MuscleMeat

Wilders openhartig over bedreigingen

RubenSossa zei:
Ik vind Wilders een oprechte man, ik begrijp hem ook. Zelf zou ik ook niet op hem stemmen.

Btw, Wouter Bos is hier in Nederland de grote clown. Hij probeert de zieltjes van de allochtonen te winnen.
Wat is dat dan voor een domme uitspraak? Wat probeert Wilders dan? Hij probeert zieltjes te winnen van nationalisten. Dat gaat gelijk op.

RvR zei:
geert wilders die richt zich op mensen zoals jou..

hij wilt de mooiste dingen, maar die dingen zijn onmogelijk..

het is gewoon een clown..

zal wel, dan ben jij zeker zo'n ja-knikker die over 5 jaar verplicht moslim is geworden !!:eek: :D

klusmier zei:
zal wel, dan ben jij zeker zo'n ja-knikker die over 5 jaar verplicht moslim is geworden !!:eek: :D

in burgerings cursus toch :D

RvR zei:
geert wilders die richt zich op mensen zoals jou..

hij wilt de mooiste dingen, maar die dingen zijn onmogelijk..

het is gewoon een clown..

wat een onzin mensen zoals "jou"

hij wil de moeiste dingen zeg je zelf
zoals? ik zie niks moois in zijn plannen alleen maar goeds:cool:

Markywannabee zei:
in burgerings cursus toch :D

wat een onzin mensen zoals "jou"

hij wil de moeiste dingen zeg je zelf
zoals? ik zie niks moois in zijn plannen alleen maar goeds:cool:
Belasting verlaging, anti-allochtoon karakter trekjes.. dat zijn mooie dingen, maar dat gaat toch niet door.

Geef nou gewoon toe, zijn programma is mooi, ziet er stoer uit maar is he HAALBAAR, daar draait het om. Kijk, als hij zijn standpunten iets zou wijzigen waardoor het wel haalbaar is, dan vind ik het geen debiel. Op dit moment.. el retardo 1ste klas.

Markywannabee zei:

http://www.aksi.nu/#antillianen

Hoewel Antillianen Nederlandse staatsburgers zijn, worden ze in een recent wetsvoorstel behandeld als vreemdelingen. De overheid stelt strikte eisen aan hun toelating tot Nederland, ze moeten verplicht inburgeren en ze kunnen ook snel weer worden gedeporteerd. De invoering van dit beleid gaat vergezeld van een racistische en criminaliserende hetze.

Al jarenlang roepen beleids- en opiniemakers om een stop op de komst van Antillianen naar Nederland. In mei 2005 opperde minister Verdonk een aantal maatregelen, zoals een striktere voogdijregeling voor jongeren, strengere toelatingseisen, en de mogelijkheid van deportatie van "criminelen". De tijd van "pappen en nathouden" was volgens haar voorbij. Ze wil het nieuwe beleid nu snel doordrukken - of de Antillen nu meewerken of niet - en diende op 30 januari 2006 een wetsvoorstel in.

:mad: :mad:

daarom ben ik dus blij om te emigreren naar de Antillen............NL sucks:p

SageFrancis zei:
Belasting verlaging, anti-allochtoon karakter trekjes.. dat zijn mooie dingen, maar dat gaat toch niet door.

Geef nou gewoon toe, zijn programma is mooi, ziet er stoer uit maar is he HAALBAAR, daar draait het om. Kijk, als hij zijn standpunten iets zou wijzigen waardoor het wel haalbaar is, dan vind ik het geen debiel. Op dit moment.. el retardo 1ste klas.
dat jij zijn programma kent zeg
ik zou het niet weten
en intresseerd me ook pas als we echt moeten gaan stemmen

Eigenlijk zegt het ook veel over de VVD.

Markywannabee zei:
je hebt hem nog even vluch aangepast zie ik

luister ik ben geen fl**ker en ik ga op geert wilders stemmen zeker weten!!
:mad:

ik vind dat ze jou je stemrecht af moeten nemen..

jij komt zo ontzettend dom over.. je begrijpt denk ik de helft van de tijd niet wat mensen bedoelen.. en dan ben ik nu nog aardig om het op de helft te houden..

@ klusmier, ik ben geen ja knikker.. ik zal nooit moslim worden, want ik ben een Atheist.. Ik ben alleen wel een realist en ik zie in dat de partijpunten van wilders ontzettend utopisch zijn..

vandaar dat ik ook weer terug wil komen op mijn post waarin ik stelde dat hij zich richt op mensen zoals markywannabee.. dwz mensen die niet in staat zijn om de partijpunten kritisch te bekijken.. Ieder weldenkend mens ziet volgens mij in dat het gewoonweg onmogelijk is om die punten te realiseren..

en dan laat ik nog in het midden of onze samenleving er daadwerkelijk beter op zou worden wanneer deze punten niet utopisch van aard zouden zijn..

RvR zei:
ik vind dat ze jou je stemrecht af moeten nemen..

jij komt zo ontzettend dom over.. je begrijpt denk ik de helft van de tijd niet wat mensen bedoelen.. en dan ben ik nu nog aardig om het op de helft te houden..

@ klusmier, ik ben geen ja knikker.. ik zal nooit moslim worden, want ik ben een Atheist.. Ik ben alleen wel een realist en ik zie in dat de partijpunten van wilders ontzettend utopisch zijn..

vandaar dat ik ook weer terug wil komen op mijn post waarin ik stelde dat hij zich richt op mensen zoals markywannabee.. dwz mensen die niet in staat zijn om de partijpunten kritisch te bekijken.. Ieder weldenkend mens ziet volgens mij in dat het gewoonweg onmogelijk is om die punten te realiseren..

en dan laat ik nog in het midden of onze samenleving er daadwerkelijk beter op zou worden wanneer deze punten niet utopisch van aard zouden zijn..
nou jou commentaar ben ik er alleen maar trotser op wie ik ben

elke partij ook die van geert wilders zegt vanalles en nog wat en beloofd van alles en nog wat
maar als met niet hoog inzet maar zoals de andere partijen laag inzet komt er zoals we in levende lijven ervaren aan de huidigen politiek 0,0 van terecht

Markywannabee zei:
dat jij zijn programma kent zeg
ik zou het niet weten
en intresseerd me ook pas als we echt moeten gaan stemmen

Dit is wel heel triest: zeggen dat je voor WIlders gaat stemmen en niet eens weten waar je op stemt. Dit is nu precies waar Wilders zich op richt. Leve de democratie :rolleyes:

Let niet op marky man, hijs is de dbb clown

Terug
Naar boven