XXL Nutrition

Wildstemmers in elkaar geslagen in trein

Repost dan maar

dumpert.nl - Mocro's schoppen kaalkopjes

hahahahahhHAHAHA OMY****ING GOD
DAT IS JAAP
HAHAHAHA DAT IS JAAAP. HOLY ****IG CRASP HAHAHAHAHAHA IK KEN DIE SKINHEAD

Dat was vroeger mijn beste vriend hahahahaha, ik wist het
HEERLIJK voor hem VUILE smerige NAtzi scum die hij geworden is.

En voor degene die hem verdedigen, hij heeft een vriend van mij
Keith, een srilankaanse jongen ook een van zijn vroegere beste vriende in de gezicht gespuugd uitendelijk omdat hij donker was , puur en alleen om die reden en sindsdien wou niemand meer wat met hem te maken, zeker omdat due keith bij samen op het gymnasium zat en zon typische knuffelallochtoon was
Spreekt beter nl dan de meeste nlers gedroeg zich altijd en toch kreeg hijd at

Hhahahahaa yes omg zo heerlijk om te zien
En voor EricR, JA HET IS STOER, EN GOED VOOR HEM HEERLIJK
JIJ KENT HEM NIET ZOALS IK, hij heeft allochtonen in elkaar geramd gewoonweg om het feit dat ze allochtoon waren, hij is racist nummer 1
EN WEETJE WAT HET GRAPPIGSTE IS, HIJ WAS VROEGER EEN ****ING WIGGER HAHAHAHAHAHA
Ikga zo fotos uploaden van hem in WIGGER KLEDING

****ing NATZI SCUM MEELOPER HAHAHAHA
OMG JAAPIE JONGE, you just made my day hahahahah
Ook in dit topic staat hij als het goed is
Kneuzenbende

Andere leden van dbb zouden hem ook moeten kennne
Oxgene, Corazon komt dit gezicht jullie nog bekend voor?
Hij zat samen met ons op het MEARLANT, hij had feloranje haar en altijd dikke grote Kani negerkleding aan
Hier is een foto

Jaaaahaaa,
4yupfkl.jpg

gewoon keihard gesmackt, lekker voor hem

allemaal goed en wel, maar ....

a) is dit een reden voor jou om opeens zo kinderlijk te praten? ???
b) je ziet toch duidelijk dat die andere kerels gewoon zin hebben in een gevecht, en dat elke reden goed is.
c) waar is het respect t.o.v. andere mensen en kinderen op de trein.
d) waarom hoort dat geroep en dat raar gepraat erbij, je gaat mij toch niet vertellen dat ze allemaal het iq hebben van een mong**l.

ik ben wel benieuwd naar een antwoord.

dit moeten skinheads is doen bij allochtonen.. kijken wat voor proces ze krijgen en die buitenlanders weten ze niet te vinden YEAH RIGHT

Dat stond er pas na mijn reply...

Maar dan ga ik er gemakshalve vanuit dat dit een geplande aanslag is? Zoja prima boontje komt idd om zijn loontje

Idd, normaal zou ik dit afkeuren

Want dat kan gewoon niet, zomaar met een groepje iemand in elkaar slaan, dat is ook gewoon haram. Maar dit geval, dit geval is anders
Ik weet wie die gozer is, wat hij gedaan heeft en hoe hij dit verdiendt heeft
En hij verdient nog veel meer stoten als ik eerlijk ben

allemaal goed en wel, maar ....

a) is dit een reden voor jou om opeens zo kinderlijk te praten? ???
b) je ziet toch duidelijk dat die andere kerels gewoon zin hebben in een gevecht, en dat elke reden goed is.
c) waar is het respect t.o.v. andere mensen en kinderen op de trein.
d) waarom hoort dat geroep en dat raar gepraat erbij, je gaat mij toch niet vertellen dat ze allemaal het iq hebben van een mong**l.

ik ben wel benieuwd naar een antwoord.

Ja, dat is een hele goede rede
Dit filmpje heeft echt mijn dag gemaakt, om te zien dat rechtvaardigheid(weliswaar na 5 jaar) uiteindelijk toch zn weg vindt. EN HOE

B: Normaal gezien zou ik dit afkeuren want het mag niet en het is gewoon haram, maar om redenen(zie bovenstaande) vind ik het toch heerlijk dat het precies deze jongens zijn
C: Geen idee, moet je maar aan hun vragen
D:Zie bovenstaande

Ik vind dat je over het algemeen genomen keihard gelijk hebt maar je kan daarnaast ook niet ontkennen dat die Marokaanse straatterroristen een probleem zijn die zijn gelijke niet kent.

