wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
De vriendin is er ondertussen al gewoon aan.
En zo gek is mijn dieet toch niet?
Ik eet gewoon 's morgens niet. 's Middags eet ik altijd mee met de collega's. Op niet-trainingsdagen eet ik 's avonds ook 'gewoon' met de vriendin mee (maar dan pas ik uiteraard wel mijn porties aan: meer vlees en groeten). En op trainingsdagen eet ik 's avonds ook met de vriendin mee, maar zorgt zij ervoor dat ik zeker genoeg rijst/pasta/aardappelen heb.
Als ik post-workout bij mijn of haar familie eet, kijken zij er echt niet van op als ik veel eet. Waren ze ervoor ook al gewoon van mij.
Wat vind jij dan 'abnormaal' aan mijn eten?
Ik kreeg tijdens mijn cut wel vaak de opmerking: "hoe kan je nu blijven afvallen terwijl je toch zoveel eet."
En ik heb nooit last van misselijkheid, nee. Ik eet erg graag (veel).Mocht ik de tijd hebben, zou ik wel die grote maaltijd in 2 'normalere' meals steken van ieder 1000 kCals ofzo, maar aangezien ik op trainingsdagen pas rond 21u eet en rond 22u30 mijn bed in ga, is dat niet mogelijk.
Wel heb ik af en toe last van een erg opgeblazen gevoel in mijn maag, de dag na zo een maaltijd. Ik had er nu al even geen last meer van, maar na de maaltijd van maandag wel terug. Ik vermoed dat het door de grote hoeveelheid vezels komt die ik binnen krijg via de wortelpuree en het volkoren brood. Daar moet ik dus even mee uitkijken.
Stelde mij voor dat jij pas om 17.00 's avonds at.. maar kennelijk verwar ik dat met iemand anders. Zou IF ook iets kunnen zijn voor een hardgainer?
Waar heeft Rusty die chains vandaag? Zou ik ook graag toevoegen aan mn collectie!

Mocht ik de tijd hebben, zou ik wel die grote maaltijd in 2 'normalere' meals steken van ieder 1000 kCals ofzo, maar aangezien ik op trainingsdagen pas rond 21u eet en rond 22u30 mijn bed in ga, is dat niet mogelijk.