XXL Nutrition

windows 7

Ik draai nog altijd een beta versie, als ik aanmeld krijg ik altijd een scherm dat ik hem moet activeren maar door gwn op cancel te drukken meld hij nog wel aan:p

Vind 2,5 MB/s wel teleurstellend voor glasvezel. ???

Zoals je waarschijnlijk zelf weet, haal je nooit de maximale download.
het heeft met vele dingen te maken.

Ik heb Versatel 20Mbit/2.5mb maar heb nog nooit de 2.5mb gehaald.
hooguit 1.6mb. en van verschillende site's +- 250K/bs;)

Zoals je waarschijnlijk zelf weet, haal je nooit de maximale download.
het heeft met vele dingen te maken.

Ik heb Versatel 20Mbit/2.5mb maar heb nog nooit de 2.5mb gehaald.
hooguit 1.6mb. en van verschillende site's +- 250K/bs;)

Ja, dat is met ADSL het geval, met kabel en glasvezel is dit nauwelijks het geval en wordt de maximale downloadsnelheid hoogstens belemmerd door een piek aan bandwidth door een station. Heb zelf beide thuis, ADSL en kabel (geen glasvezel helaas, is hier niet beschikbaar), en met mijn 20 mbit adsl scoor ik inderdaad maar 13 mbit, maar met mijn 60 mbit kabel abbo haal ik gewoon ten alle tijden 60 mbit.

En Versatel (is btw toch Tele2 tegenwoordig?) is dus ADSL, dus het niet behalen van je max. snelheid verhaal gaat niet op, aangezien de max. snelheid van ADSL van andere factoren afhangt t.o.v. glasvezel/kabel.

Heb zelf Kabel van Ziggo gehad en dat was niet te vergelijken met het snellere adsl.

Kwam hooguit op 700kb/s met Ziggo :D

Heb zelf Kabel van Ziggo gehad en dat was niet te vergelijken met het snellere adsl.

Kwam hooguit op 700kb/s met Ziggo :D

Ziggo was vroeger ronduit k*t (nu volgens mij nog steeds maar goed :rolleyes:), bij een andere kabelprovider zou je veel hogere snelheden halen, aangezien de snelheidsbelemmering niet wordt veroorzaakt door fysieke oorzaken in dit geval. :)

Bij ADSL is dit helaas niet het geval, haal ik bij Online 13mbit, dan haal ik dit ook bij alle overige ADSL providers.

Zoals ik al zei.. beide weergaven zijn voor mij onvoldoende gebruiksvriendelijk.
Zelf weinig last van T. Volgensmij draai ik dan ook een hele andere versie dan jou hehe. Maar je hebt wel gelijk, alles staat niet echt in volgorde enzo.. gewoon door elkaar gegooid.

Windows 7 Ultimate. Die heeft natuurlijk ook nieuwe icons en ook heel wat meer icons dan de basisversie, dus dan wordt het nog wat rommeliger.

En hoe is dat bij Apple geregeld dan?

En hoe is dat bij Apple geregeld dan?
Simpel voorgesteld

Categorienaam
icoontje icoontje icoontje icoontje

Categorienaam

Categorienaam

Categorienaam

Icoontjes staan dus 1) altijd op dezelfde plaats 2) staan rechtstreeks onder hun hoofdcategorie. Snap niet dat ze daar bij Ms nooit aan gedacht hebben.

Simpel voorgesteld

Icoontjes staan dus 1) altijd op dezelfde plaats 2) staan rechtstreeks onder hun hoofdcategorie. Snap niet dat ze daar bij Ms nooit aan gedacht hebben.

Bij mij staan er gwn zinnetjes onder hun vaste categorie, ik snap niet hoe makkelijker je het kan maken??? Als je instelt om icoontjes te zien dan staan ze wel door mekaar maar daar zie ik niet veel nut van in.

Bij mij staan er gwn zinnetjes onder hun vaste categorie, ik snap niet hoe makkelijker je het kan maken??? Als je instelt om icoontjes te zien dan staan ze wel door mekaar maar daar zie ik niet veel nut van in.
Tja je wilt het dus niet inzien, dan hou ik op. Zelfs Bill zelf heeft ooit toegegeven dat ze op vlak van GUI sterk achterlopen op Apple.

Tja je wilt het dus niet inzien, dan hou ik op.

???
Hou je me nu gwn voor de gek??
bhk26a.jpg

Dat staat toch allemaal netjes onder de categorie...

Nee je snapt het nog steeds niet, laat maar. Heb hier toch geen zin meer in.

Nee afgang;)

Terug
Naar boven