AndroidHealthClinic

Willem's Log - Getting Jacked & Tanned!

Kom naar het USC Willem. We hebben chains... en bands... Eleiko stuff... Lekker pompen met de boys in A'dam Willem...

Nee grapje. Veel plezier op je weekend man;)

Amsterdam onveilig maken? :D

• Topic Starter Topic Starter
Kom naar het USC Willem. We hebben chains... en bands... Eleiko stuff... Lekker pompen met de boys in A'dam Willem...

Nee grapje. Veel plezier op je weekend man;)

Als ik wat langer ging, had ik dat zeker gedaan. Maar de tijd is nu te beperkt daarvoor. Er zijn genoeg zaken om te bezoeken.

Jep. Heb van mijn kameraden in Turnhout advies gekregen over hoe mij te amuseren in een Nederlandse stad!

Als ik wat langer ging, had ik dat zeker gedaan. Maar de tijd is nu te beperkt daarvoor. Er zijn genoeg zaken om te bezoeken.

Jep. Heb van mijn kameraden in Turnhout advies gekregen over hoe mij te amuseren in een Nederlandse stad!
:roflol:

Haha, mooitje. :D

Deze morgen wat 'gesport' hier in het hotel en daarna eens ondervonden wat ad libitum eten juist wilt zeggen bij het ontbijtbuffet. :D

Vanavond leidse, rembrandts?:D

Willem stroket 'm condomstyle daar in amsterdam !

Willem stroket 'm condomstyle daar in amsterdam !

No, thanks. I hate condoms.

Gisterenavond nog wat Recovery werk gedaan toen ik terug kwam.
We hebben de 3 dagen erg veel gewandeld en daarbovenop heb ik nog eens 2 keer 250km gereden. Dan krijg ik altijd wat last van mijn heup. De kiné-oefeningen deden dan ook erg deugd.
M'n kuiten zijn trouwens compleet trashed van al dat gewandel. :roflol:

27/01/2013: Recovery
10min Mobility
3x5 Squat Jumps
25min Kiné-oefeningen voor heup en abs
6x20 Band Pull Aparts
10min Stretchen

Ik heb ook even mijn beginpost ge-update.

Ik zag dat ik nog even iets moest zeggen over de volgende zaken:

Evaluatie blok 3
Hier valt niet echt veel over te vertellen, aangezien ik ziek ben geworden in de laatste week. Het was ook de eerste 'gain-cycle' na een hele tijd onder onderhoud te hebben gezeten. Dat is sowieso terug even zoeken. De voornaamste take-away was dat ik absoluut een tijdje (10-15 dagen) OP, en niet boven, onderhoud moet eten na zolang gecut te hebben. Anders komt het vet er erg snel terug aan. Ook moet ik die eerste cycle niet al te gek doen met eten. Nu voelde ik mij soms als een kind in een snoepwinkel tijdens het eten, waardoor ik te grote overschotten opzette.

Voeding blok 4
Hier is nauwelijks iets aangepast met vorige cycle waar dit de opzet was:

- ik train 4x op 8 dagen
- op trainingsdagen een overschot van 300-500 kCals
- op rustdagen een tekort van 0-200 kCals (doel is hier gewoon om geen overschot te hebben zodat ik geen vet aanzet, niet om vet te verliezen)
- regelmatig een dag waarop ik een groot tekort opzet (750-1000 kCals). Dit gebeurt wanneer ik, wegens omstandigheden, 2 rustdagen achter elkaar heb, op de tweede rustdag
- na een gain-cyclus van ongeveer 5 weken (van 8 dagen), een cut-week (van 8 dagen) waar ik 2 trainingsdagen heb waar ik op onderhoud zit en 6 rustdagen waar ik een tekort van ongeveer 750 kCals creëer.

Verhouding macro's blijven ongeveer hetzelfde als ik al de hele tijd hanteer:

- op trainingsdagen: 150g eiwitten, 50g vetten, de rest carbs
- op rustdagen: 150g eiwitten, 100-150g carbs, de rest vet

Ik maak wel 2 kleine aanpassingen:
1. Ik probeer mij beter te houden aan de beperking van 50g vet op trainingsdagen
2. Ik verdeel mijn middagmaal op trainingsdagen over 2 maaltijden (12u30 en 16u30). Ik train altijd direct als ik thuis kom van het werk (rond 19u) en dan had ik soms te veel honger als ik de laatste keer had gegeten rond 12u.

