bij Janmaat nog ergens over ging, gaat het bij Wilders echt helemaal nergens over..

Die man hoort niet thuis in de politiek, wat een lachertje..

ik begrijp ook niet dat je de moeite neemt om zo iemand te bedreigen, want je kunt op je vingers natellen dat deze clown echt niks gaat bereiken in de politiek..

die met de grootste mond zou ik op stemmen

en geert is er daar 1 van

wouter bos is gewoon een zieltjes winner die naar mijn mening vooral een showman is!

Markywannabee zei:
die met de grootste mond zou ik op stemmen

en geert is er daar 1 van

wouter bos is gewoon een zieltjes winner die naar mijn mening vooral een showman is!

vervang 'wouter bos' door 'geert wilders' en de zin is nog steeds een kloppende..

nee geert wilders is een normale man ( afgezien van zijn haar kapsel dan ) die tenminste zegt waaar het op slaat

Wilders als premier !!

en iedereen die doods bedreigingen uit: achterhalen/opsporen, vastzetten in een kelder, sleutel weggooien !

BASTA !
;)

precies

klusmier als vice premier

he ik heb een klusje voor je ;-)

Markywannabee zei:
nee geert wilders is een normale man ( afgezien van zijn haar kapsel dan ) die tenminste zegt waaar het op slaat

geert wilders die richt zich op mensen zoals jou..

hij wilt de mooiste dingen, maar die dingen zijn onmogelijk..

het is gewoon een clown..

Terug
Naar boven