MuscleMeat

'Wilders zette niet aan tot haat'

Ik bedenk me trouwens wel net, heeft hij nou er persoonlijk voor gezorgd dat het woord islamisering bestaat?

Nee, Fortuyn had het er al eerder over.

'Tegen de islamisering van onze cultuur' is uit 1997 en Fortuyn heeft die term ook niet bedacht natuurlijk.

Ik vind het zo mooi dat het als algemeen aanvaard woord wordt gezien.:roflol:

Ik vind het zo mooi dat het als algemeen aanvaard woord wordt gezien.:roflol:

'The Power of Nightmares' kijjken, weet je ook waarom het een algemeen aanvaard woord is geworden. De grondlegger van de 'islamisering', Sayid Qutb komt daar uitgebreid aan bod. Grappige is dat Qutb's ideeen binnen de moslimwereld overwegend als fout of vals worden gezien.

In de Maarten! van oktober staat een vrij scherpzinnige vergelijking tussen Anton Mussert en Geert Wilders. Geertje heeft geen knokploegen maar de overeenkomsten tussen de Anton en Geert zijn wat betreft visie op het vreemdelingenbeleid schrikbarend.

Tuurlijk, Maarten van Rossem is zo'n veel te geleerde elitaire linkse k*thippie, maar toch.

Doet me goed, een liefhebber :)

Vier leuke lezingen over de geschiedenis van het Populisme in Nederland

http://www.sg.uu.nl/prog/2010b/populisme.html

Hahaha ik zag dat maandblad van hem ook in de winkel liggen en moest al 3x mijn braak terug inslikken toen ik de cover zag. Echt waar, en man die 24/7 met zo'n gelaadsuitdrukking rond loopt, die kan je toch niet serieus nemen?

Heeft hij dat hele verhaal van hem over populisme ook ergens op papier gezet, want langer dan 10 minuten kan ik niet kijken naar dat zielige standup praatje van hem wat hij notabene geeft op een universiteit, het past imo beter op een ROC ofzo, waar de gemiddelde kijker zijn aandacht verliest als er niet iedere 30 seconde een slechte grap in het verhaal verwerkt is. Liefst een beetje feitelijk en wetenschappelijk, al heb ik het idee dat er dan bijzonder weinig van zijn verhaal over blijft na het zien van ongeveer 45 minuten van zijn geneuzel waar in totaal misschien 5 minuten daadwerkelijke informatie in verwerkt zit.

Laatst bewerkt:
Hahaha ik zag dat maandblad van hem ook in de winkel liggen en moest al 3x mijn braak terug inslikken toen ik de cover zag. Echt waar, en man die 24/7 met zo'n gelaadsuitdrukking rond loopt, die kan je toch niet serieus nemen?

Wat heeft dat met intelligentie/kennis te maken? Dat is het een beetje het probleem he? Je moet mensen serieus nemen om wat ze zeggen, niet om hoe ze eruit zien. Bovendien wordt je niet zomaar bijzonder hoogleraar.

Wat heeft dat met intelligentie/kennis te maken? Dat is het een beetje het probleem he? Je moet mensen serieus nemen om wat ze zeggen, niet om hoe ze eruit zien. Bovendien wordt je niet zomaar bijzonder hoogleraar.

In die kringen vraag ik me af wat voor competenties je moet hebben. Maar die man zal ongetwijfeld niet dom zijn, dat geloof ik best. Maar de manier waarop hij zijn lezing geeft en dan de inhoud daarbij, beetje ironisch.

Ennuh, bijzonder hoogleraar klinkt misschien leuk maar wil niets meer zeggen dan dat je niet officieel les geeft aan die uni maar ingehuurd bent door externe bronnen.

Laatst bewerkt:

Gelukkig heeft politieke kennis niks te maken met deze soort kennis. Kijk maar naar die epic fails van Job.

Proces is live te volgen, advocaat Prakken maakt er 1 lange Godwin van momenteel.

Laatst bewerkt:
Gelukkig heeft politieke kennis niks te maken met deze soort kennis. Kijk maar naar die epic fails van Job.

Juist. Alsof jij ook maar een beetje snap wat de dagelijkse bezigheden van Job zijn/ waren als burgemeester. Je lult maar wat slap van wat je ziet op tv. En ja, daar was hij wel eens onwennig toen hij opeens de leider van de PvdA werd. Betekent niet dat hij geen goed bestuurder is.
Maar laat me raden: Jij komt nu keihard terug met woorden meer criminaliteit in amsterdam, thee drinken en pappen en nathouden?

Juist. Alsof jij ook maar een beetje snap wat de dagelijkse bezigheden van Job zijn/ waren als burgemeester. Je lult maar wat slap van wat je ziet op tv. En ja, daar was hij wel eens onwennig toen hij opeens de leider van de PvdA werd. Betekent niet dat hij geen goed bestuurder is.
Maar laat me raden: Jij komt nu keihard terug met woorden meer criminaliteit in amsterdam, thee drinken en pappen en nathouden?

Nee. Nu ik het zo terugzie en jou reply lees zie ik dat het anders had moeten formuleren en misschien zelf helemaal niet moeten posten.

Eliteracist Enait aan het woord :roflol:

Mosko vuile hypocriet, Wilders met Hitler vergelijken mag dan weer niet.

--1 grote teringbende nu.

Laatst bewerkt:
Nee, Wilders had er ook geen problemen mee. Mosko wel.

Het gaat juist hier om de vrijheid van meningsuiting. Als dat van de een wel beperkt moet worden, door middel van deze rechtszaak, waarom de ander niet. Iedereen moet gelijk behandeld worden.
Ik denk dat het geloof van mosko meespeelt maar toch. Waar kijk jij dat trouwens?

Het gaat juist hier om de vrijheid van meningsuiting. Als dat van de een wel beperkt moet worden, door middel van deze rechtszaak, waarom de ander niet. Iedereen moet gelijk behandeld worden.
Ik denk dat het geloof van mosko meespeelt maar toch. Waar kijk jij dat trouwens?

Als je iemand verdedigt omdat hij klaarblijkelijk alles moet kunnen zeggen is het wat vreemd als je de vrijheid van meningsuiting van anderen wil beknotten. Maar goed de rechter greep al in omdat Enait buiten zijn boekje ging.

Politiek 24 stream, inmiddels afgelopen.

@HardcoreNL

Ga alsjeblieft weg want je maakt jezelf heletijd belachelijk!
Het is voor je eigen best wil..

Wat een grap die tovenaar en Enait :roflol:

Terug
Naar boven