Net lekker avondeten gehad. :D

image.jpg

Training van gisteren:

28/01/2013: Training 3 Week 3

Opwarmen:
5min mobility
3x5 Broad Jumps (rond de 2m)

1. Speed SQ (vs. monster-mini's, 1min rust):
5x50 (zonder bands)
3x50
5x3x55

2. Paused BP (wide grip):
5x50
3x60
5x7x67,5
--> lekker. Voelt wel nog steeds k*t aan de polsen, maar nooit de volgende dag er last van ofzo.

3. Chest Supported Rows:
5x45
5x7x55
--> staggered met Bench. Goed gewicht gekozen nu.

4. Block DL (10cm, pronated):
5x70
3x110
2x140
3x5x160
--> het tweede setje was erg goed, bij het derde totaal geen focus. Zou mooi zijn als ik de 3x5x170 nog haal pronated.

5. Face Pulls:
3x15x25
--> staggered met Block DL.

6. BB Rollouts:
3x8xBW

7. DB Preacher Curls (in lb):
10x30
2x8x30

8. OH Cable Extensions:
12x20
2x10x20
--> laatste 2 oefeningen in superset

9. Walking BB Lunges:
2x12x35
--> heerlijke afsluiter. :D

Tijd:
1u30

Commentaar:
Goede training. Geen kuiten gedaan omdat die nog steeds trashed zijn.

Geen slechte grip Willem. Neem aan dat je wel een beste knurling op die deadliftbar hebt en magnesium gebruikt?

tot wanneer ben je nog in Amsterdam Willem9r? Als je er volgende week vrijdag nog bent kunnen we wellicht een epic meet opzetten @ USC.

Nooit last van misselijkheid of reflux na zo'n grote maaltijden? Wat vinden vrienden en familie eigenlijk van zo'n dieet? Ik zou continu mijzelf moeten verdedigen denk ik.

jemig wat een volume

Nooit last van misselijkheid of reflux na zo'n grote maaltijden? Wat vinden vrienden en familie eigenlijk van zo'n dieet? Ik zou continu mijzelf moeten verdedigen denk ik.

De vriendin is er ondertussen al gewoon aan.

En zo gek is mijn dieet toch niet?
Ik eet gewoon 's morgens niet. 's Middags eet ik altijd mee met de collega's. Op niet-trainingsdagen eet ik 's avonds ook 'gewoon' met de vriendin mee (maar dan pas ik uiteraard wel mijn porties aan: meer vlees en groeten). En op trainingsdagen eet ik 's avonds ook met de vriendin mee, maar zorgt zij ervoor dat ik zeker genoeg rijst/pasta/aardappelen heb.
Als ik post-workout bij mijn of haar familie eet, kijken zij er echt niet van op als ik veel eet. Waren ze ervoor ook al gewoon van mij. :D

Wat vind jij dan 'abnormaal' aan mijn eten?
Ik kreeg tijdens mijn cut wel vaak de opmerking: "hoe kan je nu blijven afvallen terwijl je toch zoveel eet." :D

En ik heb nooit last van misselijkheid, nee. Ik eet erg graag (veel). :) Mocht ik de tijd hebben, zou ik wel die grote maaltijd in 2 'normalere' meals steken van ieder 1000 kCals ofzo, maar aangezien ik op trainingsdagen pas rond 21u eet en rond 22u30 mijn bed in ga, is dat niet mogelijk.
Wel heb ik af en toe last van een erg opgeblazen gevoel in mijn maag, de dag na zo een maaltijd. Ik had er nu al even geen last meer van, maar na de maaltijd van maandag wel terug. Ik vermoed dat het door de grote hoeveelheid vezels komt die ik binnen krijg via de wortelpuree en het volkoren brood. Daar moet ik dus even mee uitkijken.

t*ring Jantje inderdaad!

Terug
Naar boven