johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom naar het USC Willem. We hebben chains... en bands... Eleiko stuff... Lekker pompen met de boys in A'dam Willem...
Nee grapje. Veel plezier op je weekend man![]()
Als ik wat langer ging, had ik dat zeker gedaan. Maar de tijd is nu te beperkt daarvoor. Er zijn genoeg zaken om te bezoeken.
Jep. Heb van mijn kameraden in Turnhout advies gekregen over hoe mij te amuseren in een Nederlandse stad!

- ik train 4x op 8 dagen
- op trainingsdagen een overschot van 300-500 kCals
- op rustdagen een tekort van 0-200 kCals (doel is hier gewoon om geen overschot te hebben zodat ik geen vet aanzet, niet om vet te verliezen)
- regelmatig een dag waarop ik een groot tekort opzet (750-1000 kCals). Dit gebeurt wanneer ik, wegens omstandigheden, 2 rustdagen achter elkaar heb, op de tweede rustdag
- na een gain-cyclus van ongeveer 5 weken (van 8 dagen), een cut-week (van 8 dagen) waar ik 2 trainingsdagen heb waar ik op onderhoud zit en 6 rustdagen waar ik een tekort van ongeveer 750 kCals creëer.
Verhouding macro's blijven ongeveer hetzelfde als ik al de hele tijd hanteer:
- op trainingsdagen: 150g eiwitten, 50g vetten, de rest carbs
- op rustdagen: 150g eiwitten, 100-150g carbs, de rest vet

Geen slechte grip Willem. Neem aan dat je wel een beste knurling op die deadliftbar hebt en magnesium gebruikt?
tot wanneer ben je nog in Amsterdam Willem9r? Als je er volgende week vrijdag nog bent kunnen we wellicht een epic meet opzetten @ USC.
Nooit last van misselijkheid of reflux na zo'n grote maaltijden? Wat vinden vrienden en familie eigenlijk van zo'n dieet? Ik zou continu mijzelf moeten verdedigen denk ik.

Mocht ik de tijd hebben, zou ik wel die grote maaltijd in 2 'normalere' meals steken van ieder 1000 kCals ofzo, maar aangezien ik op trainingsdagen pas rond 21u eet en rond 22u30 mijn bed in ga, is dat niet mogelijk.