- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals je waarschijnlijk zelf weet, haal je nooit de maximale download.
het heeft met vele dingen te maken.
Ik heb Versatel 20Mbit/2.5mb maar heb nog nooit de 2.5mb gehaald.
hooguit 1.6mb. en van verschillende site's +- 250K/bs![]()
Heb zelf Kabel van Ziggo gehad en dat was niet te vergelijken met het snellere adsl.
Kwam hooguit op 700kb/s met Ziggo![]()
), bij een andere kabelprovider zou je veel hogere snelheden halen, aangezien de snelheidsbelemmering niet wordt veroorzaakt door fysieke oorzaken in dit geval. 
Zoals ik al zei.. beide weergaven zijn voor mij onvoldoende gebruiksvriendelijk.Ja maar hij staat ook op weergeven op: categorie.. die kan je toch gewoon veranderen ofniet?
Zelf weinig last van T. Volgensmij draai ik dan ook een hele andere versie dan jou hehe. Maar je hebt wel gelijk, alles staat niet echt in volgorde enzo.. gewoon door elkaar gegooid.Zoals ik al zei.. beide weergaven zijn voor mij onvoldoende gebruiksvriendelijk.
Alles een icoontje van een apple, overzichtelijk togh!

Simpel voorgesteld
Categorienaam
icoontje icoontje icoontje icoontje
Categorienaam
Categorienaam
Categorienaam
Simpel voorgesteld
Icoontjes staan dus 1) altijd op dezelfde plaats 2) staan rechtstreeks onder hun hoofdcategorie. Snap niet dat ze daar bij Ms nooit aan gedacht hebben.
Als je instelt om icoontjes te zien dan staan ze wel door mekaar maar daar zie ik niet veel nut van in.Tja je wilt het dus niet inzien, dan hou ik op. Zelfs Bill zelf heeft ooit toegegeven dat ze op vlak van GUI sterk achterlopen op Apple.Bij mij staan er gwn zinnetjes onder hun vaste categorie, ik snap niet hoe makkelijker je het kan makenAls je instelt om icoontjes te zien dan staan ze wel door mekaar maar daar zie ik niet veel nut van in.

nee je snapt het nog steeds niet, laat maar. Heb hier toch geen zin meer in.

Victory!!!!
Hehe, ik loop te k*tten
snap wel wat je bedoeld.. vind het zelf soms ook wel onoverzichtelijk.
.