AndroidHealthClinic

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

oke omdat de linkse hier niet met argumenten komen zal ik maar ff een link posten:D

WODC, aandeel allochtonen in de criminaliteit

Alhoewel de cijfers laten zien dat niet-westerse allochtonen bij alle delicten (zelfs bij verkeersdelicten) oververtegenwoordigd zijn als dader, zijn de cijfers over vermogensdelicten met geweld het meest extreem in deze wanverhouding. De autochtonen plus de westerse allochtonen zijn goed voor 88,7 % van de bevolking (volgens het CBS), maar plegen slechts 39 % van de vermogensdelicten met geweld. De niet-westerse allochtonen vormen 11,3 % van de bevolking (volgens het CBS) en plegen 61 % van deze delicten. Marokkanen en Antillianen scoren naar verhouding het hoogst in deze categorie, waar de Nederlanders volgens het onduidelijke grafiekje ongeveer 0,2 daders hebben per 1000 inwoners, hebben de de Antillianen daar 5,8 (29 keer zoveel) en Marokkanen 5,6 (28 keer zoveel

Tja dat is nog wat anders dan 99,9% is crimineel of Heemland-links die hier voorbij komen. Maar goed het Vrije Volk is niet veel beter dan Heemland. Het blijft goochelen met cijfers ook al haalt het dus wel direct de conclusie onderuit dat de meerderheid van de allochtonen crimineel is.

hehe volgens mij hebben die mocro's zelf ook klappen gekregen.

hehe volgens mij hebben die mocro's zelf ook klappen gekregen.

Zal best, maar toch waren hun met 7 man, dus het zullen niet veel klappen geweest zijn, maar k had toch echt iets erbij gepakt als er 7 man bovenop me duiken.

Zal best, maar toch waren hun met 7 man, dus het zullen niet veel klappen geweest zijn, maar k had toch echt iets erbij gepakt als er 7 man bovenop me duiken.

:roflol:

Jij had zeker een blik spinazie gepakt ? Wat wil je in hemelsnaam in een volle trein pakken ?

Maakt niet uit al is het maar wat, en volgens mij was dat geen trein, volgens mij was dat die nieuwe randstadrail?

't Zijn wel allochtonen hé. 99.9%(EricR :P) draagt wel een wapen. Dus jij trekt het kunstbeen van een oud vrouwtje eraf, en al die allochtonen trekken allemaal een wapen. :D

't Zijn wel allochtonen hé. 99.9%(EricR :P) draagt wel een wapen. Dus jij trekt het kunstbeen van een oud vrouwtje eraf, en al die allochtonen trekken allemaal een wapen. :D
Inderdaad zou het stom zijn een wapen te pakken wanneer je zo beperkt bent in de ruimte om je te bewegen, het wordt moeilijk ontwijken als je tegenstander ook een wapen trekt.

Inderdaad zou het stom zijn een wapen te pakken wanneer je zo beperkt bent in de ruimte om je te bewegen, het wordt moeilijk ontwijken als je tegenstander ook een wapen trekt.

M-16 zit toch std in je binnenzak? kogels met harde stale kern en weg zijn ze:P

Goh dat is even een fondst zeg, onder allochtonen ligt de crime-rate hoger dan onder autochtonen.

Wat nu? alle allochtonen straffen en uitzetten omdat hun uitschot het statistisch bonter maakt dan hun autochtone soortgenoten?
diegene die bij die 61% hoort natuurlijk het land uit ja dat is wel een strak plan. scheelt meteen weer wat uitkeringstrekkers en schade die de belastingbetaler kan betalen.

geef toe, hebben wij die mensen nodig? nee, ze kosten alleen maar geld. uitzetten is daarom het beste. beter voor het land.

van mij mogen ze alle misdadigers uit het land pleuren.. alleen daar verplaats je het probleem mee, gaan ze in het buitenland onze tricolore verbranden :treuren:

Waarom ben ik als Surinamer anders dan een Hollander voor een Marokkaan?

Nee, ik heb ook liever ook Surinaamse winkeltjes in mijn buurt:P Daarom woon in ook in R'dam Zuid;)
Maar wat ik mij afvraag is het volgende, als jij (en andere) daarop zouden willen reageren graag.
Iedereen hoor je over Marokkanen, dat ze daar altijd problemen mee hebben en dat dat steeds erger wordt. Maar in jullie eigen dorp valt het wel mee, maar in de grote stad is het helemaal een ramp. Toen jullie daar weleens waren of jullie in de krant hebben gelezen of op TV hebben gezien. Ik woon dan in de grote stad en hier zijn Marokkanen in overvloed. Maar ik heb nog nooit één probleem met één individu of één groepje Marokkanen gehad. Ligt dat dan aan mij, dat ik scheel ben. Of zijn de Marokkanen hier anders... ik weet het niet.

denk wel dat ze eerder op nederlanders gemunt hebben als suri en anti . veel NL hebben toch angst met GROEPEN marokanen?

Klopt.. het wodt idd moeilijker om een kogel weg te koppen of hem tussen je tanden klem 'beet te pakken' in zo een kleine ruimte.

Wat een bullshit zeg,
en weer 5 of meer tegen 2.
Zielig

Gr

Hard straffen is niet de oplossing vind ik. Als je harde straffen gaat uitdelen maak je die jongeren ook hard. Terwijl je juist dat kleine zwakke jongetje in hun naar boven moet halen. Bijvoorbeeld door ze in een krachthonk te stoppen, en te laten zien dat ze juist helemaal niemand zijn. Maar dat ze iemand kunnen worden door te trainen. Dus om van een nobody naar iemand te komen door te werken. Hetzelfde is met school. Om zonder diploma's je best te gaan doen op school en om dan ook te eindigen met je zakken vol op een stoffig kantoor.

laat ze zich uitkleden in een kamer en verplicht ze tot het betasten van elkaar, geen gewelddadige oplossing, maar wel een uiterst effectieve vernederingsactie.

Terug
Naar boven