Eind jaren 90 weleens uit eigen waarneming de hardcore scene gezien? Aan het eind van een feest was gezamelijk de hitlergroet brengen echt geen uitzondering. Oke, deze jongens waren dronken en doorgesnoven dus het betekende geen zak. Maar ik heb slechts in jaren 1 of 2 artikelen erover gelezen in de krant. Op straat waren die kaapkoppen ook niet te pruimen.

Hetzelfde geldt voor deze knaapjes, die weten net zo min wat ze willen uitdragen. Dit staat volkomen los van het intergratiedebat, maar hoort thuis in de veiligheid op straat en de categorie straattienertjes die aandacht zoeken en wat woorden nabrabbelen die ze gehoord hebben.

Michel Smit en z'n vriendjes, de nationale alliantie, hebben politieke mobilisatie op touw proberen te krijgen. Zover zijn deze straat Marrokanen nog nooit gekomen.

Het is in de geschiedenis v/d mensheid, van groot tot klein, een algemeen bekend feit dat, een bevolkings groep ALTIJD meer verdraagzaamheid kent voor de misdaden van z'n autochtonen bevolking.

Ja, dat is een hele goede rede
Dit filmpje heeft echt mijn dag gemaakt, om te zien dat rechtvaardigheid(weliswaar na 5 jaar) uiteindelijk toch zn weg vindt. EN HOE

B: Normaal gezien zou ik dit afkeuren want het mag niet en het is gewoon haram, maar om redenen(zie bovenstaande) vind ik het toch heerlijk dat het precies deze jongens zijn
C: Geen idee, moet je maar aan hun vragen
D:Zie bovenstaande

kijk dat zijn die kerels die de dag erna iemand onschuldig bij elkaar kunnen meppen enkel en alleen omdat die even kijkt, ik ken dat soort maar al te goed, ben je klein en zwak dan heb je het zitten, dus je moet al een kromme redenering maken om dit goed te praten.

Na het zien van dit filmpje is mijn haat tegen dit k*t volk alleen maar groter geworden.

kijk dat zijn die kerels die de dag erna iemand onschuldig bij elkaar kunnen meppen enkel en alleen omdat die even kijkt, ik ken dat soort maar al te goed, ben je klein en zwak dan heb je het zitten, dus je moet al een kromme redenering maken om dit goed te praten.

Kromme redering?
Heb je wel gelezen wat ik heb getypt, en wie die skinhead nou precies is?
Het is inderdaad zielig, maar dat ze precies de juist persoon te pakken, en dat het zo breed wordtuitgemeten :roflol:
Zalig:haha:

Wel grappig om te zien wat eenzijdige berichtgeving voor reacties oproept :)

Ach gassies mogen blij zijn dat ik er niet bij was. Was het in elk geval 6 tegen 3 geweest.
Laffe honden zijn het ongeacht of het een marokaan of surinamer of wat dan ook is geweest.

Ach gassies mogen blij zijn dat ik er niet bij was. Was het in elk geval 6 tegen 3 geweest.
Laffe honden zijn het ongeacht of het een marokaan of surinamer of wat dan ook is geweest.

Dus jij neemt het op voor racisten die zelf buitelanders ook in elkaar slaan met groepjes, en alle buitenlanders dood willen hebben?

wat een trieste k*t kakkerlakken. wilders en nazi met elkaar vergelijken?? een echte neo-nazi die walgt van wilders. en wilders van hun.

die 2 gasten zien er gewoon uit als 2 lonsdale/hardcore gasten, niks mis mee dus.
dat trieste k*tvolk doet alleen maar zo stoer omdat ze in de meerderheid zijn. hun durven niet met 2 man in een dorpje en dan zo'n bek open te zetten.

moest eens andersom zijn, een gefilmde ruzie van 5 kaalkoppen tegen 2 mocro's. heb je meteen voorpagina nieuws en kamervragen.

van mij mogen die mocrotjes aan de ketting en dan richting de douches. compleet nutteloos voor de samenleving en zorgen alleen maar voor kosten. en een immigratiestop regelen om te voorkomen dat er meer van die berbers binnenkomen.

ik heb niks tegen buitenlanders maar het valt me op OVERAL waar je komt in dit land, welke stad dan ook, overal heb je groepjes marokkkanen die zo'n uitstraling heeft dus het is echt geen klein groepje. jammer van de laffe linkse politiek dat ze in bescherming worden genomen.

Maar tegen Adema leg je het af.

ADEMA!! Zo Bleek als een GOD!

Terug
Naar boven