- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van dat soort filmpjes begint mijn bloed te koken... het gebeurt mij nou nooit... helaas
Zielig? Volgens mij post jij nu vrij selectief uit die thread waar je meerdere malen aangeeft dat je er bent uitgeflikkerd wegens fraude, agressief gedrag of het stelen van een scooter.
Gooi het maar weer op discriminatie, altijd gemakkelijk.
Was een scooter om precies te zijn
Maar t*ring wat reed dat dingetje lekker man

van dat soort filmpjes begint mijn bloed te koken... het gebeurt mij nou nooit... helaas

Zielig? Volgens mij post jij nu vrij selectief uit die thread waar je meerdere malen aangeeft dat je er bent uitgeflikkerd wegens fraude, agressief gedrag of het stelen van een scooter.
Gooi het maar weer op discriminatie, altijd gemakkelijk.
Overigens weet jij niet hoe het eraan toegaat binnen het korps haaglanden, dus wie ben jij om te zeggen dat ik het op het discriminatie gooi. Als er een plek was waar ik geen discriminatie verwachte was het de politie wel. Jammergenoeg vertelden ze dat niet bij de bijeenkomsten
Ik blij dat ik van ze af ben, doorstudeer en mijn volledige potentieel uit mezelf kan halen

En bewakingsvideo's werden nauwelijks vrijgegeven.
Waarom nu 'helaas' ? Ze zorgen er meestal toch wel voor dat ze dik in de meerderheid zijn.![]()
No dissrespect, maar ik had je ook keihard uitgelachen als jij dat was in dat filmpje, want dan verdiende je het gewoon

hahaha
Dat maakt niks uit... je dient gewoon respect te hebben... hetzelfde geldt voor een groep skinsheads die een mocro aanvallen... roept hetzelfde gevoel bij me op
Ik ken je langer dan vandaag mo...![]()
Toch vreemd dat dit iedereen nieuw is terwijl de topics over zaterdag avond rellen hier altijd de pan uitstijgen. Waar zitten de helden opeens en hun situaties?
Dit gebeurde toen ik 16 was overigens wekenlijks in de trein in de randstad. Toentertijd waren het skinheads tegen trance nerdjes. Elke zaterdag werd de laatste trein geschrapt en toen dat niet hielp scootoo preventief met honden. Altijd zoekende groepen.
Enige verschil was, we hadden toen allemaal een mobiel in de zak zitten die 2 zinnen kon schrijven en kon bellen.En bewakingsvideo's werden nauwelijks vrijgegeven.
Echt jammer dat dit soort vastgelegde speldenprikjes tegenwoordig worden aangegrepen om grootschalig overirritatie te creeren in de samenleving. En na herhaling in de politiek zelf als referentie worden gebruikt voor veroordeling van groepen. :thumbsdown: De kranten smijten ermee.
Er is echt niets veranderd, alleen de techniek waardoor we vanuit onze luie stoel overal een meekijkend oog hebben.
Iemand die een van zijn vrienden, die een donkere huid heeft in het gezicht spuugt omdat hij een grapje maakt over hardcore muziek en hem daarna ook kk n*ger noemt, iemand die zelf ook allochtonen in elkaar slaat, en alle allochtonen de dood toewenst verdient keiharde kk klappen.

We weten nu dat je in scene zit Spiertje, en die gasten door en door kent. Vraag voor Sinterklaas nog wat goud en een Rolex en het w00t n*gger w00t verhaal is compleet.
Goed Heilig Man, beetje meer respect voor mijn grote voorbeeld.Iemand die een van zijn vrienden, die een donkere huid heeft in het gezicht spuugt omdat hij een grapje maakt over hardcore muziek en hem daarna ook kk n*ger noemt, iemand die zelf ook allochtonen in elkaar slaat, en alle allochtonen de dood toewenst verdient keiharde kk klappen.
Ik zet dit express dikgedrukt erbij chris, omdat ik die jongen ken die in elkaar getrapt wordt.
En dit is niks, als je alles zou weten zou je hem op zn minst het ziekenhuis in het toewensen