Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:Wat is er aan de hand zelda, ben je soms door een paar moslims in elkaar geramd? Ik merk namelijk steeds meer dat je radicaler wordt
Zelda zei:No offence naar al die moslims die wel beschaafd zijn en normaal doen MM, maar ik kan er gewoon een beetje pissed over worden af en toe als er zo schijnheilig gedaan wordt door mensen als 'klempic'.
Ik moet ook af en toe ff stoom afblazen.

axestream zei:
Zelda zei:Hij gaat totaal niet in op het onderwerp, en begint ongeveer te verklaren dat het westen alles aan de arabieren te danken heeft. Met geen woord rept hij over wat hij vindt van het gedrag van zeer veel moslims wereldwijd.
Misschien was hypocriet een betere benaming geweest.
Het valt me trouwens tegen dat ik dat aan jou moet uitleggen.
axestream zei:
Zelda zei:Quasi diepzinnig antwoord zodat het minder lijkt alsof je gewoon niets meer weet te zeggen dat ergens op slaat. Ga eens inhoudelijk in op het onderwerp of bemoei je er niet mee.
axestream zei:Niks diepzinnig, je loopt iemand ergens van te beschuldigen en woorden te gebruiken waarvan je de definitie niet eens weet. Het begint allemaal bij een slechte taalbeheersing waardoor je klempic niet begrijpt. Het feit dat je hem schijnheilig noemt ondersteept dat maar weer eens. Inhoudelijk sta ik 100% achter klempic.

Klopt. Zoals klempic zegt hebben we een deel van onze vooruitgang te denken aan de arabieren. Dankzij hen zijn de Griekse geschriften weer tot bij ons geraakt, want hier waren ze al lang verdwenen. Toen ze daar al riolering en bloeiende steden hadden, lagen we nog in de modder te rollen.G21 zei:het is waar wat klepic zegt over hun verleden, het grote perzische rijk met hun wilde en kennis! het is ook zo dat de christenen veel barbaarser waren destijds, feit is dat zij ervan geleerd hebben en hun eigen manier van leven hebben gerelativeerd!
zij daarentegen houden zo krampachtig vast aan bepaalde zaken dat ze contact met de realiteit verliezen!

Zelda zei:Flauw axe, om te gaan beweren dat ik niet weet wat die woorden betekenen en te zeggen dat ik klempic gewoon niet begrijp omdat ik slecht ben in Nederlands. Je weet dat dit gelul is, en ik vind het echt laag van je. Je probeert me te pakken op kleine details, waardoor je het echte onderwerp niet hoeft te bespreken.
Jammer.![]()
Zelda zei:Toch heeft hij een punt axe, en dat weet je dondersgoed.
Veel moslims zijn anders een stuk beter in generaliseren dan westerlingen. Het westen probeert alleen extremisten aan te vallen, terwijl de extremisten willekeurige burgers doden, élke westerling is immers een duivel, of het nou een hulpverlener, vrachtwagenchauffeur of moeder met kinderen is.
En dan nog jammeren dat wij af en toe ook eens generaliseren en niet in elke zin drie keer melden dat sommige moslims wél beschaafd zijn.![]()
axestream zei:Er valt niks te bespreken. Het is heel simpel. De mensen die zo reageren op die prenten zijn verkeerd bezig. Ik kan me voorstellen dat men er niet blij mee is, maar om zo te reageren zoals die mensen doen die we op tv gezien hebben is gewoon fout. Helemaal als je weet dat ze die prenten niet eens gezien hebben.
Dat Wilders die shit op z'n site zet is ook compleet waardeloos. Wat bereik je nou met zo'n actie?
Door moslims voor hersenloze apen uit te maken en te zeggen dat ze in de middeleeuwen leven bewijs je jezelf ook geen dienst denk ik. Vergeet niet dat het wel altijd dezelfde landen zijn waar je dit soort taferelen ziet.
Dit is een rel om niks.
klempic zei:sorry dat ik ff de discussie ontvluchtte voor een paar uur, het was vandaag djoema, het heilige vrijdaggebed..
maar goed, het zijn een paar kegels die het verpesten voor de rest, net zoals bij hooligans.maar voor de rest is Islam een vreedzame en mooie religie.
selam broeders
klempic zei:sorry dat ik ff de discussie ontvluchtte voor een paar uur, het was vandaag djoema, het heilige vrijdaggebed..
wees dankbaar, zo pik je een graantje mee van de multiculturele samenleving waar we allemaal zo hard voor gevochten hebben en zo trots op zijntwjunk zei:Ja ik weet het, ik heb weer lekker van de Azaan kunnen meegenieten...:cry:
Greetzzzzz

Humor.Sport2000 zei:wees dankbaar, zo pik je een graantje mee van de multiculturele samenleving waar we allemaal zo hard voor gevochten hebben en zo trots op zijn![]()