Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff echt typisch weer iets voor mocro's dit, fuking triest zeg.
ALtijd stoer doen in een groepje, maar als ze aleen schijten ze in hun broek.
Dit soorten gasten gewoon enkeltje marokko geven.

enkeltje Curacao mag van mij ook wel....
heb ik tenminste ook weer eens wat om mee te trainen!
![]()
Damn man woon je niet meer in Nederland? Antillen, dat is ver weg! Hoe lang al?

ik zit af en toe te overwegen weer terug te komen naar NL..........Den Haag: dan kan ik samen met Ciko squatten!
J/K
Damn man woon je niet meer in Nederland? Antillen, dat is ver weg! Hoe lang al?

En je denkt dat ze daar wel welkom zijn?pff echt typisch weer iets voor mocro's dit, fuking triest zeg.
ALtijd stoer doen in een groepje, maar als ze aleen schijten ze in hun broek.
Dit soorten gasten gewoon enkeltje marokko geven.

Leuke is dat in een eerlijk gevecht die marrokaanse losers altijd de benen nemen. Ben er in mijn leven pas 1 tegen gekomen die bleef staan en dat heeft hem ook het ziekenhuis gekost waarschijnlijk.Als die hardcore mannetje, die altijd zo duidelijk zich profieleren als rascisten. En zich niet ongenuanceerd uitlaten over kleurlingen, zoals bijvoorbeeld ik. Moeten zo ook accepteren dat ook zíj de verkeerde tegen kunnen komen. En nee, ik lig er nu niet echt wakker van als ze een paar tikken krijgen.
Ik draag mijn verdommese littekens bijdehand mannetje.tja ik hoor hier veel grote monden van "als dit nu eens met mij kon gebeuren "of "wacht tot ik ze eens tegen kom"
lol
lach me telkens een breuk
Kan dit soort zielige klote figuten dus niet uitstaan. Buiten de achterlijke beweringen dat het automatisch neo nazi's moeten zijn in dit topic omdat ze symbolen dragen op hun kleding die te maken hebben met ons lands verleden (Eric, stokertje).
Dit type Marrokanen kom ik zelf nu graag tegen alleen hebben ze dan om de een of andere reden geen grote bek, pas wanneer in een kleine ruimte met een grote meerderheid durven ze hun klep open te trekken.
Vergelding, Nederand vrij!
Leuke is dat in een eerlijk gevecht die marrokaanse losers altijd de benen nemen. Ben er in mijn leven pas 1 tegen gekomen die bleef staan en dat heeft hem ook het ziekenhuis gekost waarschijnlijk.

Gast je kent me niet eens, ik loop er bij zoals een normaal iemand.Ja, en ik wil typetjes zoals jou graag een keer tegen komen. Iedereen die zich in dat soort kleding steekt weet donders goed waar dat voor staat. En als je altijd zo'n laffe t*fus opsteekt, moett je er ook voor staan als het daarop aan komt. Klaar.

Mooi mag een stoere vent zijn dan, draag de littekens nog van een messteek van zo'n stuk schorem.Stoere jongen. Ik hoop dat jij morgen de verkeerde Marokkaan tegen komt en dat je op IC komt. Lekker lang en dat je behandeld mag worden door een zwarte arts.![]()

Kan dit soort zielige klote figuten dus niet uitstaan. Buiten de achterlijke beweringen dat het automatisch neo nazi's moeten zijn in dit topic omdat ze symbolen dragen op hun kleding die te maken hebben met ons lands verleden (Eric, stokertje).
En hoe wilde je dat gaan bereiken?